MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • De dementerende overbuur van mn grootmoeder(die tevens verre familie is) is bij haar ingebroken omdat de kat een vaas had omgegooid, er overal scherven lagen, en ze er bezorgd over was.

    Ze zat gewoon aan de eettafel te wachten tot mn grootouders thuis waren :roflol:


    ze moeten echt de euthanasiewet verruimen :D
     
    Wat vandaag mijn dag goed maakt is het idee dat ik om 12 uur in bed lig terwijl ik mij kleine soldaat heerlijk verwen met munt eucalyptus massage olie :roflol:
    Als mijn uithoudingsvermogen toereikend is, dan zal ik hem 2x verwennen.

    ik moet echt opzoek gaan naar een partner, dead or alive
     
    Moet het bij jou perse een vrouw zijn?

    als jouw stats real zijn kan het voor jou toch niet zo moeilijk zijn. Als je genoegen neemt met een kerel hoef je maar 1 homotent binnen te stappen en dan wordt het werk zelfs VOOR jou gedaan :)
     
    als jouw stats real zijn kan het voor jou toch niet zo moeilijk zijn. Als je genoegen neemt met een kerel hoef je maar 1 homotent binnen te stappen en dan wordt het werk zelfs VOOR jou gedaan :)
    hmm, i like that. :roflol:

    stat zijn real
    helaas geldt dat ook voor mijn cohones
     
    Ja wat dacht jij dan. Een dode man daar heb ik niks aan.
    Dood is ook lekker hoor. Doordat het rectum ontspannen is, gaat het er makkelijk in. Een nadeel is dat je dan geen gekreun hoort. Maar jah, je kan niet alles hebben heh :roflol:
     
    anale coïtus gehad met een forumlid, ik ga zijn naam niet zeggen maar het rijmt op Toody
     
    Back
    Naar boven