XXL Nutrition

Welke smaak thee prefereer jij?

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.605
Ik ben een theedrinker geworden en heb sinds kort caramlized pear ontdekt. Echt heerlijk!

Welke smaken drinken jullie het liefst?
 
Carimalized pear is inderdaad lekker! Citroen, aardbei en bosvruchten gaan er ook wel in.
 
Bosvruchten of Turkse appel
 
Ik vind Lidl thee echte beste smaken! Lord Nelson merk.
Dronk vroeger altijd pickwick, maar sinds ik deze heb gevonden .... F*CK pickwick :p
Proefde hun infusion (3hoekige zakjes) fruit thee....WOW!
Heb daarna rooibos geprobeerd in smaken: rooibos-caramel, rooibos-orange, rooibos-vanilla....WOW!
Net gekocht nog groene thee: green tea-orange-ginger......alles maakt gewoon lekker! WTF!

lord-nelson-gruener-tee--1.jpg



lord-nelson-rooibos-tee--1.jpg



lord-nelson-fru-chte-rooibos-tee-im-pyramidenbeutel--1.jpg

Sorry voor alle reklame, lijkt alsof ik voor Lidl werk ofzo :p
Maar als je de kans krijgt, probeer het gewoon ff.
 
Ik vind Lidl thee echte beste smaken! Lord Nelson merk.
Dronk vroeger altijd pickwick, maar sinds ik deze heb gevonden .... F*CK pickwick :p
Proefde hun infusion (3hoekige zakjes) fruit thee....WOW!
Heb daarna rooibos geprobeerd in smaken: rooibos-caramel, rooibos-orange, rooibos-vanilla....WOW!
Net gekocht nog groene thee: green tea-orange-ginger......alles maakt gewoon lekker! WTF!

lord-nelson-gruener-tee--1.jpg



lord-nelson-rooibos-tee--1.jpg



lord-nelson-fru-chte-rooibos-tee-im-pyramidenbeutel--1.jpg

Sorry voor alle reklame, lijkt alsof ik voor Lidl werk ofzo :p
Maar als je de kans krijgt, probeer het gewoon ff.

Lol die ben ik sinds 2 maanden ook tegengekomen. Sindsdien drink ik niet anders meer. Die vanille die doet het hem ook echt.
 
Groene thee
Minty maroc
Vruchten thee
Speciale voor het slapen gaan thee :zzz:

Home made honing wiet thee :cool:

Zal de lydl eens checke!
 
Alles wat zoet is :D


En brandnetelthee, maar dat is meer omdat vocht vaak een probleem is bij mij. De luxe van vrouw zijn enzo
 
De laatste keer dat ik thee nam is ruim 4 jaar geleden. Zonder suiker vind ik het niet te zuipen :o
 
Ik zet altijd zonder smaak, en dan mik ik die creatine van body en fitshop met refreshing lemonade smaak erin. Smaakt niet verkeerd dan. Erg refreshing vind ik hem niet namelijk als je het door water mengt ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Lidl thee echte beste smaken! Lord Nelson merk.
Dronk vroeger altijd pickwick, maar sinds ik deze heb gevonden .... F*CK pickwick :p
Proefde hun infusion (3hoekige zakjes) fruit thee....WOW!
Heb daarna rooibos geprobeerd in smaken: rooibos-caramel, rooibos-orange, rooibos-vanilla....WOW!
Net gekocht nog groene thee: green tea-orange-ginger......alles maakt gewoon lekker! WTF!

lord-nelson-gruener-tee--1.jpg



lord-nelson-rooibos-tee--1.jpg



lord-nelson-fru-chte-rooibos-tee-im-pyramidenbeutel--1.jpg

Sorry voor alle reklame, lijkt alsof ik voor Lidl werk ofzo :p
Maar als je de kans krijgt, probeer het gewoon ff.

Heb hem nog niet gehad van de lidl,maar ga hem morge eens meebrengen.
 
Groene thee puur
Carmalized pear inderdaad
Chocolate mint
Munt thee

En zwarte koffie! Of een goeie Espresso van echte arabica bonen!!

Maar thee kan inderdaad best goed smaken, zeker op momenten dat je wat rust wilt ipv een dikke cafeine kick lol
 
Lemon smaakt goed met koud water.
 
Echte thee.

Veel thee bevat geen officiele theebladeren.
 
Echte thee.

Veel thee bevat geen officiele theebladeren.

Had stage gelopen in een superdelux hotel in het buitenland. Daar hebben ze de beste thee die ik ooit geproefd heb. Dat is de real shit, echte thee bladeren etc. Echte stukken fruit bepaalde dingen zijn ook hand geplukt.

http://www.suki-tea.com/

Earl grey van hun
2231758548_21e7cbd9d9_z.jpg
 
holy ****ing shit, vanillethee? Musthave!

nog ergens anders te krijgen toevallig? heb hier namelijk geen lidl in de buurt
 
Had stage gelopen in een superdelux hotel in het buitenland. Daar hebben ze de beste thee die ik ooit geproefd heb. Dat is de real shit, echte thee bladeren etc. Echte stukken fruit bepaalde dingen zijn ook hand geplukt.

http://www.suki-tea.com/

Earl grey van hun
http://farm3.staticflickr.com/2286/2231758548_21e7cbd9d9_z.jpg

Dit kan heel goed kloppen want als je onderzoek doet naar theezakjes ontdek je dat die worden gemaakt van afval thee dus de kruimels van de bladeren. Wil je echte thee pak dan thee met echte bladeren
 
Back
Naar boven