MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (40 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dat van mij kan iedereen wel betalen joh, wat ik waarschijnlijk krijg is zo weinig dat menig student dat nog wel kwijt kan :(

    Maar het is wel aardig van xyxyzy.
     
    Dat van mij kan iedereen wel betalen joh, wat ik waarschijnlijk krijg is zo weinig dat menig student dat nog wel kwijt kan :(
    ook wel terecht aangezien je 20 bent en geen werk of opleiding hebt.
     
    ook wel terecht aangezien je 20 bent en geen werk of opleiding hebt.

    Ik ben ziek uit dienst gegaan en ik volg een opleiding.
    Ik adviseer je om die stengeltjes aan je handen stil te houden als het over mij gaat want je kent mij niet :)
     
    sayinn wordt overal geowned :D leuk om te zien
     
    Ik ben ziek uit dienst gegaan en ik volg een opleiding.
    Ik adviseer je om die stengeltjes aan je handen stil te houden als het over mij gaat want je kent mij niet :)
    ik weet wel wat je dik bent?
     
    Haha ga je je eigen atlas stone maken?




    woot! Ben je gek geworden? Why?

    ---------- Post added 23 September 2013 at 14:20 ----------



    En die huiszoeking kunnen ze wel geregeld krijgen met het argument 'we werden aan de deur geweigerd'?

    Voor een huiszoeking te bekomen moet een inspecteur toestemming krijgen van een onderzoeksrechter.
    Die onderzoeksrechter geeft pas toelating tot een huiszoeking als er aanwijzingen zijn dat de bewoner zich bezighoudt met illegale activiteiten.

    -Buur die klaagt over een weedgeur
    -Politie die word geweigerd aan de deur

    De ene onderzoeksrechter zou hier te weinig bewijs in zien de andere zou er niet over twijfelen.
    Maar ga er maar van uit dat 8/10 onderzoeksrechter gegarandeerd een huiszoeking zal toestaan.
     
    ik weet wel wat je dik bent?

    Nou van harte gefeliciteerd met die informatie. Wat ga je ermee doen?
    Dik zijn is een uiterlijk kenmerk (en subjectief want ik vind mezelf niet dik en vele mensen ook niet). Dat zegt dus niet veel over mij.
     
    Ik weet alweer waarom discussies hier waardeloos zijn...
    Ik moet lezen terwijl je mijn hele punt mist dat je eerst een verdachte moet zijn voordat ze er uberhaupt achter kunnen komen dat je iets bezit wat je niet mag hebben en dus het kunnen meenemen.
    Een huiszoeking bij toeval gebeurt wel echt vaak bij mensen die gewoon normaal leven en daarbij een plantje hebben... Het is geen Baantjer of Law & Order
    En een tip (anonieme, dus niet met bewijsmateriaal zoals bij Ray) zonder andere omstandigheden die erop wijzen is niet genoeg om iemand verdachte te maken.


    Ziyed waarom probeer je het uberhaupt :roflol: dit is dbb

    Hier is xyzyx het lopende wetboek jwt

    ---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 17:16 ----------

    Ja en nee, politie zal aan je deur komen te staan, als jij ze vervolgens weigert (wat je recht is) gaan zij paar uur later of de volgende dag terug aan je deur staan met een huiszoekingsbevel.
    Je maakt je namelijk verdacht als je de politie weigert aan je deur.. In die tijd dat ze terugkomen kan je natuurlijk alles lozen :)

    :roflol:
     
    Goede kerel wel die xyzyx zo te lezen
     
    Dat bedoel ik niet. Hoe komen ze erachter dat jij wietplantjes hebt, als je geen verdachte bent...

    Als mensen bellen dat er een wietkwekerij is, of dat de politie het ziet?

    Ik weet dat de politie redelijk incapabel is in Nederland maar als er een wietplant boven een schutting uit groeit en ze rijden langs dan is de kans wel groot dat ze het huis binnen gaan treden.

    Op t moment dat blijkt dat t inderdaad om wiet gaat wordt iedereen in t huis aangehouden als er een kwekerij is, of wanneer er maar een paar planten zijn dan wordt iedereen (of enkel de eigenaar) aangemerkt als verdachte maar er wordt geen strafvervolging ingezet.

    ---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 17:36 ----------

    Als er in de winter geen sneeuw op dak blijft liggen valt het ook op

    Dan nog is t niet aannemelijk dat er een wietplantage is, een slecht geïsoleerd huis heeft ook geen sneeuw op t dak.

    Ongetwijfeld zullen ze aanbellen en vragen of ze binnen mogen kijken. Zeg je nee en doen ze het toch dan is alles wat ze aantreffen niet als bewijs te gebruiken.

    Ruiken ze in de deuropening wiet zullen ze ongetwijfeld toestemming krijgen om het huis binnen te treden.
     
    Boerenkool met spekjes en worst. Hmm wat ruikt dat heerlijk. Besloten dat ik voor de komende dagen nog maar even een feeder ga zijn:D Tja als ik t zelf niet kan eten...:p
     
    Ben wel benieuwd of je uiteindelijk veel goedkoper uit bent, ik ga ze zelf waarschijnlijk toch bij rogue europe bestellen.
    begin je nu een eigen stone maak bedrijf :D ?
     
    Boerenkool met spekjes en worst. Hmm wat ruikt dat heerlijk. Besloten dat ik voor de komende dagen nog maar even een feeder ga zijn:D Tja als ik t zelf niet kan eten...:p
    Nog even volhouden he.. het is nu echt aftellen!

    OT: Lekker training gehad wat ik niet verwacht had.
     
    Boerenkool met spekjes en worst. Hmm wat ruikt dat heerlijk. Besloten dat ik voor de komende dagen nog maar even een feeder ga zijn:D Tja als ik t zelf niet kan eten...:p

    Brb feeder als vriendin zoeken
     
    cheatdag \o/
    kebab voor het eerste in meer dan 3 maanden.
     
    Gratis groente gevonden bij de kassa van de supermarkt
     
    "You must be a swimmer right?" *bertstare naar m'n guns*

    :roflol:
     
    Back
    Naar boven