Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
volg deze al een tijdje. Ben benieuwd, succes iig!
 
Je was een topper daar Ron! echt super om je zo te zien en je stak er met kop en schouders bovenuit in je klasse!
ben benieuwd naar de uitslag (ook al denk ik dat ik het wel weet. "rolleyes: . Kon helaas niet langer blijven.
 
Ron gefeliciteerd met je 2e plaats
Erg goed en nu kan het de volgende keer alleen maar beter gaan ;)
 
Gefeliciteerd Ron!! geniet van het lekkere eten;)
 
gefeliciteerd! Je hebt daar een super prestatie neergezet! Je eerste doel is bereikt!
Nu op weg naar het volgende.......
Maar eerst even lekker eten denk ik zo he! :D
 
Succes man ! lees al een tijdje meee

Heel veel succes vandaag, zag je foto op facebook en dat zag er erg goed uit
Ben er niet bij vandaag maar ik zal vast heel veel fotos zien van jouw optreden
Je hebt iedereen laten zien wat er mogelijk is als je inzet en doorzettingsvermogen hebt.
Petje af voor jou


volg deze al een tijdje. Ben benieuwd, succes iig!

Je was een topper daar Ron! echt super om je zo te zien en je stak er met kop en schouders bovenuit in je klasse!
ben benieuwd naar de uitslag (ook al denk ik dat ik het wel weet. "rolleyes: . Kon helaas niet langer blijven.


Ron gefeliciteerd met je 2e plaats
Erg goed en nu kan het de volgende keer alleen maar beter gaan ;)

Gefeliciteerd Ron!! geniet van het lekkere eten;)

gefeliciteerd! Je hebt daar een super prestatie neergezet! Je eerste doel is bereikt!
Nu op weg naar het volgende.......
Maar eerst even lekker eten denk ik zo he! :D

Jeetje zoveel volgers. Bekende en minder bekende, maar evenmin niet minder welkom hier.
Ik heb hard getraind. Ik heb gevochten. Mijn overwinning was er al. Een sixpack na een beerbelly. :D
6 a 7% vet en komend van 34%. Laat niemand ooit tegen je zeggen dat iets niet kan. Kijk mij eens. ;)

Naast me stond een 72 jarige met een verhaal, daar kon ik al niet van winnen. En terecht, alle respect voor hem. Ik heb mijn :2e: plek. En ik ga bouwen om met nog meer massa de YBF 2014 te pakken. :p
 
Jeetje zoveel volgers. Bekende en minder bekende, maar evenmin niet minder welkom hier.
Ik heb hard getraind. Ik heb gevochten. Mijn overwinning was er al. Een sixpack na een beerbelly. :D
6 a 7% vet en komend van 34%. Laat niemand ooit tegen je zeggen dat iets niet kan. Kijk mij eens. ;)

Naast me stond een 72 jarige met een verhaal, daar kon ik al niet van winnen. En terecht, alle respect voor hem. Ik heb mijn :2e: plek. En ik ga bouwen om met nog meer massa de YBF 2014 te pakken. :p
Ik denk dat je voor velen een fantastisch voorbeeld bent. Je hebt laten zien dat als je iets echt wilt dan kan je het ook bereiken!
En op de YBF 2014 zullen ze zeker weten nog meer uit moeten gaan kijken voor je!
 
Congratz ouwe!
 
Congratzz Ron, ouwe topper van me. :) Mooie foto ook.
 
Gefeliciteerd Ron! Tweede bij je debuut, heel mooi resultaat. Pics!? Vids!?
 
Mooi hoor, gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd Ron !!
Ben benieuwd naar je foto's maar vooral naar je routine :P
 
Congratz ouwe!

gefeliciteerd man! picca's?

Congratzz Ron, ouwe topper van me. :) Mooie foto ook.

Gefeliciteerd Ron! Tweede bij je debuut, heel mooi resultaat. Pics!? Vids!?

Mooi hoor, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Ron !!
Ben benieuwd naar je foto's maar vooral naar je routine :P
Dank jullie wel. Hier een paar foto's.

ajmcu9.jpg

2ivbe5z.jpg

119t99h.jpg

2ai1zpe.jpg

2dui0d4.jpg

332qw48.jpg

incwtg.jpg

De line-up.
qxqavr.jpg

154vipe.jpg

mljpc6.jpg
 
R E S P E C T ! Wat een progressie heb je nog geboekt in die korte tijd. DAMN! :D Trots op je? Haha. Echt puik werk, je zou je 'voor' foto daar eens ter vergelijking bij moeten zetten. Dat je voor veel mensen een inspiratiebron mag zijn Ron :)
 
R E S P E C T ! Wat een progressie heb je nog geboekt in die korte tijd. DAMN! :D Trots op je? Haha. Echt puik werk, je zou je 'voor' foto daar eens ter vergelijking bij moeten zetten. Dat je voor veel mensen een inspiratiebron mag zijn Ron :)

Dankjewel. Hieronder mijn foto van 2012.

Van
sqm9ea.jpg


Naar
154vipe.jpg


---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Dit zijn tering mooie foto's. Wow
Thanks to BodyandFashionforum

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Erg goed Ron, mijn respect had je al maar nu nog meer.
Jij bent echt een voorbeeld op dit forum
Hier mag je echt trots op zijn
 
Mooie foto's!!! Nou nou nou daar kan je mee voor de dag komen. Komt er nog een filmpje van de hele posingroutine? En welke muziek had je nou?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven