Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Leuke ochtend in gym gehad. Alleen wel mega koud. Nieuwe dieet. Almost time to deplete. ..
    one week to go.....:D
     
    Lekker met 35 graden aan het strand gelegen de hele dag, nog 8 dagen te gaan :D
     
    120 kg deadlift met een gebroken vinger en 250kg tireflips x lots met 1 hand ^_^

    Soms vind ik mezelf een ongelofelijke badass. Zoals vandaag.

    fyeah.jpg
     
    120 kg deadlift met een gebroken vinger en 250kg tireflips x lots met 1 hand ^_^

    Soms vind ik mezelf een ongelofelijke badass. Zoals vandaag.

    fyeah.jpg


    Was je maar paar jaar jonger, zou srs iets kunnen worden tussen ons
     
    Mijn vriend is net zo oud als jij ^_^


    Dan is je motoriek nog perfect dus, pm maar als je het niet meer zie zitten met je huidige bf
    Not srs give em hell
     
    Thijs van een mooie avond stappen. Lekker anabool gebobt ook nog :thumbup:
     
    Kom ik gisteren thuis van uitgaan, iets eten + drinken - daarna naar boven om eindelijk te slapen, ligt men chick me op te wachten in een sétjé :D Leuke verassing!
     
    Kom ik gisteren thuis van uitgaan, iets eten + drinken - daarna naar boven om eindelijk te slapen, ligt men chick me op te wachten in een sétjé :D Leuke verassing!

    wat is een sétjé?


    en pics
     
    sétjé deadlift

    [Link niet meer beschikbaar]

    alleen hier vind ik nog meer het woord "sétjé". Misschien is het de vrouwelijke kant van GroteT?
     
    Heerlijke training achter de rug gehad + 300gr pepernoten achter de kiezen + Concrete Blonde klinkt erg goed (bloodletting)
     
    Laatst bewerkt:
    Vreemd zal wellicht in Belgie gezegd worden :p
    Is gewoon een mooi sexy outfitjé zeg maar.

    No pics sry
    Hij heeft het eerder over jou gebruik van ´en `, een setje kennen ze in NL ook.
     
    Het lijkt mij grappig, als je een obesitas patient als vriendin hebt. En zij verrast jou met sintkersemis, door jou op te wachten in een rode sintekersemis lingerieset???
     
    Back
    Naar boven