Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • nou het toch over school gaat

    mag je een afgeleide van machtswortel x noteren als een macht of moet je dat perse herschrijven in een breuk?
    Per se herschrijven.

    Wij mogen machten laten staan voor zover ik weet..
    Wij niet dacht ik, weet het echter niet zeker meer.
     
    wtf :roflol:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Ademsappel.




    ademsappel.
     
    mijn laatste boek voor dit semester online gevonden. Dat is weer 20 euro die ik niet moet verspillen. Dat wordt nu dus 125 euro in totaal:cool:

    ---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 10:17 ----------

    Wel, m'n broer had 'moeite' met vmbo, echter gezien hij een gelijkend genenpakketje heeft als mij kun je je voorstellen dat dit niet kwam door domheid, maar eerder aan een gebrek aan, nee eigenlijk totale afweizgheid van, discipline. Tot op de dag van vandaag neem ik het hem dan ook kwalijk dat ie niet op z'n minst havo heeft gehaald met aansluitend een hbo studie.

    denk niet dat dat zo werkt, mijn broer moet er namelijk niet aan denken om in de buurt te komen van mijn intelligentie.

    ---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 10:17 ----------

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    :roflol:

    :roflol:
     
    Wel, m'n broer had 'moeite' met vmbo, echter gezien hij een gelijkend genenpakketje heeft als mij kun je je voorstellen dat dit niet kwam door domheid, maar eerder aan een gebrek aan, nee eigenlijk totale afweizgheid van, discipline. Tot op de dag van vandaag neem ik het hem dan ook kwalijk dat ie niet op z'n minst havo heeft gehaald met aansluitend een hbo studie.

    Me broer kwam ook niet id buurt, kon volgens mij eerder tot 25 tellen dan hem.

    Weet nog dat ik helemaal geen respect kreeg van me ouders daarvoor :o
     
    Liet net een salvo darmgassen af en toen kwam er een chick langs me zitten :roflol:
     
    denk niet dat dat zo werkt, mijn broer moet er namelijk niet aan denken om in de buurt te komen van mijn intelligentie.

    Hmm.. Heb je misschien wel gelijk in.. Mijn zusje heeft keihard moeten werken om een 5.7 gemiddeld op haar havo diploma te hebben.

    En een vriendin van me doet uni terwijl dat zusje nog net slim genoeg is om te poepen.
     
    Van jezelf zeggen dat je slim bent, dat is pas dom.
     
    • Like
    Waarderingen: Tsn
    Van jezelf zeggen dat je slim bent, dat is pas dom.
    duid eens aan waar ik dat precies doe;)

    Angelus zei:
    denk niet dat dat zo werkt, mijn broer moet er namelijk niet aan denken om in de buurt te komen van mijn intelligentie.
     
    Jij voelt je gelijk aangesproken.

    gezien ik de enige ben die iets heeft gezegd wat ook maar lichtelijk opgevat kan worden als zo'n uitspraak moet die comment idd wel naar mij gericht zijn. Tenzij jij net zin had om even een "leuk weetje" te posten zomaar uit het niets, maar dat zou wel extreem toevallig zijn.
     
    • Like
    Waarderingen: DG80
    Back
    Naar boven