AndroidHealthClinic

Starter 20 - 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cube bevalt mij ook super goed en ben ook zeker dat de filosofie erachter werkt. Maar ik max ook niet, zolang er geen wedstrijden in de buurt zijn kan je beter bouwen ben ik van mening.
 
**** dat maxxen wanneer het zogezegd zou moeten. Max als je wil en als je je goed voelt . Als je geen wedstrijden doet,Waarom zou je jezelf die druk dan opleggen. Je trainingen zijn gemiddeld gezien gewoon echt goed en je w sterker dus f It.
 
Wat pen0rchef zegt. Ben zelf ook nooit fan geweest van het "moeten" maxen en als je het inderdaad niet hoeft zoals op een wedstrijd, **** it.
 
Als je rep pr's zet word je toch ook sterker?
 
Erwin is gewoon een choker
 
Moet ik serieus uitleggen wat ik met choker bedoel of is het een grapje?
 
Moet ik serieus uitleggen wat ik met choker bedoel of is het een grapje?

Moet ik serieus uitleggen dat ik niet weet wat Erwin zijn coïtusuele voorkeuren zijn?
 
kom vechten dan
 
kom vechten dan

Kom jij hier vechten!

28ixjk1.jpg
 
Cube bevalt mij ook super goed en ben ook zeker dat de filosofie erachter werkt. Maar ik max ook niet, zolang er geen wedstrijden in de buurt zijn kan je beter bouwen ben ik van mening.

**** dat maxxen wanneer het zogezegd zou moeten. Max als je wil en als je je goed voelt . Als je geen wedstrijden doet,Waarom zou je jezelf die druk dan opleggen. Je trainingen zijn gemiddeld gezien gewoon echt goed en je w sterker dus f It.

Jullie slaan die spreekwoordelijke spijker op zijn kop!


+1 hierboven.

+2

Wat pen0rchef zegt. Ben zelf ook nooit fan geweest van het "moeten" maxen en als je het inderdaad niet hoeft zoals op een wedstrijd, **** it.

Als je rep pr's zet word je toch ook sterker?

+1

Erwin is gewoon een choker

+1 misschien kan in de anticipatie gewoon niet handelen.
 
Wedstrijd gaat helaas niet door zaterdag. Blijkt dus op zondag te zijn... stond heel de tijd fout op facebook. Ah well. Dan maar gewoon een nieuwe cycle!

Cycle 2 - week 1 - Rep Deadz

Beltless Deadlifts
Deficit
warming up
8x 110
8x 130
8x 150
8x 165 pr
Sumo
3x 165
2x3 180

conclusie: lekker. ruimte over op de rep deads.

Assistance
- 3x8 105 beltless SSB squats
- 4x25 Pullthroughs
- 3x15 Pulldowns
- veel foamrollen, ankle mobiliteit en stretches.

Beetje laag volume omdat ik afgelopen weekend tot diep in de nacht een feestje heb gehad en de gemiste slaap nu opeens zijn tol kwam eisen. Desalniettemin lekkere training.
 
Cube cycle 2 - ME Bench

Paused bench press
warming up
6x3 105

Incline bench press
3x8 50

Assistance
- 2x10,1x7 BW thick rope pullups
- 4x25 band triceps pushdowns
- 3x12 db shrugs
- 3x12 klokov press
- 3 sets db curls
- foamrollen + stretches

lekker.

Bench wordt een andere aanpak. Dat was het enige waar ik ook gewoon geen progressie voelde. De woensdag wordt afwisselend ME - RE en de zaterdag/zondag elke keer medium bench. Geen gekloot met partials als main movement, ik voel dat ik dat ik full rom moet blijven pressen. Verder ga ik die incline bench eens omhoog werken.
 
Laatst bewerkt:
Cube Cycle 2 - DE Squat

Bottom paused speed squats
8x3 125

SSb Squats
6x3 155

Assistance
- 4x15 BW roman chair squats (dit is echt mijne nieuwe favoriete martelwerktuig)
- 3x12 pullthroughs
- 3 sets SSB calf raises
- 3x15 40kilo KB Swings
- 2 sets neck extensions
- stretches, foamrollen en mobility.
 
Ik vrees dat ik je vermoeden van voor the Cube moet bevestigen. 1 press dag is echt te weinig. goeie keuze
 
Ik vrees dat ik je vermoeden van voor the Cube moet bevestigen. 1 press dag is echt te weinig. goeie keuze

Ah. Even in je log kijken!

Misschien was het dus ook niet te wijten aan de snatch grip deadlifts dat presses ruk gingen... strength loss meer ofzo.
 
Ah. Even in je log kijken!

Misschien was het dus ook niet te wijten aan de snatch grip deadlifts dat presses ruk gingen... strength loss meer ofzo.

mja, waarom. Ik doe men DE dagen in de 65-75% range (straight weight) RE dagen competition bench ME cometition bench. Enkel assistance partial movements indien nodig. Voor het moment nog niks negatiefs ondervonden. Wel doe ik men Military op assistance dag vrij "zwaar", niks onder de zes reps.

Maar ik vind het geen slecht idee hoor, kan persoonlijk zijn.:)
 
Nice, wou dat wij zo'n dikke KB hadden.
 
Back
Naar boven