AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

Eindelijk een keer een leuke reactie op hun gift in #7
 
Hahaha prachtig

uploadfromtaptalk1381651040051.jpg
 
Echt mooi om te zien dat hij gewoon schijt heeft aan wat mensen van hem vinden en een erg goed fysiek, hij moet alleen droger komen dat staat denk ik nog een stuk bruter.
 
Vond hem op de Mr. Canada er echt bruut uitzien.
Als hij weer zo droog komt + wat extra massa kan hij eindelijk eens wat verder komen in de bb-wereld.
 
Vond hem op de Mr. Canada er echt bruut uitzien.
Als hij weer zo droog komt + wat extra massa kan hij eindelijk eens wat verder komen in de bb-wereld.


Denk je? Na dat idiote gedoe van die vriend van hem (Cedric) betwijfel ik of hij uberhaupt wel bij de ''goede'' kant hoort :rolleyes:
 
Denk je? Na dat idiote gedoe van die vriend van hem (Cedric) betwijfel ik of hij uberhaupt wel bij de ''goede'' kant hoort :rolleyes:

Lekker boeiend ook hee. Als een maat van jou gay blijkt te zijn kun je toch ook gewoon verder komen in het leven? Kai doet een stuk fruit en heeft een steeds verder groeiende fanbase. Antoine heeft wel een toffe persoonlijkheid/uitstraling, dus als hij het niet op het podium verder schopt heeft hij straks genoeg achterban om money te maken.
 
Sinds wanneer ben je gay als je naaktfoto's maakt? Of heb ik iets gemist...
 
Lache filmpjes altijd van hem, hij lijkt wel off of in een bridge..
 
Die is vast niet off hoor.. lijkt gewoon offseason door een en al junk te eten het hele jaar door met al die roadtrips
 
Geen Antoine update maar deze kwam ik net tegen van z'n vriend Frank. :lol::lol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die spuit op de achtergrond haha
 
Back
Naar boven