Fitness Seller

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

SMTK training, zag er weer leuk uit :')

Tire flips
12x met zwaardere band dan vorige keer

stone shoulderen
8-9x met 70kg
1 keer 80kg, mss twee keer, geen idee

Yoke
2 runs met 180 maar moest echt kappen omdat ik vreselijke pijn in mijn quads kreeg, is al een week bezig ofzo, maar is in de loop van de training weggegaan, maar yoke was te pijnlijk

keg load
1x60, 1x90, 1x100 laatste was vechten, miljaar
1x60, 1x90, 1x60, huilen

stone runs (favoriete oefening)
vreemd genoeg gingen deze enorm goed, kon 3 runs met 70kg, bijna back to back ook want al de rest had tegen dit punt vrijwel opgegeven :P

Fat dumbbell press
paar singles met 42.5
1x52.5 links en recht eyooo
zal wel dik PR zijn

conclusie: conditie was VEEEEEL beter als vorige keer, keg race was het dieptepunt kwa conditie maar daarna meteen kunnen herpakken en kon doorheen de hele training goed mee, zeer tevreden :) op naar de volgende keer

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 15:21 ----------

ohja en warmup was idd zoals beschreven in Arnodsi's log, paused squats met 60kg, was al genoeg om een paar te doen tuimelen
 
Conditie is iets dat heel snel betert. Ik merk ook een verschil van week tot week (enfin, toch in de tijd dat ik nog effectief meetrainde :D )

Je was bent sterk, Gutsie. Als je de events nog even blijft trainen (en je core etc. sterker worden), ga je mooie dingen kunnen doen. ;)
 
Het was leuk om met jou te trainen bro! :D

Succes met je quads nog!
 
Lekker huilen die laadrace. Heb je dumbell wel gemist
 
Guts pls, je hebt een goede aanleg + het juiste karakter, als je nu elke week komt ben je volgend jaar mee wedstrijden aan het doen
 
Conditie is iets dat heel snel betert. Ik merk ook een verschil van week tot week (enfin, toch in de tijd dat ik nog effectief meetrainde :D )

Je was bent sterk, Gutsie. Als je de events nog even blijft trainen (en je core etc. sterker worden), ga je mooie dingen kunnen doen. ;)

kwas heel blij met de verbetering, core moet def bijtrekken :) thx

Het was leuk om met jou te trainen bro! :D

Succes met je quads nog!

ze zijn nog wat pijnlijk maar nu is het deload week van wendler, dus dan komt dat wel in orde :)

Lekker huilen die laadrace. Heb je dumbell wel gemist

Dumbbell is gefilmd door noen, dus hij verschijnt mss wel op Fb :)

Guts pls, je hebt een goede aanleg + het juiste karakter, als je nu elke week komt ben je volgend jaar mee wedstrijden aan het doen

dank u sancaman, om de twee weken mag je me verwachten, als ik mijn rijbewijs haal dit jaar kan dat meer worden ;)
 
hier wat sfeerfoto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
b3qw5x.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Mooi dat je t strongman gebeuren ook wat oppakt man. Goeie training!
 
Mooi dat je t strongman gebeuren ook wat oppakt man. Goeie training!

was eigelijk altijd al van plan om de SM-weg op te gaan, maar kon nooit onderdelen trainen, tot nu
en ik vind het echt awesome totnutoe, ook opmerkelijke noobgains gemaakt tussen de eerste en tweede training, wat altijd leuk is.



oh, gleckky gij calf!
 
Glecky calf

I see what you did there
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dat ass

Thanks voor tips brah! Jelly op je kracht :o

Much to gain, I still have!
 
gaat goed man!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Back
Naar boven