AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja zeer vette bike! Alleen zo'n digitale toerenteller vind ik persoonlijk dan weer helemaal niks.
 
vandaag ook maar weer een flinke rit gereden, zal wel een van de laatste dagen van het seizoen zijn geweest...
 
Vind het juist wel chill rijden als het wat koeler is. Heb vorig jaar iedere maand gereden iig. Zolang het maar droog en boven de 5 graden is.
 
Precies, midden in de zomer vind ik 't maar niks, dan drijf je je pak uit. Geef mij maar lente en herfst, zolang het droog is.
 
Gister ook nog mooie toertocht gemaakt, stepjes tegen de weg gereden :D

Rij gewoon heel het jaar door met de motor, is prima te doen, maar verwarmde handschoenen zou geen overbodige luxe zijn in de winter
 
Gister ook nog mooie toertocht gemaakt, stepjes tegen de weg gereden :D

Rij gewoon heel het jaar door met de motor, is prima te doen, maar verwarmde handschoenen zou geen overbodige luxe zijn in de winter

Jij hebt een r6 toch? Rij je er ook mee in de winter??
 
Het lijkt aanstaande zaterdag/zondag droog te zijn met aardig weer. God ik hoop het, dan ga ik heel wat km's maken voor de laatste keer dit seizoen! Door de week nooit echt tijd en woon-werkverkeer is veel handiger met de auto voor m'n bedrijf.
 
aIkJwRF.jpg


laatste van het jaar denk ik.

Voor de mensen die nog een keertje een S1000RR willen bestieren, google op ´rijschool Control almere´. Circuitdagje op Lelystad, per sessie de BMW huren voor €20,- Mooie deal lijkt me.
 
Volgens mij begeeft de koppeling het binnenkort :P .

dat lijkt altijd bij een duc, omdat het een open koppeling is, vind het geluid maar goedkoop klinken haha het geluid uit de koppeling he).
de rest heeft een duc altijd een ubergeil geluid!:bow2::bow2:
 
dat lijkt altijd bij een duc, omdat het een open koppeling is, vind het geluid maar goedkoop klinken haha het geluid uit de koppeling he).
de rest heeft een duc altijd een ubergeil geluid!:bow2::bow2:

Je bedoelt een droge koppeling ;) .
 
Mijn eerste motor gaan kopen, het is een Monster geworden.
600 cc'tje, nog maar een 10.000 kilometers op de teller

210atdk.jpg
 
mijn motor

He guys

ik heb een kawasaki zx6r maar nog vol in de bouw!
Weet niet hoe ik een foto toevoeg via telefoon.
maar ga er een ducati 848 achterkant erop zetten
d.w.z. zadel, duo zadel, uitlaten.
de uitlaten + dempers ga ik volledig zelf maken in het rvs.
heb nu pas alleen het achterframe aangepast.
 
Mijn eerste motor gaan kopen, het is een Monster geworden.
600 cc'tje, nog maar een 10.000 kilometers op de teller

Gefeliciteerd man! Altijd leuk zoon monster!
 
rij nu met een ingekorte laser hotcam op mijn r6 uit 1999, hij klapt flink en er komt mooi geluid uit, maar het moet nog harder gvd!:P
iemand een idee.
het enige wat ik tot nu toe kan vinden is een g&g demper met een doorlaat van 60mm...
weinig leuks voor mijn model...
of is er t een en ander pas te maken?
 
Back
Naar boven