AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
8 sec is wel heel veel he. 3 is ook al erg langzaam

van de 8 sec moet je ook 2x 2 sec aftrekken die je onder en boven vasthoud.

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 18:59 ----------

Waarom de mammoth Porter? Suikerbom imo, heb 'm heel vroeger ook eens gehad, ranzige troep. In case dat Mammoth in dit geval deca ofzo betekent houd ik m'n kop :P

VPX Stealth was even niet snel te verkrijgen, ga die Vrijdag weer inslaan. Niks ranzig aan trouwens, strawberry is goed te drinken.
 
Laatst bewerkt:
speed squat + 32 kilo chains:
8x 2×120

speed pulls + 32 kilo chains total:
6x 1×220

Wilde eigenlijk de front squat doen, maar had al wat last van mijn linkerknie...
Komende dagen weer flink stretchen en op de roller los maken.

Plate loaded leg extention:
15x60
15x60
12x80
12x80

Plate loaded standing leg curl:
10x90
8x100
6x110
6x110

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 19:13 ----------

Ik heb pas 170 gedrukt 1x zie handtekening. Zondag ga ik met 8 reps beginnen. gebruik net 2 weken mammoth en creatine

Dus je wil 30 kilo op je benchpress in 12 weken krijgen??
Hoewel je al eens 190 hebt gedrukt denk ik dat je wat te ambitieus bent, maar uiteraard hoop ik ongelijk te hebben.

Ik denk dat er hier veel zijn die geen flauw benul hebben van wat concentrische en excentrische fases net zijn :-)

Heb trouwens hetzelfde als jij bij benchen, 1ste rep altijd veel trager dan de rest.

Ja raar he? Eigenlijk zou de eerste rep altijd de meest perfecte rep van de hele set moeten zijn.
 
Ik weet het Jay, maar probeer het toch, wie niet waagt wie niet wint. ben ook tevreden als het 2014 word hoor :)
 
Doe je kuiten apart T?
 
Kan het schelen jongens..150, 170, 190 of 200kg. Als maar niet 1x 100kg je max is, is het toch allemaal prima?:)
 
Ik weet het Jay, maar probeer het toch, wie niet waagt wie niet wint. ben ook tevreden als het 2014 word hoor :)

Succes ;) ik hoop eind volgend jaar 180 te kunnen

Doe je kuiten apart T?

Nee, had ik geen zin. Die dingen groeien toch niet hoeveel moeite ik er ook in steek.

Kan het schelen jongens..150, 170, 190 of 200kg. Als maar niet 1x 100kg je max is, is het toch allemaal prima?:)

NEE!
 
Kan het schelen jongens..150, 170, 190 of 200kg. Als maar niet 1x 100kg je max is, is het toch allemaal prima?:)

It's not about how much you can lift, it's about how much you look like you can lift :-)
 
Ja raar he? Eigenlijk zou de eerste rep altijd de meest perfecte rep van de hele set moeten zijn.

Best logisch de tweede rep is je lichaam vaak veel beter onder spanning. Bij deadliften is dat helemaal het geval.

En wie zegt dat hem geen reet kan schelen wat hij drukt liegt dat hij barst.
 
Pgf2a al geprobeerd?
Moet je wel 5x per dag in je kuit zetten ongeveer :p
 
En 10x per dag schijten

looooooool

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 09:48 ----------

Best logisch de tweede rep is je lichaam vaak veel beter onder spanning. Bij deadliften is dat helemaal het geval.

En wie zegt dat hem geen reet kan schelen wat hij drukt liegt dat hij barst.

Ego's in de gym? Neu toch...! :D:D:D
 
Ik weet het Jay, maar probeer het toch, wie niet waagt wie niet wint. ben ook tevreden als het 2014 word hoor :)

Doelstelling met trainingen in mijn spoiler te zien.
Kan het schelen jongens..150, 170, 190 of 200kg. Als maar niet 1x 100kg je max is, is het toch allemaal prima?:)

Nee René, zo werkt het niet.

think strong live strong ;)
 
Vandaag kwam CrazyIvan met me mee trainen bij FPA.
Was echt een goede training met een mooie PR ook nog!

2board benchpress:
1x130
1x140
1x150
1x160 PR

Hij ging zo lekker dat ik nog een 2e rep bij de 160 probeer, maar moest daar wel een beetje hulp bij krijgen.
Ik denk dat die 160 kilo benchpress er ondertussen wel in zit :)

Dip: (bw = 126)
5x30
5x35
5x40
5x40

Plate loaded chest press:
15x100
8x130
8x130

Reverse fly machine:
20x100
15x100
12x100
11x100

Helaas kan er niet meer op dit apparaat. Heb al gevraagd of er eens een betere komt maar dat zal vast niet.

Dumbell side raise:
10x20
10x20
10x20 -> 8x16 -> 8x10

Daarna nog wat interval cardio gedaan voor de conditie.

Over een tijdje ga ik met CrazyIvan mee doen aan zijn push/pull dag.
Heb wel het idee dat overhead werk van de afgelopen tijd veel goeds gedaan heeft voor mijn benchpress dus we gaan dan flink OH press, push press, log press of iets in die richting doen.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel cm is die 2board?

Sterk hoor
 
Voor de rest van zijn stats is het fing weak :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven