XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
wat gebruik jij nu allemaal voor supps Ron?
ben benieuwt naar die testbooster van jou
Lees de stickies hier. Ik denk dat elk persoon anders reageert. Testbooster van de topmerken is altijd wel okay. :D Maar bedenk wel dat je eigen aanmaak dan wel naar beneden dondert. En dus na gebruik lager is. :rolleyes: Je kan ook vitamine D nemen.
Ik heb ook Horny Goat Weed geprobeert, deed niks bij me. Maar mijn testlevel is van nature hoog. :cool:

Time; 19:15 - 20:30
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Nog 6 weken tot aan de YBF. :eek: En mijn nieuwe nummer voor mijn routine staat vast. :D Heb gelijk maar even een paar poses achter elkaar geplakt. Een lekker kunstig en stijlvol verloop. :D
Vandaag ook even een checkup gehad bij Ray. Mijn voeding is aangepast. Ik hoop dat de kieuwen niet zichtbaar worden. :p

Bovenzijde borst
- Incline BP 70kg :) lekker diep en samen met een andere gymer.
- Incline db presses 24kg :)
- Low cable cross over 25kg beide zijde, zalige pomp wow :p

Schouders
- Schouder presses 20kg dumbbells, pfff wat een pomp. Gewoon langer moeten pauzeren. :o
- Side raises 14kg, killing :p
- Front raises 14kg, hellup :fire: :p

Triceps
- Push down 65kg, andere machine andere gewichten :eek:
- Rope push down 25kg :D
- One arm concentration push down 20kg :)

Cardio
- Fiets 12 minuten

Poseren
- 20 minuten kwart turns, verplichten poses en ongeveer 1/3 van de routine.

Ik zie steeds meer en het poseren gaat steeds makkelijker. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Ben wel erg benieuwd naar je routine en muziek! en slip natuurlijk! :rolleyes:

Ik hoop dat je voeding geen hongermenuutje wordt.... Zo die laatste weken. Maar je zal het resultaat zeker zien!
Lekker ook dat het poseren steeds makkelijker gaat.
Mooie training! je buffelt wat af he! :D TOP!
 
Time; 14:30 - 15:20
Sportschool; @Work Den Helder

Vandaag niet vele tijd, dus power KT. Geen gelul maar werken. :D Nieuw voedingsschema is binnen. Nog 6 weken tot aan de YBF. Nu gaan de mannen van de jongens gescheiden worden. :rolleyes: Ben benieuwd in welke groep ik ga horen. :o

Rug-Lats
- Opwarmset pull down op rug machine.
- Wide grip pulldown op latpull machine 80kg, omgekeerd zitten hahaha :D
- Reverse pulldown 50kg ;) zittend op de grond :D
- Straight arm pulldown met rope 25kg :)

Hams
- Leg curl zittend 70kg :D poeh wat zwaar. ;)
- Staand leg curl op een legextension apparaat 25kg :p
- SLDL 60kg pfffff wat een pomp in mijn rug zeg. Hahaha toch een beentraining hoor ;)

Kuiten
- Staand calf raises 80/100/120kg :D
- Calf presses zittend 70kg :)

Cardio
- Niet gedaan, gewoon geen tijd genoeg.

Heerlijk weer op het werk trainen. Gewicht iets naar beneden bijgesteld om meer actie te krijgen. ;)

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Nu is het echt aftellen he! enne.. Je vergeet de grote jongens! ;)
gaat lekker!
 
Nu is het echt aftellen he! enne.. Je vergeet de grote jongens! ;)
gaat lekker!

Hahaha maar daar hoor ik nog niet hoor. Ik heb wel besloten om na de YBF door te stomen. :p
Een jaartje bouwen en dan knallen ergens op een podium. Enne alles in overleg met Ray. :D
Dus Ray je leest het nu. We pakken door. :p
 
Laatst bewerkt:
Hahaha maar daar hoor ik nog niet hoor. Ik heb wel besloten om na de YBF door te stomen. :p
Een jaartje bouwen en dan knallen ergens op een podium. Enne alles in overleg met Ray. :D
Dus Ray je leest het nu. We pakken door. :p
Wat gaaf dat te horen! Ik had al wel het idee dat het niet zou eindigen bij de YBF!! :D echt helemaal TOP!
Dat wil ik meemaken! en ach.. wie weet met een jaartje... misschien ehm... je weet vast wel waar ik aan denk. :rolleyes: hihihih.. maar jij gaat het helemaal maken! Ik weet het zeker!

Ray zal je laten zweten! hahahaha
 
Zo trek je poeplap maar vast open

Voor de niet haagskenners poeplap is je portefeulle
 
Wat gaaf dat te horen! Ik had al wel het idee dat het niet zou eindigen bij de YBF!! :D echt helemaal TOP!
Dat wil ik meemaken! en ach.. wie weet met een jaartje... misschien ehm... je weet vast wel waar ik aan denk. :rolleyes: hihihih.. maar jij gaat het helemaal maken! Ik weet het zeker!

Ray zal je laten zweten! hahahaha
Ik weet wat je wilt zeggen maar niet schrijft. :D maar schrijf het maar voorlopig niet op. :p
Eerst de doelen die al moeilijk genoeg zijn. ;) dan de toekomst.
Zo trek je poeplap maar vast open

Voor de niet haagskenners poeplap is je portefeulle

Och die is al leeg. :D
 
Ik weet wat je wilt zeggen maar niet schrijft. :D maar schrijf het maar voorlopig niet op. :p
Eerst de doelen die al moeilijk genoeg zijn. ;) dan de toekomst.
I know..... :rolleyes: ongeduldig he! :D
 
Time; 19:15 - 20:30
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Het nieuwe voedingsschema slaat aan. ;) En hard ook. :eek: Benieuwd of mjn training daar iets van merkt, in de vorm van harder werken of juist meer energie. :D Oordeel zelf.

Onderkant borst
- Decline BP 80kg helemaal alleen, dussssss :D
- Machine breast press 87kg, Kosten heel veel moeite. :eek:
- High cable corss over 25kg beide zijde, wel een andere machine. :p

Quadriceps
- Squat 100kg, 2 setjes 120kg, ging echt lekker, dedication en grote poten willen hebben :D
- Legpress 240kg, extra setjes gepakt :D
- Legextension 75kg, lekker diep en hard :)

Kuiten
- Calf raises zittend freeweights 100kg, lekker diep, voelde mijn calfs protesteren :eek:
- Calf presses op legpress apparaat 125kg :)

Cardio
- 13 minuten fietsen

Het ging zalig. Ik voel mezelf droger worden, kan ook wishful thinking zijn. :p Maar denk echt dat het nu gewoon sneller gaat.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Nieuw voedingsschema en harder werken of meer energie?? is dat minder of meer eten dan?? hahahha
Maar je training ziet er goed uit en aan je reacties te zien lijkt het dat het super gaat en je meer dan zat energie hebt! :)
 
Het kan ineens snel gaan. Als je nieuwe dieet eenmaal werkt.... :p

lekker doorgaan ron!
 
Nieuw voedingsschema en harder werken of meer energie?? is dat minder of meer eten dan?? hahahha
Maar je training ziet er goed uit en aan je reacties te zien lijkt het dat het super gaat en je meer dan zat energie hebt! :)
Ja het gaat echt heel lekker. Mind-muscle connectie, dedication, drive, de wil om te winnen helpt ook wel hoor. :p
Het kan ineens snel gaan. Als je nieuwe dieet eenmaal werkt.... :p

lekker doorgaan ron!
Het gaat zeker snel. Ik voel gewoon het vet van me afdruipen. Echt een hele rare gewaarwording. :eek:
Trouwring valt al van mijn vinger af. :rolleyes: Ik kan dit. Dit is wat ik ben. Ik ben een bodybuilder. :p
 
Ja het gaat echt heel lekker. Mind-muscle connectie, dedication, drive, de wil om te winnen helpt ook wel hoor. :p

Het gaat zeker snel. Ik voel gewoon het vet van me afdruipen. Echt een hele rare gewaarwording. :eek:
Trouwring valt al van mijn vinger af. :rolleyes: Ik kan dit. Dit is wat ik ben. Ik ben een bodybuilder. :p
Die drive/dedication en wil om te winnen van jou straalt ook van elk berichtje af! :D Echt top!

Vet weg voelen druipen. Hmmm.. zouden meer mensen wel willen! ;)
JIj kan dit zeker! en die trouwring... verkleinen kan ook nog he! :)

(doet me eraan denken dat ik mijn ring weer even omdoe.. Doe hem met trainen af... heb al eens mijn hand opengehaald door mijn ring door nogal hard een dumbell te pakken. :o)
 
Vet wegdruipen? Dat zie je alleen bij zo'n shoarmaboer
Ron jij ziet er toch niet uit als zo een brok vlees :)
 
Die drive/dedication en wil om te winnen van jou straalt ook van elk berichtje af! :D Echt top!

Vet weg voelen druipen. Hmmm.. zouden meer mensen wel willen! ;)
JIj kan dit zeker! en die trouwring... verkleinen kan ook nog he! :)

(doet me eraan denken dat ik mijn ring weer even omdoe.. Doe hem met trainen af... heb al eens mijn hand opengehaald door mijn ring door nogal hard een dumbell te pakken. :o)
Kan altijd mijn trouwring nog weggooien. Ben ik in de gym single. :p
Vandaag echt verbaast over mijn fysiek. Gaat echt goedkomen. :D
Vet wegdruipen? Dat zie je alleen bij zo'n shoarmaboer
Ron jij ziet er toch niet uit als zo een brok vlees :)

Als een bonk spier Grosje. ;)

Time; 19:30 - 20:45
Sportschool; @BodyFit Den Helder


Een heerlijke training met een heerlijke posing training. :D Ik voel me goed en zie dat ik vooruit ga. Het is raar te zien dat de nieuwe methode zoveel goeds doet. :o Ik heb er heel hard voor gewerkt en ik ga daar nu zeker de vruchten van plukken. :rolleyes:

Rug
- Barbell row 80kg, onderhandse greep :)
- Cable row small grip 80kg, voelde goed. :D
- Machine rowing small grip SS one arm row 65kg
- Kwart deadlift 120kg, vetten pomp in de onderrug. :D

Achterzijde schouders
- Reverse fly's 65kg :D
- Bent over raises, op incline bankje en dan naar voren liggen 9kg :)
- Bent over sholder raises 45kg :D

Biceps
- Barbell curls 45kg :D
- Dumbbell preacher 12kg :D
- Hammer cross body curls 8kg :D

Posing
- 20 minuten kwart turns en verplichte poses. Daarna routine proberen in elkaar te zetten. :o Daar moet Ray voor me naar kijken.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Je gaat er zeker wel komen! je gaat als een speer! en voeding kan heel veel doen! :)
Je werkt er knetterhard voor! en jij gaat je droom halen hoor!
Ben benieuwd naar je routine! :) en Ray zal je vast wel helpen.
 
Vandaag gewogen. :who: Resultaat minus 2kg :woot: En de lijnen worden dieper en de aders groter. :p
Nieuw voedingsschema slaat aan als ****. Me very very happy. Hoop dat Ray Simon er ook zo over denkt als hij mijn shape ziet. :rolleyes:
 
:eek: dat gaat snel zeg! Nu snap ik wat er smelt als sneeuw voor de zon.. Jouw vetjes! :D
Super! je gaat als een speer.. wordt steeds nieuwsgieriger hoe je er nu uitziet. ;)
 
Time; 19:15 - 20:45
Sportschool; @BodyFit Den Helder

De laatste 5 weken voor YBF. En damn wat gaat het lekker. Voeding goed, training strak en hard. En Poseren is steeds makkelijker. En ****kkkkkkkk :eek: wat schrok ik van mijn shape. Misschien Ray nog niet zo, maar ik djeesssssssssssssssss. Blokken zonder aanspannen. :p

Rug
- Pull ups. 8,7,5,5 :p
- Reverse grip pulldown 65kg, mag volgende keer hoger. ;)
- Barbell rowing 70kg lekkere pomp :D
- Cable row:D 65kg hmmmm zalig

Borst
- Flat dumbbell fly's 18kg :p
- Incline dumbbell presses 30kg :p
- Flat presses 60kg diep en strak. :D
- Cable cross over low 25kg ;)

Cardio
- 13 minuten fietsen

Poseren
- 20 minuten, Kwart turns, verplichte poses en stukje routine.

Echt in ongeloof toen ik in front poses stond en mijn blokken zag. Damn old man, there is serieus shit going on. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven