Fitness Seller

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de eerste keer Orange genomen als smaak, ik vind die echt een stuk minder dan Fruit Sensation, de smaak lijkt ook een stuk chemischer dan de Fruit Sensation smaak. Dus de volgende keer wordt het weer Fruit Sensation :).
 
Met 600ml water (3-1 shaker tot de nok toe vol) kan ik hem prima wegkrijgen.. En is hij idd best lekker :)
 
Vandaag de eerste keer Orange genomen als smaak, ik vind die echt een stuk minder dan Fruit Sensation, de smaak lijkt ook een stuk chemischer dan de Fruit Sensation smaak. Dus de volgende keer wordt het weer Fruit Sensation :).
Orange is inderdaad de iets minder zoete keus. Fruitsmaken zijn vaak lekker vol van smaak. De Orange smaak vind ik erg lekker, maar moet je zeker van houden :) Deze is inderdaad iets minder zoet
Met 600ml water (3-1 shaker tot de nok toe vol) kan ik hem prima wegkrijgen.. En is hij idd best lekker :)
Dankjewel! :) Heerlijke shake voor direct na je training. Je voelt je lichaam weer energie krijgen, bouwstenen worden toegevoerd en optimaal herstel. Nog een lekker smaakje ook :zuip:

Magnificent
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vandaag de eerste keer Orange genomen als smaak, ik vind die echt een stuk minder dan Fruit Sensation, de smaak lijkt ook een stuk chemischer dan de Fruit Sensation smaak. Dus de volgende keer wordt het weer Fruit Sensation :).

Mix eens een vanille whey met orange. Super combinatie! Split ijsje ;)
 
Eens proberen ja :D andere suggesties altijd welkom :p
 
ik ben op een week tijd 3kg bij gekomen.zal natuurlijk wel wa vocht zijn ma toch.voel me er wel sterker door.
 
Hij zit er net weer in..
Voor mij is het nu duidelijk..550ml water en GOED mengen..

Vooral goed gemengd is voor mij echt een must.
Ik gebruik hem nu een week. En niet echt kwa gewicht aangekomen (en dat is logisch gezien mijn eet schema).
Ook niet verloren..

Wel merk ik dat ik langzaam aan droger wordt. Me armer beginnen echt serieus te groeien.

Ik ga deze pot zeker opmaken!! Ik heb het idee dat het best een hoop verschil maakt voor mij.

En ik merk inderdaad dat ik behoorlijk sterker wordt
 
Hij zit er net weer in..
Voor mij is het nu duidelijk..550ml water en GOED mengen..

Vooral goed gemengd is voor mij echt een must.
Ik gebruik hem nu een week. En niet echt kwa gewicht aangekomen (en dat is logisch gezien mijn eet schema).
Ook niet verloren..

Wel merk ik dat ik langzaam aan droger wordt. Me armer beginnen echt serieus te groeien.

Ik ga deze pot zeker opmaken!! Ik heb het idee dat het best een hoop verschil maakt voor mij.

En ik merk inderdaad dat ik behoorlijk sterker wordt

Dat mengen is een beetje zelf zoeken ( de ene vind het zoeterder leuk dan de andere.. )

Ik merk vooral altijd als ik magnificent gebruik hoe vol ik ervan kom te staan alles staat mooi rond en vol
 
bij de eerste keer plassen na het nemen van magnificent ruikt mn urine altijd anders. Doet me altijd beetje denken aan plassen na het eten van asperges. Een stuk minder erg maar het ruikt anders dan normaal iig. Hebben meer mensen dit opgemerkt?
 
bij de eerste keer plassen na het nemen van magnificent ruikt mn urine altijd anders. Doet me altijd beetje denken aan plassen na het eten van asperges. Een stuk minder erg maar het ruikt anders dan normaal iig. Hebben meer mensen dit opgemerkt?
Het is mij eerlijk gezegd nog nooit opgevallen:rolleyes:

Nieuw: 2 Smaken bij de Magnificent!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We hebben nu de volgende vier smaken:
Refreshing Lemonade (nieuw!)
Tropical (nieuw!)
Orange
Fruit Sensation
 
Beste leden/Body&Fit,

Op dit moment gebruik ik NR 1 in combinatie met Magnificent.
Helaas zijn mijn potten bijna op.

Nu is mijn vraag kan ik Magnificent altijd blijven gebruiken of moet je hier rust periodes tussen gebruiken omdat er ook creatine in verwerkt zit ?

Ook zou ik willen weten of magnificent voldoet aan een voledige creatine Kuur of is dit meer als aanvulling op je creatine kuur ?

Alvast bedankt.
 
Beste leden/Body&Fit,

Op dit moment gebruik ik NR 1 in combinatie met Magnificent.
Helaas zijn mijn potten bijna op.

Nu is mijn vraag kan ik Magnificent altijd blijven gebruiken of moet je hier rust periodes tussen gebruiken omdat er ook creatine in verwerkt zit ?

Ook zou ik willen weten of magnificent voldoet aan een voledige creatine Kuur of is dit meer als aanvulling op je creatine kuur ?

Alvast bedankt.
Je kan Magnificent zonder problemen door gebruiken. Het is geen enkel probleem om creatine een langere periode aaneengesloten te gebruiken. Als je zowel Nr1 als Magnificent gebruikt, dan krijg je voldoende creatine binnen om het optimale effect te behalen. Gebruik je zometeen alleen nog Magnficent, zou ik Creapure erbij aanbevelen voor op rustdagen.

Ralf

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 14:10 ----------

Nieuw: 2 Smaken bij de Magnificent!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We hebben nu de volgende vier smaken:
Refreshing Lemonade (nieuw!)
Tropical (nieuw!)
Orange
Fruit Sensation
 
Beste leden/Body&Fit,

Op dit moment gebruik ik NR 1 in combinatie met Magnificent.
Helaas zijn mijn potten bijna op.

Nu is mijn vraag kan ik Magnificent altijd blijven gebruiken of moet je hier rust periodes tussen gebruiken omdat er ook creatine in verwerkt zit ?

Ook zou ik willen weten of magnificent voldoet aan een voledige creatine Kuur of is dit meer als aanvulling op je creatine kuur ?

Alvast bedankt.

Controleer of je creatine inname minimaal 5gr -10gr is per dag. Anders aanvullen met creapure inderdaad ;)
 
Controleer of je creatine inname minimaal 5gr -10gr is per dag. Anders aanvullen met creapure inderdaad ;)

Deze waardes probeer ik ook altijd aan te houden.
Maar inderdaad, als je magnificent en nr1 neemt heb je die creatine al mooi meegenomen!

Nou neem ik nr1 vaak al bij op staan, dus zit ik al snel aan me hoeveelheid :)


Ps, over die nieuwe smaken... Ik ga die lemonade zeker proberen! :D
 
Iemand al ervaring met de tropical? (eventueel een smaak vergelijking met iets?)
Fruit sensation is redelijk weg te krijgen, maar niet echt mijn smaak zeg maar..

Gezien ik alles op orde heb kwa training en voeding (zo goed als) Wil ik wel magnificent blijven gebruiken.
Progressie e.d gaat zeer goed, een lekkerdere smaak magnificent zou voor mij zeer zeker welkom zijn!
 
Back
Naar boven