MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dracula's post workout

    2lxil3d.jpg
     
    Lekkere benentraining gehad!
    Nu alleen nog de stad in :/
     
    iemand verstand van subwoofers aansluiten? heb een actieve sub van pioneer gratis op de kop getikt (TS-WX50A) maar mijn radio heeft geen tulp stekker aansluiten, moet dus het signaal van me speakers gaan gebruiken. weet alleen niet wat de pin layout is van de connector. volgens mij massa, remote, voeding en signaaldraad naar speakers ???

    ---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 14:23 ----------

    gisteren met wat dames en een vriend van me drankspel gedaan :roflol: liep compleet uit de hand. iedereen straalbezopen om 10 uur.

    Ik ga voortaan over op de ouzo ipv bier, gister flesje weggetikt en heb amper een kater.
     
    iemand verstand van subwoofers aansluiten? heb een actieve sub van pioneer gratis op de kop getikt (TS-WX50A) maar mijn radio heeft geen tulp stekker aansluiten, moet dus het signaal van me speakers gaan gebruiken. weet alleen niet wat de pin layout is van de connector. volgens mij massa, remote, voeding en signaaldraad naar speakers ???



    Auto sub?
    Als je geen aparte subwoofer uitgang (tulp dus) hebt heb je pech denk ik. Een versterkt signaal (naar luidsprekers) aansluiten op een tulpstekker is vragen om problemen :D
     
    Ik mag morgen iets later op het werk beginnen, dan kan ik eerst benen trainen.
    Zondag een luie dag.... dus niets lekkerder dan zwaar benen trainen op zaterdag :)

    vragen om later te beginnen, zodat je eerst kunt gaan trainen.

    Damn! :)

    Wouldwife.jpeg


    ---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 20:07 ----------

    Auto sub?
    Als je geen aparte subwoofer uitgang (tulp dus) hebt heb je pech denk ik. Een versterkt signaal (naar luidsprekers) aansluiten op een tulpstekker is vragen om problemen :D

    Dmv. een remote moet dit gewoon te maken zijn.

    Complete set ligt er bij mij ook al een half jaar in, moet enkel nog een remote gaan halen :rolleyes:
     
    Auto sub?
    Als je geen aparte subwoofer uitgang (tulp dus) hebt heb je pech denk ik. Een versterkt signaal (naar luidsprekers) aansluiten op een tulpstekker is vragen om problemen :D
    veel actieve subs accepteren het wel (high level input)

    enigste wat hij moet doen is:
    + kabel trekken van accu naar achter, (met zekering max 30cm van de accu pool af op de kabel)
    massa punt maken waar de sub komt (in kofferbak, een stukje kaalschuren, zelftapper erin)

    eventueel een remote draad trekken van de radio iso stekker (bij pioneer radio's zit er vaak een accesoire aansluiting aan de radio-iso stekker (blauw met ACC als label) ) of een kabel waar 12v op staat zodra de auto loopt (en eraf is als je contact uit zet!!)


    dan je achter speaker kabels aftakken, en de aftakking naar de subwoofer (of gewoon achter speakers eraf knippen, met een sub voegen achter speakers niets/weinig toe aan stereo beeld voorin de auto)

    iso_wiring.jpg
    voor de radio iso - pinout zodat je remote kn zoeken ook op auto kabel zelf (let wel, dit voordeel is een standaard iso, sommige auto merken hebben afwijkende kabels) notmal zou je blok A moeten hebben, pin 4 of 5 (ff multimeter erop)


    edit 2:

    yuuup, deze sub (reservewiel ding) accepteerd gewoon speaker input , hoort een kabel bij te zitten
     
    Laatst bewerkt:
    vragen om later te beginnen, zodat je eerst kunt gaan trainen.

    Damn! :)

    Wouldwife.jpeg


    Voorheen was het zo dat ik alleen op zaterdag werkte, als ik daarvoor kon trainen. De sportschool is op zondag nu eenmaal dicht haha. Maar omdat mijn lijf rammelde + het op het werk te druk was, was het erbij ingeslopen.

    Maar als het goed is, dan kan ik nu weer iedere zaterdag voor het werk trainen :D
    Wel in een 1e klas baggergym (zon eentje waarbij ze zelfs frontsquatten onderbreken om te vragen of ik pussypads wil hebben), maar ik ben al lang blij dat ik op zaterdag ook weer kan trainen.

    ---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 07:05 ----------

    Helaas:p



    Echt wel, helemaal als je net van plan was een douche te nemen.:p
    Beter nu dan midden in de winter, warmte blijft nu wel iets hangen nog.
    Hahahaha of die warmte nu wel of niet blijft hangen, het is gewoon k*t als het niet werkt. Brrrrr!
    Ik ben blij voor je dat het verholpen is
     
    Hoe gaat het nu moet jou?
    Ik zie dat je in het ziekenhuis ligt? Heb de laatste dagen niet alles gelezen

    rustig, geen koorts, weinig pijn, bloeding is al pak verminderd(nog maar 2ml bij sinds die foto).

    Ms vandaag al naar huis, maar ws morgen maar pas.

    Plofkop is al een pak minder, bloeddruk ook, ik slaap als een roos, eindelijk die k*tmeds wegh.

    Great mood, alleen nog beetje stress voor uitslag binnen 2 weken of er maligne cellen zijn gevonden, en of het ms teruggroeit.
     
    Laatst bewerkt:
    rustig, geen koorts, weinig pijn, bloeding is al pak verminderd(nog maar 2ml bij sinds die foto).

    Ms vandaag al naar huis, maar ws morgen maar pas.

    Plofkop is al een pak minder, bloeddruk ook, ik slaap als een roos, eindelijk die k*tmeds wegh.

    Great mood, alleen nog beetje stress voor uitslag binnen 2 weken of er maligne cellen zijn gevonden, en of het ms teruggroeit.

    Beterschap.

    Heb je lekkere zusters?
     
    Back
    Naar boven