MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat was jij dan ongeveer kwijt in de maand?

Niet zoveel als jij zegt;)
Hier is ook een topic over. Lijst met begeleiders. Je zou wat kunnen contacten.
 
Ik ga eens informeren bij een ander
Earl maduro zit ook bij de kneet, die trainde laatst met roely winklaar bij de kneet
 
Korte training want ik voelde afgelopen 2 dagen erg gestrest en gespannen door werk
Beetje tegen hyperventlatie aan maar wOu toch trainen
Borst
Benchpress 12x40 12x60 8x70 6x70 6x70 juiste techniek en er zit weer iets meer kracht in
Chestpress machine 12x85 12x100 8x115 5x130
Incline press 12x40 12x50 10x60 10x60

Triceps
Pushdown cable touw 12x17.5 12x21 12x24 10x27
Dumbbell extention 2handen 4x12 x22kg
Pushdown cable gebogen stang 12x24 12x27 12x30 10x34

Biceps curl machine
12x32 12x39 12x46 8x53 ( dat gaat een stuk beter)
 
Mooie gewichten oudje.
 
Hey grosje het zal wel ergens staan,
maar train je thuis of in een sportschool ?
 
Laatst bewerkt:
Ziet er weer goed uit! fijn dat het allemaal toch wel goed gaat zo en je meer kracht merkt.
Spanning op werk kost ook best wat energie. Pas op jezelf en hou je grenzen in de gaten. Spanning kan zomaar ook weer op je schouder slaan he...

enne.. jong van binnen he! ;)
 
Hey grosje het zal wel ergens staan,
maar train je thuis of in een sportschool ?

Ik train nu ongeveer 1,5 jaar in een hardcore bodybuilding sportschool KneetsGym in Den Haag
Daar lopen hele grote jongens rond en af en toe traint Roely Winklaar daar zelfs (beest is dat :eek:)
Vond eerst dat ik daar niet thuis hoorde (ivm verhalen over veel AAS gebruikers) maar ben inmiddels gewend
Er lopen inderdaad veel grote gasten, maar ook gewone sporters, vrouwen en oude mannen zoals ik :)
Het is er ook heel druk, maar toch iedereen kan goed trainen (al is het niet altijd in de volgorde die je wil)
Daarvoor heb ik jaren getraind in een sportschool bij een ziekenhuis in de buurt, veel ouderen (60+) en veel kletsende vrouwen, meer een sportschool voor de gezelligheid. Dus kneet was wel even een heel ander gevoel voor mij.
 
Ik train nu ongeveer 1,5 jaar in een hardcore bodybuilding sportschool KneetsGym in Den Haag
Daar lopen hele grote jongens rond en af en toe traint Roely Winklaar daar zelfs (beest is dat :eek:)
Vond eerst dat ik daar niet thuis hoorde (ivm verhalen over veel AAS gebruikers) maar ben inmiddels gewend
Er lopen inderdaad veel grote gasten, maar ook gewone sporters, vrouwen en oude mannen zoals ik :)
Het is er ook heel druk, maar toch iedereen kan goed trainen (al is het niet altijd in de volgorde die je wil)
Daarvoor heb ik jaren getraind in een sportschool bij een ziekenhuis in de buurt, veel ouderen (60+) en veel kletsende vrouwen, meer een sportschool voor de gezelligheid. Dus kneet was wel even een heel ander gevoel voor mij.

Niet meer zeuren tegen mij he Grosje. :oud: :roflol:
 
Ziet er weer goed uit! fijn dat het allemaal toch wel goed gaat zo en je meer kracht merkt.
Spanning op werk kost ook best wat energie. Pas op jezelf en hou je grenzen in de gaten. Spanning kan zomaar ook weer op je schouder slaan he...

enne.. jong van binnen he! ;)

Spanning in mijn lijf dat merk ik heel goed,
Druk op de borst en mijn spieren spannen tijdens werk ongemerkt aan en verzuren eerder.
Maar ik kan dat heel moeilijk voorkomen.
Sporten is dan mijn ontspanning

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 08:45 ----------

Niet meer zeuren tegen mij he Grosje. :oud: :roflol:

ik dacht ik zeg het maar zelf voordat de rest het ook al gaat roepen :) :D
 
Dat is zeker een verschil Grosje.
 
Leuk filmpje Gros :thumb:
 
weer een snelle training vanavond
benen
Legg press 12x85 12x110 12x125 10x140 6x155
Hacksquat plate loaded 12x40 12x70 10x80 8x90
liggende legg curl 12x32 12x39 10x46 10x46

Schoulderpress machine 12x20 12x30 12x40 10x50 6x60 (dat ging stukken beter als vorige week - maar helaas nog niet pijnloos)
side raises dumbbell 4x12 x8kg
bent over raises 4x12x 8kg

20 min wandelen 6 km
 
Spanning in mijn lijf dat merk ik heel goed,
Druk op de borst en mijn spieren spannen tijdens werk ongemerkt aan en verzuren eerder.
Maar ik kan dat heel moeilijk voorkomen.
Sporten is dan mijn ontspanning
Toch wel herkenbaar. Ik heb dat vaak bij nek/schouders dat ik ongemerkt aanspan.. met gevolg dat het echt pijn kan gaan doen. Trainen helpt er goed tegen. Ontspannen en die spieren goed aanpakken.
Ik ben er zelf ook niet achter hoe het te voorkomen.....
Sporten is echt een ontspannende inspanning met een doel. :)

Leuk filmpje inderdaad. zien we ook een keer waar je sport! :D

nice training. Schouder press is niet pijnvrij maar wel al beterder dan vorige week. Dat is ook al een stap vooruit. ;)
 
mijn rechterschouder is gewoon niet sterk en stabiel
merkte vorige week dat met een stang of dumbbell dat die schouder dan moeite heeft om stabiel te blijven
Links gaat probleemloos maar rechts die is een stuk minder sterk en dan krijg je vreemde krachten op je slechte schouder te verwerken.
Met een machine heb ik daar minder last van maar toch merk ik dat het niet lekker loopt en het is ook niet geheel pijnloos.
Blijft toch aan de achterkant irriteren. Volgende week Donderdag mag ik weer naar de ortho en dan zal ik het er eens over hebben.
 
In een machine heb je toch meer de neiging om harder met je 'goeie' kant te werken en daarmee je 'slechte' kant in principe te verslechteren.
Hmmm raar woord trouwens.
 
In een machine heb je toch meer de neiging om harder met je 'goeie' kant te werken en daarmee je 'slechte' kant in principe te verslechteren.
Hmmm raar woord trouwens.

dat zal ik ook wel onbewust doen.
Voel vandaag al dat ik schouders heb gedaan, vooral weer aan de rechter achterzijde waar het probleem zit.
Maar goed ik ben inmiddels al zo gewend aan de pijn dat ik het soms al kan uitschakelen met mijn geest.:cool:
 
Het is inderdaad lastig met stang/dumbell of machine. In beide gevallen is er wel iets wat niet lekker gaat als er met één schouder wat is....
Ik weet het niet hoor.. maar zou het niet beter zijn voor het herstel van je schouder als je je slechte schouder zeg maar als leidraad neemt voor je maximale gewicht? Op die manier train je wel beide schouders in evenwicht.. ook al snap ik dan weer dat je het gevoel hebt dat je te licht traint.. en je kan gaan irriteren aan het feit dat je zwaarder zou kunnen en wilt... Lastig hoor Gros.. Maar keep it up he! Ik duim echt hard dat er ee tijd komt dat het allemaal meezit en je pijnvrij kan trainen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven