XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Voelt alsof de dagen steeds sneller gaan, zal ook wel komen omdat het steeds minder lang licht is..
Moet nog zoveel dingen regelen voordat ik vertrek, huur opzeggen, ontslag nemen, morgen nieuw paspoort regelen..
Kijk er zo naar uit om over een aantal weken dit land, dit leven en voornamelijk dit volk achter me te laten voor onbepaalde tijd. :D
 
Heerlijke training en blonde chick die me geil aanstaarde toen ik helemaal bezweet de sportschool verliet:o
 
Voelt alsof de dagen steeds sneller gaan, zal ook wel komen omdat het steeds minder lang licht is..
Moet nog zoveel dingen regelen voordat ik vertrek, huur opzeggen, ontslag nemen, morgen nieuw paspoort regelen..
Kijk er zo naar uit om over een aantal weken dit land, dit leven en voornamelijk dit volk achter me te laten voor onbepaalde tijd. :D
Wat spannend :)
ga je ook dbb verlaten ?
 
Heerlijke training en blonde chick die me geil aanstaarde toen ik helemaal bezweet de sportschool verliet:o

en toen bam! je deed je ogen open en werd wakker in bed met jizz in je broek
 
Trek me af op mij dan ik was toen ik klein was ook blond ;)

ik zal wel ff fantaseren overf een trio met jou aan haar
denk srs dat ik erop kan klaarkomen (srs)
 
Zeg pinda, ik zou t waarderen als je alleen ranzige dingen plaatst die ook op iPhone werken
 
Zeg pinda, ik zou t waarderen als je alleen ranzige dingen plaatst die ook op iPhone werken

zal proberen man denk alleen niet dat daarop kan komen:roflol:
eerst effe uitrusten van mijn training
In dat geval hebben Hoody en ik nog altijd de kans om lekker te [Link niet meer beschikbaar] terwijl zij onze anusjes penetreert met haar duimen.

:thumbs::thumb:
 
Voelt alsof de dagen steeds sneller gaan, zal ook wel komen omdat het steeds minder lang licht is..
Moet nog zoveel dingen regelen voordat ik vertrek, huur opzeggen, ontslag nemen, morgen nieuw paspoort regelen..
Kijk er zo naar uit om over een aantal weken dit land, dit leven en voornamelijk dit volk achter me te laten voor onbepaalde tijd. :D
Doe ze de groeten in Syrië. :wave:
 
Back
Naar boven