AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


  • :roflol::roflol:
    al heeft ie wel gelijk

    ---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 21:13 ----------


    :roflol: elke x als ik dat programma opzet denk ik 'lame', maar blijkbaar zitten er toch goede stukken tussen :roflol:



    Deze blijft wel de beste :roflol::roflol: maakt niet uit hoe vaak ik het zie, moet er altijd mee lachen
    vanaf 1:50
    http://www.vier.be/geubelsendebelgen/videos/hoe-moet-ik-dat-doen/70511
     
    Laatst bewerkt:
    Nieuw achtergrond.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Planten van de buren van mijn tante :roflol:

    image_zps2a6390c3.jpg
     
    Mooi planten toch , niks mis mee...

    Hij heeft er 4, volgens mij mag je er maar 2/3 :p

    Ach, niet mijn zaak, staat buiten dus valt die niemand lastig mee

    ---------- Post added 23 September 2013 at 00:08 ----------

    Jatte :p

    Edit: neeh dat mag niet :')

    Zelf planten :p

    Ze waren wel klaar om te toppen volgens mij.

    Eigenlijk moeten we een paar mannetjes in de tuin van mijn tante zetten :roflol:
     
    Hij heeft er 4, volgens mij mag je er maar 2/3 :p

    Ach, niet mijn zaak, staat buiten dus valt die niemand lastig mee

    ---------- Post added 23 September 2013 at 00:08 ----------



    Ze waren wel klaar om te toppen volgens mij.

    Eigenlijk moeten we een paar mannetjes in de tuin van mijn tante zetten :roflol:

    Je mag er 5 hebben :p

    Edit; nja je mag er 0 hebben, maar tot 5 gedogen ze meestal als je er afstand van doet. Meer dan 5 wordt sowieso een zaak.
     
    van wie niet ray
    Van de politie niet.
    Is vaak een misverstand die een hele hoop mensen maken.
    het is hetzelfde met het vervoeren van weed, je mag maar 5gram halen (stomme regel dus) maar je mag het gewoon weg niet vervoeren en of op zak hebben..:o
     
    Laatst bewerkt:
    Van de politie niet.
    Is vaak een misverstand die een hele hoop mensen maken.
    het is hetzelfde met het vervoeren van weed, je mag maar 5gram halen (stomme regel dus) maar je mag het gewoon weg niet vervoeren en of op zak hebben..:o

    Oké en gaat dit in de praktijk ook zo?

    HOEVEEL WIETPLANTEN MAG JE HEBBEN?
    Je mag geen enkele hennepplant hebben of kweken. De politie neemt hennepplanten altijd mee. Als de verdachte, dat is diegene die de plant heeft of kweekt, afstand doet van de plant kan de zaak eventueel geseponeerd worden. (Als een zaak geseponeerd wordt, neemt het Openbaar Ministerie de zaak niet verder in behandeling.) Heb je meer dan 5 wietplanten, dan wordt er altijd een zaak van gemaakt. Ook als je er afstand van doet.

    "de verdachte"
     
    Oké en gaat dit in de praktijk ook zo?



    "de verdachte"

    Ze noemen iedereen die iets doet wat niet mag (misdaad, misdrijf, overtreding) een verdachte, ookal is het 100% duidelijk dat hij dader is, tot de zaak afgerond is. Vanaf dan is het een dader.

    In de praktijk gaat het zo:

    ''Drugsgebruik is verboden. Boven de 18 een joint opsteken wordt door de politie meestal niet aangepakt, omdat de politie het belangrijker vind om achter zwaardere drugsdelicten aan te zitten. Sommige burgemeesters hebben samen met het OM en de politie besloten het gebruik op bepaalde plekken in de stad te verbieden. Die regeling heeft meestal te maken met het bestrijden van overlast. Als iemand een joint opsteekt waar dat uitdrukkelijk is verboden dan volgt een boete van honderden euro's. Voor jongeren geldt meetal een lagere geldboete of een taakstraf.''
     
    Ze noemen iedereen die iets doet wat niet mag (misdaad, misdrijf, overtreding) een verdachte, ookal is het 100% duidelijk dat hij dader is, tot de zaak afgerond is. Vanaf dan is het een dader.

    In de praktijk gaat het zo:

    ''Drugsgebruik is verboden. Boven de 18 een joint opsteken wordt door de politie meestal niet aangepakt, omdat de politie het belangrijker vind om achter zwaardere drugsdelicten aan te zitten. Sommige burgemeesters hebben samen met het OM en de politie besloten het gebruik op bepaalde plekken in de stad te verbieden. Die regeling heeft meestal te maken met het bestrijden van overlast. Als iemand een joint opsteekt waar dat uitdrukkelijk is verboden dan volgt een boete van honderden euro's. Voor jongeren geldt meetal een lagere geldboete of een taakstraf.''

    Kan jij mij uitleggen hoe je uit het niets een verdachte kan zijn als jij bijvoorbeeld 3 plantjes op zolder hebt en niemand weet er wat van?
    Graag alleen proberen uit te leggen als je weet wat verdachte betekent.
     
    Kan jij mij uitleggen hoe je uit het niets een verdachte kan zijn als jij bijvoorbeeld 3 plantjes op zolder hebt en niemand weet er wat van?
    Graag alleen proberen uit te leggen als je weet wat verdachte betekent.

    Ik had het er niet over dat je uit het niets verdachte bent. In het stukje staat nergens beschreven hoe ze dit te weten zijn gekomen.
    Wanneer ze dit weten, door bijvoorbeeld een tip van iemand of toevallig tijdens een andere zaak bij een huiszoeking gevonden, vanaf dan is diegene de verdachte.

    Ik weet wat verdachte betekend :)

    In dat stukje stond alleen; '' Als de verdachte, dat is diegene die de plant heeft of kweekt, afstand doet van de plant kan de zaak eventueel geseponeerd worden.''

    In dit stukje gaan ze er vanuit dat ze op dat moment de plant hebben gevonden en de kweken of houder bekend is.

    Leek mij logisch.
     
    Kan jij mij uitleggen hoe je uit het niets een verdachte kan zijn als jij bijvoorbeeld 3 plantjes op zolder hebt en niemand weet er wat van?
    Graag alleen proberen uit te leggen als je weet wat verdachte betekent.

    Verdachte is als aannemelijk is dat jij mogelijk iets gedaan hebt.

    Dader is bij veroordeling.

    Dus ben je met 2 wietplantjes gepakt dan ben je verdacht van bezit van die plantjes. Pas als een rechter oordeelt dat jij ze echt bezat dan ben je een dader
     
    Back
    Naar boven