AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Van jezelf zeggen dat je slim bent, dat is pas dom.

    Behalve als je slim genoeg bent om zelfkennis te hebben.

    Of zou je Einstein dom noemen als hij zei dat hij slim was? :roflol:
     
    Je bent slim als je weet hoe weinig je eigenlijk weet en dus realiseert hoe dom je bent
     
    Behalve als je slim genoeg bent om zelfkennis te hebben.

    Of zou je Einstein dom noemen als hij zei dat hij slim was? :roflol:
    in b4 calyptus en het dunning-kruger effect:trollface:
     
    Je bent slim als je weet hoe weinig je eigenlijk weet en dus realiseert hoe dom je bent

    Slim is puur subjectief. Algemene definitie van slim, zonder dat het in een context gezet is, is dat je een hogere intelligentie hebt dan de meesten.

    Vergeleken met een aardappel zijn alle mensen wel slim, of nouja, bijna alle.

    ---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 13:24 ----------


    Hij mag m ook dood rijden en er mee weg komen.

    Wat ik me alleen afvraag is.. Die diplomaten hebben onschendbaarheid maar ze zitten altijd bij chauffeurs in de auto welke in mijn ogen geen onschendbaarheid zouden mogen genieten omdat ze geen diplomaat zijn.
     

    http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/diplomaten-gallen-danny-ghosen-ff-lachen-349953/

    ---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 13:32 ----------

    Hij mag m ook dood rijden en er mee weg komen.

    Wat ik me alleen afvraag is.. Die diplomaten hebben onschendbaarheid maar ze zitten altijd bij chauffeurs in de auto welke in mijn ogen geen onschendbaarheid zouden mogen genieten omdat ze geen diplomaat zijn.

    die diplomaat gaat daar niet van gediend zijn als zijn chauffeur opgepakt wordt, wat denk je dat er dan gebeurt met henk van de verkeerspolitie als hij het tegen een diplomaat opneemt?
     
    Wanneer internet explorer vraagt om zichzelf standaard browser te maken:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    • Like
    Waarderingen: Tsn
    Dikke spierpijn in m'n borst. Was lang geleden dat ik bankdrukte met spotter zo kon ik dus zwaarder gaan gister :)
     
    Back
    Naar boven