Fitness Seller

aantal dingetjes. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
25 okt 2013
Berichten
5
Waardering
0
Hallo allemaal, ik ben sinds vandaag nieuw op deze forum, ik lees dit forum al een tijdje, maar ik dacht op een gegeven moment, ik doe mee met jullie c;

Ik ben al een klein jaartje bezig met fitnissen, mijn doel is gewicht aangekomen aan spieren, spieren kweken en vooral lekker fit blijven..

Mijn doelen gaan nu super maar; Mijn spieren groeien niet symmetrisch.. bijvoorbeeld mijn rechter bicep is gespierder dan die linker ( logisch ik ben ook rechts) maar dit geld ook bij mijn chest, maar dan is de linker gespierder..
hoort dit? is het dan niet dat als ik door blijf gaan dan er duidelijk en groot verschil in zit..? of dit moet normaal zijn..?

ben ook beetje bezig met buikspieren.. niet zo heel veel maar een beetje.. de bovenste 4 buikspieren zijn zichtbaar en duidelijk maar de onderste 2 niet ?!? ik ben heb wel flink aan die onderste 2 gewerkt en ook best lang.. maar ze komen er maar niet? het is niet mijn vet ervoor zit want daar zit amper vet.. wat kan ik nu voor oefening doen voor deze?

Mijn voeding is voor de rest goed en heb een prima schema.

sorry voor de slechte taal etc..

Groet,

NietBelangerijk
 
Hallo allemaal, ik ben sinds vandaag nieuw op deze forum, ik lees dit forum al een tijdje, maar ik dacht op een gegeven moment, ik doe mee met jullie c;

Ik ben al een klein jaartje bezig met fitnissen, mijn doel is gewicht aangekomen aan spieren, spieren kweken en vooral lekker fit blijven..

Mijn doelen gaan nu super maar; Mijn spieren groeien niet symmetrisch.. bijvoorbeeld mijn rechter bicep is gespierder dan die linker ( logisch ik ben ook rechts) maar dit geld ook bij mijn chest, maar dan is de linker gespierder..
hoort dit? is het dan niet dat als ik door blijf gaan dan er duidelijk en groot verschil in zit..? of dit moet normaal zijn..?

ben ook beetje bezig met buikspieren.. niet zo heel veel maar een beetje.. de bovenste 4 buikspieren zijn zichtbaar en duidelijk maar de onderste 2 niet ?!? ik ben heb wel flink aan die onderste 2 gewerkt en ook best lang.. maar ze komen er maar niet? het is niet mijn vet ervoor zit want daar zit amper vet.. wat kan ik nu voor oefening doen voor deze?

Mijn voeding is voor de rest goed en heb een prima schema.

sorry voor de slechte taal etc..

Groet,

NietBelangerijk

1m70 52kg 10%

ik ben heb wel flink aan die onderste 2 gewerkt en ook best lang.. maar ze komen er maar niet? het is niet mijn vet ervoor zit want daar zit amper vet.. wat kan ik nu voor oefening doen voor deze?

767.gif
 
Beter doe je wat aan je spelling en grammatica want het doet pijn om te lezen.

Qua symmetrie: niet te veel op letten. Wat je goed doen is bijv losse dumbbell press ipv een stang om er zo zeker van te zijn dat elke kant even veel kracht moet gebruiken

Buikspieren is eigenlijk altijd een kwestie van laag vetpercentage; of je moet echt zo weinig spiermassa hebben dat ze amper zichtbaar zijn.

Lees je goed in want je focust je nu te veel op zaken die niet echt belangrijk zijn
 
Hallo allemaal, ik ben sinds vandaag nieuw op deze forum, ik lees dit forum al een tijdje, maar ik dacht op een gegeven moment, ik doe mee met jullie c;
Welkom :D

Ik ben al een klein jaartje bezig met fitnissen, mijn doel is gewicht aangekomen aan spieren, spieren kweken en vooral lekker fit blijven..
Jaja, de ladies zeker :rolleyes:

Mijn doelen gaan nu super maar; Mijn spieren groeien niet symmetrisch.. bijvoorbeeld mijn rechter bicep is gespierder dan die linker ( logisch ik ben ook rechts) maar dit geld ook bij mijn chest, maar dan is de linker gespierder..
hoort dit? is het dan niet dat als ik door blijf gaan dan er duidelijk en groot verschil in zit..? of dit moet normaal zijn..?
Je kan bijvoorbeeld bij curls in je arm dat smaller is ietsje meer nemen dan in de andere, maar opzich maakt het niet veel uit op de moment, je moet nog flink wat massa aankomen.

ben ook beetje bezig met buikspieren.. niet zo heel veel maar een beetje.. de bovenste 4 buikspieren zijn zichtbaar en duidelijk maar de onderste 2 niet ?!? ik ben heb wel flink aan die onderste 2 gewerkt en ook best lang.. maar ze komen er maar niet? het is niet mijn vet ervoor zit want daar zit amper vet.. wat kan ik nu voor oefening doen voor deze?
No offence, maar 52KG 10%? ben je wel zeker van je vet percentage?
En dit dan nog na een jaar, do you even bulk? :eek:


Mijn voeding is voor de rest goed en heb een prima schema.
52KG, 1M70 en je voeding goed? ik denk dat je te weinig eet, zeker als je al een jaar traint en dan nog maar 52 kilogram weegt.

sorry voor de slechte taal etc..

Groet,

NietBelangerijk

Groetjes.
 
Hallo allemaal, ik ben sinds vandaag nieuw op deze forum, ik lees dit forum al een tijdje, maar ik dacht op een gegeven moment, ik doe mee met jullie c;

Ik ben al een klein jaartje bezig met fitnissen, mijn doel is gewicht aangekomen aan spieren, spieren kweken en vooral lekker fit blijven..

Mijn doelen gaan nu super maar; Mijn spieren groeien niet symmetrisch.. bijvoorbeeld mijn rechter bicep is gespierder dan die linker ( logisch ik ben ook rechts) maar dit geld ook bij mijn chest, maar dan is de linker gespierder..
hoort dit? is het dan niet dat als ik door blijf gaan dan er duidelijk en groot verschil in zit..? of dit moet normaal zijn..?

ben ook beetje bezig met buikspieren.. niet zo heel veel maar een beetje.. de bovenste 4 buikspieren zijn zichtbaar en duidelijk maar de onderste 2 niet ?!? ik ben heb wel flink aan die onderste 2 gewerkt en ook best lang.. maar ze komen er maar niet? het is niet mijn vet ervoor zit want daar zit amper vet.. wat kan ik nu voor oefening doen voor deze?

Mijn voeding is voor de rest goed en heb een prima schema.

sorry voor de slechte taal etc..

Groet,

NietBelangerijk

jha das een goeie grap.
 
1m70 52kg 10%



767.gif

Ja..? Niet voor niets gepost bij beginners ofwel?;)

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 23:22 ----------


Klopt.. ik ben 52 kg en als t goed is 10% aan vetten.. weet trouwens niet zeker hoor
Ik weet bijna zeker dat mijn voeding goed is.. ik freet letterlijk genoeg,. Kan niet vergelijken hoeveel ik eet maarja, ik beweeg wel altijd, dus verbruik ook veel energie enzo.,

Over die vetpercentage, ik heb t berekend bij lichaamvet.com ofzoiets...
 
Post eens wat je hebt gegeten vandaag?
 
Zolang je geen basis hebt opgebouwd zijn al je vragen irrelevant.
Hetzelfde is als iemand die een maand traint zich druk maakt om de piek op zn biceps en daar speciale oefeningen voor gaat doen. Het is allemaal vrij simpel. Ga meer eten, ga een jaar of 2 keihard trainen. Kijk dan nog een keer naar je lichaam en kijk dan verder. Wat buikspieren betreft is het ook simpel. Als je je onderste blokjes zichtbaar wilt hebben kunnen er 3 dingen aan de hand zijn: je bent te dik, je buikspieren zijn onvoldoende ontwikkeld, je bent een genetische faal die geen pezen heeft lopen over de spier op die plek waardoor je die onmogelijk kunt krijgen.

Symmetrie lost zichzelf bij veel mensen op, bij sommigen wordt het erger. Als je het probleem voor wilt zijn zou ik meer met dumbells gaan trainen. En zorgen dat je sterke had evenveel reps maakt als je linker. Dan lost het probleem zich op den duur vanzelf op bij de meeste mensen.

Oh ja, genetische faal was niet serieus, maar dat verhaal van die pezen wel. Succes bro
 
Klopt.. ik ben 52 kg en als t goed is 10% aan vetten.. weet trouwens niet zeker hoor
Ik weet bijna zeker dat mijn voeding goed is.. ik freet letterlijk genoeg,. Kan niet vergelijken hoeveel ik eet maarja, ik beweeg wel altijd, dus verbruik ook veel energie enzo.,

Over die vetpercentage, ik heb t berekend bij lichaamvet.com ofzoiets...
Nee. Je eet niet genoeg.
 
Oke dan, ik zal posten wat ik vandaag gegeten heb.. ; ochtend: banaan, 3 sneetjes boterhammen middag; 4-5 sneetjes, appel/banaan, soms nog tussen middag en avond yoghurt, avond: wat de pot schaft, meestal aardappel vlees en groente, maar in de avond eet ik ook het meest

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 17:21 ----------

Oh en wat drinken betreft: meestal drink ik water... en soms wat sap.

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 17:22 ----------

Nja, en over mijn gewicht, ik weet t ook niet wat ik ermee moet? Ik beweeg altijd, ben vaak buiten, hardlopen sporten etc..
 
Je eet te weinig.. meer eten! Lees de sticky's en maak een voedingsschema.
 
Oke, il dacht dat ik genoeg at, ik zal een voedings schema gaan maken. Dit topic kan op slot/hoeft niet meer op gereageerd te worden. Bedankt voor jullie hulp.
 
Als je zegt dat de ander zegt dat die over jouw zegt dat hij zegt dat jij een troll bent dan zegt hij tegen de andere die zei jij bent ook een troll!
 
Onderbuik trainen, handen onder je kont en benen omhoog wippen of in stand houden, core trainen en zijwaarse buikspieren mixen met core trainingen.
 
Ja..? Niet voor niets gepost bij beginners ofwel?;)

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 23:22 ----------



Klopt.. ik ben 52 kg en als t goed is 10% aan vetten.. weet trouwens niet zeker hoor
Ik weet bijna zeker dat mijn voeding goed is.. ik freet letterlijk genoeg,. Kan niet vergelijken hoeveel ik eet maarja, ik beweeg wel altijd, dus verbruik ook veel energie enzo.,

Over die vetpercentage, ik heb t berekend bij lichaamvet.com ofzoiets...

Wie zegt dat je genoeg eet? Je weet het bijna zeker. Dus weet je het niet zeker.
 
Back
Naar boven