MuscleMeat

Powerbuilding op een testoflesje en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reverse fly machine:
20x100
15x100
12x100
11x100

Helaas kan er niet meer op dit apparaat. Heb al gevraagd of er eens een betere komt maar dat zal vast niet.

K*t ding he..komt ook niet lekker helemaal terug en heb je te snel de spanning eraf.
 
Er zijn zoveel oef voor rear delts;)
 
Was een goeie training Jay! En een mooie PR. Die tweede rep was heel dichtbij net die laatste paar cm.

Iets zegt me dat ik morgen spierpijn in me traps en reardelts ga krijgen door dat "gekke apparaatje" ... haha. ;)
 
Hoeveel cm is die 2board?

Sterk hoor

Thanks man. Iets meer dan 4cm per board.

Haha ja bench loopt achter.

Maar hij heeft volgens mij ook lange armen

Yep dat is het grootste nadeel.

K*t ding he..komt ook niet lekker helemaal terug en heb je te snel de spanning eraf.

Ik vind het best een fijn ding, maar vind het jammer dat ie niet hoger dan 100 kilo gaat.
Je moet hem bij het terug gaan een beetje inhouden dan hou je de spanning erop.

Was een goeie training Jay! En een mooie PR. Die tweede rep was heel dichtbij net die laatste paar cm.

Iets zegt me dat ik morgen spierpijn in me traps en reardelts ga krijgen door dat "gekke apparaatje" ... haha. ;)

Ja man, was echt een vette training. Verheug me al op de overhead sessie bij jouw gym.
Fijne machine he? Ik voel deze echt heel goed in het midden van mijn rug ook.
 
Thanks man. Iets meer dan 4cm per board.



Yep dat is het grootste nadeel.




Je moet hem bij het terug gaan een beetje inhouden dan hou je de spanning erop.




Ja man, was echt een vette training. Verheug me al op de overhead sessie bij jouw gym.
Fijne machine he? Ik voel deze echt heel goed in het midden van mijn rug ook.

Ja dat weet ik maar laatste 10-15cm zit een grote vrije slag. Is nie goed nie..
 

Slechte uitvoering hij moet z'n handen kruisen. Lekkere oefening als ik schouders in een gym train doe ik die altijd. Met die ralle schouder van mij is die goed te doen.

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 22:26 ----------

Oke was me niet echt opgevallen eigenlijk lol

Je bent 'm gewoon gewend, als je een keer op een goede zit merk je het hoor.
 
Zelf doe ik hem ook op ooghoogte en strek voor me lichaam langs.

Maar goed, zoveel oef voor rear delts.

Gewoon beetje afwisselen.

Tren does the rest :p
 
Het verbaast me enorm maar mijn HDL, LDL en cholesterol ratio zijn goed volgens de huisarts' assistente.
Ze zei dat nog niet alle waarden binnen waren dus ik haal volgende week pas een uitdraai,
maar aan de hand hiervan kan ik mijn kuur doortrekken.

Ik verlaag vanaf volgende week de testo naar 1500 en neem er 80mg anavar per dag bij.
Komende tijd vooral voor kracht trainen en evt wat droger worden.

Ik had vorige week mijn kcal als ietsjes van 5300 naar 4800 kcal per dag en weeg nu 124 kilo in de ochtend.
 
Was 2 gr iets te veel van het goede?
 
Was 2 gr iets te veel van het goede?

Nee hoor, maar wat minder vocht lijkt me fijn. Ik snurk nogal hard.
Dus test een beetje lager en anavar erin aangezien ik anavar erg leuk voor kracht vind.
 
Nee hoor, maar wat minder vocht lijkt me fijn. Ik snurk nogal hard.
Dus test een beetje lager en anavar erin aangezien ik anavar erg leuk voor kracht vind.
Ga je goed op anavar? Hoor en lees zoveel verschillende dingen -,-
Word er echt niet wijzer van
 
Ga je goed op anavar? Hoor en lees zoveel verschillende dingen -,-
Word er echt niet wijzer van

Ja wordt er sterker van. Vind het beter dan oxy, waar ik helemaal niks van merk (verschillende merken getest).
 
Ik heb op 90mg Ana only niet echt krachttoename gemerkt, zat ook niet in PL fase maar toch.
 
Ja wordt er sterker van. Vind het beter dan oxy, waar ik helemaal niks van merk (verschillende merken getest).
Oke! Ik las het laatst in je log ja, terwijl meeste toch flinke kracht gains krijgen op oxy, ofja "zeggen" ze dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven