AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dikke proficiat, Ron. Respect!

Hihihi dikke dankjewel dan. :D

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Training @ BodyFit Den Helder

Het is lastig toe te geven, maar ik ben nog steeds niet terug op aarde geland. :haar:
De adrenaline giert nog door mijn lijf. Wat heb ik toch genoten zeg. Dit had ik 30 jaar eerder moeten doen. :p


Training Onderkant borst en achterzijde schouders.

Decline BP 70kg inclusief dropset. :)
Machine presses 80kg :)
Low cross over 20kg ;) Moest natuurlijk hog cross over zijn, haal dit altijd door elkaar.

Incline bench sholder cable cross over pulls 30kg beide zijde en een bek vol om duidelijk te maken welke oefening het is. :D
Incline bench bent over raises 10kg :D
Bent over barbell row to cheast. 40kg

Crunches 3x to failer

Lekker bezig geweest en nog steeds gruwelijke lijnen op mijn schouders. ;)
Aardig compliment gehad in de kleedkamer. Hoe strak ik er wel niet bij sta als oudje. :p
 
Training @ Work Den Helder

Heerlijk getraind. Heb een collega op sleeptouw om hem wegwijs te maken in de Wereld van het ijzer. ;)
Vandaag de armen gedaan. En hem minder oefeningen laten voelen en afronden. :D

Training biceps & triceps.

EZ-bar curls 28kg :)
Dumbbell curls 16kg :)
Machine biceps curls 55kg :D

Pushdown straight bar 55kg :D
Pushdown rope 35kg :eek:
One arm concentration pull down 15kg :)

Daarna even met Erik (sport instructeur) wezen ouwehoeren over mogelijke wedstrijd planning. :D
Douchen en zo ff eten.
 
Enig idee wanneer je weer het podium op wilt gaan?
 
Enig idee wanneer je weer het podium op wilt gaan?

Dat gaat allemaal in overleg met Ray. Als hij vind dat ik er klaar voor ben dan gebeurt het. ;)
En nu is het bouwen en bouwen.
Maar ik zal zeker de Enercup en YBF noemen. :p
 
Dat gaat allemaal in overleg met Ray. Als hij vind dat ik er klaar voor ben dan gebeurt het. ;)
En nu is het bouwen en bouwen.
Maar ik zal zeker de Enercup en YBF noemen. :p

Ja hij kan dat wel beoordelen natuurlijk.
Misschien komen we elkaar tegen op de Enercup dan;) Misschien dat ik er ook aan mee ga doen, ligt ook aan de shape.
 
Ja hij kan dat wel beoordelen natuurlijk.
Misschien komen we elkaar tegen op de Enercup dan;) Misschien dat ik er ook aan mee ga doen, ligt ook aan de shape.
Zou wel heel leuk zijn. Kan ik je in for real ontmoeten. :)
 
een meet en greet winnen met Ron.... geef je op op nr......... :)
 
Moet nog altijd een keer naar een Meet. Tjonge echt daar doe ik toch lang over:P
Ja leuk. En wat het langst duurt smaakt het best toch. ;)
een meet en greet winnen met Ron.... geef je op op nr......... :)
Hahaha Grosje is altijd in voor een geintje. Kom maar op. ;)
Een meet and greet inclusief training. :D


En dan hier de lang verwachte doop van mijn routine op de YBF.


Kan het beter, jazeker. Kan het feller, jazeker. Ben ik er trots op, jazeker.
 
En je traint ook gewoon rustig door he! Is de aarde al wat in zicht? of ga je gewoon door en kom je niet meer terug? :p :D! Ik ben benieuwd!
Moet zeggen dat het in het echt wel veel beter overkomt. Dat licht is daar echt niet goed om te filmen.

Misschien moeten we nog eens een keer een groepsmeet opzetten. Was van de zomer ook heel leuk! :)
 
Laatst bewerkt:
En je traint ook gewoon rustig door he! Is de aarde al wat in zicht? of ga je gewoon door en kom je niet meer terug? :p :D! Ik ben benieuwd!
Moet zeggen dat het in het echt wel veel beter overkomt. Dat licht is daar echt niet goed om te filmen.

Misschien moeten we nog eens een keer een groepsmeet opzetten. Was van de zomer ook heel leuk! :)

Ik ben al geland hoor, daar zorgt mijn vrouw wel voor. :p En ze heeft mijn routine gezien en vind het toch wel heel gaaf. :D De volgende keer is ze er zeker bij. :)
 
Echt zo gaaf te horen dat Nancy een volgende keer meegaat! Zou echt leuk zijn! :)
en landen.. ach ja.. vrouw en kids zijn in de normale wereld he.. dus daar moet je ook bijzijn! ;)
 
Ik ben al geland hoor, daar zorgt mijn vrouw wel voor. :p En ze heeft mijn routine gezien en vind het toch wel heel gaaf. :D De volgende keer is ze er zeker bij. :)

Leuk zeg dat ze er de volgende keer toch bij is!
 
Training @BodyFit Den Helder

Heerlijk getraind samen met mijn dochter.:) Nouja samen, ik benen en zij crosstrainer, benen en buikmachines.
Ze is 12 jaar en te jong voor gewichten. :p Yep ik ben zuinig op mijn meissie.

Benen massa bouwen dag. Tot ik niet meer kan en dan nog een rep of twee.

Squats 3 sets 90kg :)
Legpress rustige opbouw naar 250kg ijzers erop. Totaal denk ik 300 kg. :D
Front squats 3 sets 50kg zo diep mogelijk. :)
Leg extension 50kg :)
Seated legcurls 50kg :)
Walking lunges 2x12kg dumbbells :)
Seated calfs raises 50kg
Calf presses op legpress machine 100kg

Buik legraises en crunches

Lekker getraind en mijn dochter heeft nu eens gezien waar ik train en wat ik doe.
Ze was wel onder de indruk van de squats. En was verbaast dat haar vader de gespierdste in de gym is. :D
 
Leuk zo met je eigen dochter! Ze is jong en nu al aan het sporten. Maar ja... met zo een enthousiaste pa kan dat ook niet anders! Ze was dus aardig onder de indruk van haar pa zo te horen he! Nou zij niet alleen! ;)

Nice train! zal je wel lekker voelen! :D
 
Training @Work Den Helder

Was de halve dag onderweg naar en van Amsterdam, bezoekje parodotholoog. En alles is okay. ;)
Bij terugkomst op het werk mijn sportspullen gepakt en ff geknald. :D

Schouders en Borst.

Front raises 8, 10, 12 en 14kg die laatste very heavy :eek:
Sholder presses 20, 22 en 24kg easy peasy dus volgende keer verhogen :D
Side raises 10, 12 en 14kg die laatste pakte me goed aan zeg. :eek:
Upright row EZ-bar 28kg :)

Flat fly's 14, 16 en 18kg ;)
Incline presses 26, 28 en 30kg easy peasy mag dus omhoog. :D Daarna een maffe pomp in mijn schouders. :eek:
Flat BP 50, 60 en 70kg mag omhoog :D
High cable cross over 20, 25 en 30kg beide zijde.

Wereldse pomp in schouders en borst die op springen staat. Grow muscles grow. :p
 
Fijn dat alles oke was bij de pradontoloog.

lekkere training! die spieren zullen zeker wel groeien! :D
 
Training @Work Den Helder

Zo lekker als je commentaar leest op je log, love it. En ik bedoel de commentaren van jullie hier. Geeft zoveel power. Dat je wel moet door knalleh. :p En dan de dames die hier op DBB hun log bijhouden. Miss H, Natty, Miss Nuke, Marina, Kitty, Naomi om er een paar te noemen. Zij inspireren me nog meer. :D Die meiden kunnen ook knalleh hoor. Heerlijk om jullie logs te mogen lezen. :)

Rug & achterzijde schouders

Chin's 4x5 :p
Reverse grip pulldown 50, 55 & 60kg ;)
Barbell rowing 40, 60 & 80kg die laatste 8 normaal en 6 onderhands :D
Cable rowing40, 50 & 60kg wide grip elleboog hoog. :)
Deadlift 80, 100 & 120kg 6+4 :D

Bent over db raises op een bankje 8, 10 & 12kg :eek:
Rope face pulls 25, 30 & 40kg vette pomp :p

Lekker getraind en onwijze pomp in de onderrug en achterzijde schouders. Goeie training. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven