MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol: Match made in heaven.. euhm DBB...
     
    Ach anders vraag ik om verscheuren wegens gelijkheidsbeginsel.

    Heb hem direct verzocht ook de camper bestuurder een bekeuring te geven en dat weigerde hij. Staat mooi op beeld, gefilmd met een professionele camera :roflol: . Helaas hebben die autisten nog steeds mijn laptop anders had ik t filmpje wel kunnen uploaden :sad:

    Eerst wilde die ook niet een normale bekeuring geven maar zat die wat notities op een blaadje te maken

    Ik neem het je niet kwalijk simpele ziel, maar een agent heeft het recht om iemand GEEN bekeuring te geven wanneer diegene wel een overtreding begaat. Gewoon lekker je bek houden en je boete betalen met je populaire gedoe.
     
    Ik neem het je niet kwalijk simpele ziel, maar een agent heeft het recht om iemand GEEN bekeuring te geven wanneer diegene wel een overtreding begaat. Gewoon lekker je bek houden en je boete betalen met je populaire gedoe.

    Wat snap je niet aan artikel 1 van de grondwet?
     
    Ik drink op dit moment een bananen-frambozen eiwitshake, smaakt goed.
     
    3.jpg


    :roflol:
     
    Dus we mogen mensen die geloven anders behandelen omdat ze anders doen dan mensen die niet geloven?

    Dat is helemaal niet van belang, dit gaat om het grondbeginsel dat elk mens dezelfde rechten en plichten heeft. Het doen en laten in het dagelijks leven heeft helemaal geen invloed op dat grondbeginsel.

    Je zal vast weer komen met een of ander tegenargument en dat mag ook, misschien dat het pernassiagleufje ook nog een leuke smiley neerzet ter ondersteuning. Gelukkig heb ik wel karma van je gekregen.
     
    Wat snap je niet aan artikel 1 van de grondwet?

    waarom je zelf zo vaak zo druk maken? je hebt waarschijnlijk niks te doen in het dagelijks leven anders zou je niet jezelf daar mee bezig houden. je hebt toch genoeg aan je hoofd al

    het kost meer tijd om het recht te krijgen dan wanneer je een boete zo zou betalen. en tijd is geld. en stress is katabool
     
    Dat is helemaal niet van belang, dit gaat om het grondbeginsel dat elk mens dezelfde rechten en plichten heeft. Het doen en laten in het dagelijks leven heeft helemaal geen invloed op dat grondbeginsel.

    Je zal vast weer komen met een of ander tegenargument en dat mag ook, misschien dat het pernassiagleufje ook nog een leuke smiley neerzet ter ondersteuning. Gelukkig heb ik wel karma van je gekregen.

    Dus we mogen mensen die patat kopen in een concentratie kamp gooien?

    Mensen moeten ten alle tijden gelijk behandeld worden. Zelfs bij de belastingdienst kun je je op artikel 1 beroepen.

    Dat politie kan bekeuren is naargelang de situatie, in mijn geval was het 1 en dezelfde situatie voor de onnodig linksrijder als mij.
     
    Dus we mogen mensen die patat kopen in een concentratie kamp gooien?

    Mensen moeten ten alle tijden gelijk behandeld worden. Zelfs bij de belastingdienst kun je je op artikel 1 beroepen.

    Dat politie kan bekeuren is naargelang de situatie, in mijn geval was het 1 en dezelfde situatie voor de onnodig linksrijder als mij.

    de politie kiest gewoon 1 iemand uit. klaar

    gebeurd wel vaker als je blik op de weg kijkt
     
    de politie kiest gewoon 1 iemand uit. klaar

    gebeurd wel vaker als je blik op de weg kijkt

    Dat betekent niet dat het ook zomaar mag.
    Mensen worden wel vaker gediscrimineerd, ook gewoon duidelijk: jij mag hier niet werken want jij bent niet blank (bijvoorbeeld).
    Dit is een complexere situatie, maar toch geldt hier de wet ook gewoon.
     
    Dus we mogen mensen die patat kopen in een concentratie kamp gooien?

    Mensen moeten ten alle tijden gelijk behandeld worden. Zelfs bij de belastingdienst kun je je op artikel 1 beroepen.

    Dat politie kan bekeuren is naargelang de situatie, in mijn geval was het 1 en dezelfde situatie voor de onnodig linksrijder als mij.

    dat eerste heb ik geen idee wat je bedoelt.

    Twee: dat klopt, maar een belastinginspecteur heeft wel het vermogen om tussen twee personen die beiden bijvoorbeeld te weinig afgedragen hebben, een onderscheid in naheffing op te leggen.

    Drie: er is een recht dat de agent heeft waarop hij zich kan beroepen(ben even de naam kwijt) om iemand geen bekeuring te geven. Hij is hier gewoon vrij in dus je staat echt voor lul als je hier een zaak van maakt. Heeft verder ook niks met het gelijkheidsbeginsel te maken. Het is tevens veel te subjectief.
     
    Dat betekent niet dat het ook zomaar mag.
    Mensen worden wel vaker gediscrimineerd, ook gewoon duidelijk: jij mag hier niet werken want jij bent niet blank (bijvoorbeeld).
    Dit is een complexere situatie, maar toch geldt hier de wet ook gewoon.

    Dat is ook zo maar wil je jezelf daar zou druk om maken. Het kost 9/10 keer meer dan dat je ermee verdiend.

    Zo heb je ook van die figuren die met rechtzaken door blijven gaan om te winnen. Nou laat mij dan maar ongelijk hebben maar wel mn geld in mn zak ipv zoveel brandstof op en neer naar andere plaatsen en advocaten en andere kosten
     
    Dat is ook zo maar wil je jezelf daar zou druk om maken. Het kost 9/10 keer meer dan dat je ermee verdiend.

    Zo heb je ook van die figuren die met rechtzaken door blijven gaan om te winnen. Nou laat mij dan maar ongelijk hebben maar wel mn geld in mn zak ipv zoveel brandstof op en neer naar andere plaatsen en advocaten en andere kosten

    Ja dat wel, een zaak aanspannen kost je veel geld, zeker als je het verliest. Ikzelf zou het ook niet aanvechten haha.

    Ik wacht nu al dik een jaar op een boete. Als ik deze nu nog binnen krijg dan dien ik wel een bezwaar in, maar dat raden ze dan ook aan bij de overheid. Of het dan gegrond is zie ik dan wel.
     
    Dat betekent niet dat het ook zomaar mag.
    Mensen worden wel vaker gediscrimineerd, ook gewoon duidelijk: jij mag hier niet werken want jij bent niet blank (bijvoorbeeld).
    Dit is een complexere situatie, maar toch geldt hier de wet ook gewoon.

    Krijg je deze informatie over recht bij de toelichting van je wajong uitkering?
     
    Back
    Naar boven