AndroidHealthClinic

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hollanders die ''je'' zeggen tegen grootouders. Blijft een raar volkje.
Moest eens proberen zo onbeschoft tegen m'n oma te doen, kreeg ik meteen een pak slaag voor m'n kop :roflol:

Hier zeggen de meeste mensen "gij"
 
ben je srs peanut? :roflol:
Ik weet niet beter dan dat ik respect moet hebben voor ouderen. Je en een brutale mond horen daar niet bij.
Alhoewel mijn Nederlandse oma vroeger altijd wou dat ik gewoon jij zei, kan ook wel iets zijn met voorkeur natuurlijk.
 
ik 16 jaar.

dronken thuis gekomen.
ouderwest niet gescoord en dus nog ff rukken. 2:00 s'nachts, bedenk me ineens dat ik wil gaan multitasken. heb honger en ben geil.
ergo
ik zet de frituurpan aan en zoek zo lekkere foute pron-movie-filmnet-video op van me pa. (hadden toen nog geen dvd. vroeger heette canal+ filmnet en altijd omstreeks 12:00 kwam er op het tweede kanaal een pronmovie en die nam mijn pa altijd opdie ouwe snoepert)

enfin,
- pak een flink stuk wc papier,
- zet pron movie op zit met de broek en onderborek op de enkels en pik in de hand
- en de frituurpan aan......

plotseling schreeuwt me ma me wakker: wtf ben je aan het doen. ze werd wakker van de frituur-baklucht.

eerste wat ik riep: het is niet wat het lijkt:rolleyes: met op de achtergrond pron op, een vetpan die sist en de lul in de hand met een bult closetpapier......
 
Ik weet niet beter dan dat ik respect moet hebben voor ouderen. Je en een brutale mond horen daar niet bij.
Alhoewel mijn Nederlandse oma vroeger altijd wou dat ik gewoon jij zei, kan ook wel iets zijn met voorkeur natuurlijk.

voor mij part zeg ik wollah G waz met jou dan lacht me oma er nog mee :roflol:
 
Hollanders die ''je'' zeggen tegen grootouders. Blijft een raar volkje.
Moest eens proberen zo onbeschoft tegen m'n oma te doen, kreeg ik meteen een pak slaag voor m'n kop :roflol:


Ik zeg ook altijd "je" hoor, is bij mij in de familie heel normaal.

Vreemden spreek je aan met u, familie met je. Zo is het mij geleerd.

---------- Post toegevoegd 30 October 2013 om 17:02 ----------

ik 16 jaar.

dronken thuis gekomen.
ouderwest niet gescoord en dus nog ff rukken. 2:00 s'nachts, bedenk me ineens dat ik wil gaan multitasken. heb honger en ben geil.
ergo
ik zet de frituurpan aan en zoek zo lekkere foute pron-movie-filmnet-video op van me pa. (hadden toen nog geen dvd. vroeger heette canal+ filmnet en altijd omstreeks 12:00 kwam er op het tweede kanaal een pronmovie en die nam mijn pa altijd opdie ouwe snoepert)

enfin,
- pak een flink stuk wc papier,
- zet pron movie op zit met de broek en onderborek op de enkels en pik in de hand
- en de frituurpan aan......

plotseling schreeuwt me ma me wakker: wtf ben je aan het doen. ze werd wakker van de frituur-baklucht.

eerste wat ik riep: het is niet wat het lijkt:rolleyes: met op de achtergrond pron op, een vetpan die sist en de lul in de hand met een bult closetpapier......


:roflol: Serieus? Knap gênant ja..
 
voor mij part zeg ik wollah G waz met jou dan lacht me oma er nog mee :roflol:

Ik zeg ook altijd "je" hoor, is bij mij in de familie heel normaal.

Vreemden spreek je aan met u, familie met je. Zo is het mij geleerd.
Moet je bij indo's niet proberen. Kreeg een keer op m'n flikker dat een bijna vriendin ''houdoe'' zei toen ik haar had voorgesteld en we weg gingen.
''En je neemt die onbeschofte k*t niet meer mee'' :roflol:
Speelde ook wel mee dat ze indo was, bij Nederlandse kon ze dat nog wel hebben.
 
ik 16 jaar.

dronken thuis gekomen.
ouderwest niet gescoord en dus nog ff rukken. 2:00 s'nachts, bedenk me ineens dat ik wil gaan multitasken. heb honger en ben geil.
ergo
ik zet de frituurpan aan en zoek zo lekkere foute pron-movie-filmnet-video op van me pa. (hadden toen nog geen dvd. vroeger heette canal+ filmnet en altijd omstreeks 12:00 kwam er op het tweede kanaal een pronmovie en die nam mijn pa altijd opdie ouwe snoepert)

enfin,
- pak een flink stuk wc papier,
- zet pron movie op zit met de broek en onderborek op de enkels en pik in de hand
- en de frituurpan aan......

plotseling schreeuwt me ma me wakker: wtf ben je aan het doen. ze werd wakker van de frituur-baklucht.

eerste wat ik riep: het is niet wat het lijkt:rolleyes: met op de achtergrond pron op, een vetpan die sist en de lul in de hand met een bult closetpapier......

:roflol: ben gelukkig nooit betrapt tijdens het fappen, moet er niet aan denken hoe awkward dat zou zijn :roflol:
 
Moet je bij indo's niet proberen. Kreeg een keer op m'n flikker dat een bijna vriendin ''houdoe'' zei toen ik haar had voorgesteld en we weg gingen.
''En je neemt die onbeschofte k*t niet meer mee'' :roflol:
Speelde ook wel mee dat ze indo was, bij Nederlandse kon ze dat nog wel hebben.

Ligt meer aan jouw familie dan aan "normale mensen" dan lol. Als ze al moeilijk over houdoe gaan doen dat is gewoon normaal en netjes. Zakelijk is dan weer wat anders

Terug naar de inburgeringscursus
 
Moet je bij indo's niet proberen. Kreeg een keer op m'n flikker dat een bijna vriendin ''houdoe'' zei toen ik haar had voorgesteld en we weg gingen.
''En je neemt die onbeschofte k*t niet meer mee'' :roflol:
Speelde ook wel mee dat ze indo was, bij Nederlandse kon ze dat nog wel hebben.


:roflol:

Daar kan ik me dan wel in vinden.. Houdoe klinkt ook best onbeleefd hahaha.

Kan ook komen omdat wij het hier niet zeggen, alleen als we kloten..
 
Oma: ach, meiske, vier je je verjaardag niet?
Ik: nee, geen zin in als die mensen op m'n erf
Oma: maar het kan de laatste keer zijn dat ik erbij kan zijn!
Ik: dat beloofde je vorig jaar ook al, is ook niet uitgekomen

Familie kijkt me wederom vol walging aan.

xd
 
Moet je bij indo's niet proberen. Kreeg een keer op m'n flikker dat een bijna vriendin ''houdoe'' zei toen ik haar had voorgesteld en we weg gingen.
''En je neemt die onbeschofte k*t niet meer mee'' :roflol:
Speelde ook wel mee dat ze indo was, bij Nederlandse kon ze dat nog wel hebben.

houdoe :roflol:
 
Oma: ach, meiske, vier je je verjaardag niet?
Ik: nee, geen zin in als die mensen op m'n erf
Oma: maar het kan de laatste keer zijn dat ik erbij kan zijn!
Ik: dat beloofde je vorig jaar ook al, is ook niet uitgekomen

Familie kijkt me wederom vol walging aan.

Hardoplachs
 
Ligt meer aan jouw familie dan aan "normale mensen" dan lol. Als ze al moeilijk over houdoe gaan doen dat is gewoon normaal en netjes. Zakelijk is dan weer wat anders

Terug naar de inburgeringscursus
Houdoe tegen iemand die 4x zo oud zeggen is niet echt netjes. Helemaal niet als je dezelfde opvoeding verwacht van degene die het zegt.
 
Moet je bij indo's niet proberen. Kreeg een keer op m'n flikker dat een bijna vriendin ''houdoe'' zei toen ik haar had voorgesteld en we weg gingen.
''En je neemt die onbeschofte k*t niet meer mee'' :roflol:
Speelde ook wel mee dat ze indo was, bij Nederlandse kon ze dat nog wel hebben.

Wat zeggen ze dan? De ballen vuile hooms?
 
  • Like
Waarderingen: 515
Houdoe tegen iemand die 4x zo oud zeggen is niet echt netjes. Helemaal niet als je dezelfde opvoeding verwacht van degene die het zegt.

En halleej is dat wel netjes dan.

Of

Tot de volgende keer potverdomme
 
Back
Naar boven