AndroidHealthClinic

Perfect Protein - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fantastische eiwitshake voor spiermassa, afslanken en herstel!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? variety box/verschillende lekkere smaken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer daags
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering, scherpe korting en lage prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 4,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker

Mijn review:

Vorige week heb ik de Perfect Protein besteld na aanleiding van de aanbieding op dit forum. Het product is nu in de aanbieding voor 4,95 euro in plaats van 14,95. Een hele scherpe introductieprijs. Normaal bestel ik altijd Whey Perfection en die bevalt me heel goed, dus ik weet welke eisen ik mag stellen. Ik had een nieuwe pot Whey Perfection nodig en heb ben heel erg benieuwd naar de nieuwe Perfect Protein. Deze heb ik voor 4,95 bij besteld.

Het product Perfect Protein is een eiwitproduct. Ik geloof wel dat iedereen daar mee bekend is. Eiwitten zorgen voor herstel van het lichaam en met name spieren. Het is een combinatie van MIcellar Casein en Whey. Snel en langzame eiwitten bij elkaar. Het product ontving ik maandag en heb ik direct getest. Elke dag heb ik 2 sachets gehad en heb bijna elke smaak geproeft. Tijd voor een review! :)

Zoals ik aangaf heb ik maandag het supplement ontvangen en getest. Ik was aangenaam verrast door het product en smaak ook goed. Hieronder zijn de bevindingen van de Perfect Protein.

Smaak: Natuurlijk is smaak naast de kwaliteit heel belangrijk. Hoog eiwitgehalte telt daarin mee. Ik was aangenaam verrast door de frisse smaken. Het zijn echte fruitsmaken en verrassend lekker. Body en fit levert acht lekkere smaken waaronder Tropical Fruit en Framboos smoothie. Ik vind ze erg lekker.
Oplosbaarheid: De shake lost eigenlijk direct op. Een paar keer schudden met de bijgeleverde shakebeker met bal en je hebt een heerlijke shake.
Structuur: Het is een hele fijne structuur en drinkt makkelijk weg. De poeder stuift helemaal niet wat je vaak met andere merken wel hebt.
Prijs: Je hebt 8 sachets voor 4,95. Een hele scherpe prijs en heel gemakkelijk de lekkerste, zoals bodyenfit, het zelf noemt "smoothie" smaken. Ben benieuwd naar de grootverpakkingen.

Conclusie: de smaken zijn erg goed, goed oplosbaar en ik ben heel enthousiast over het product. Het product kan zeker meekomen met de topproducten. Een mooi voordeel is meegenomen dat het een combinatie van MIcellar Casein en Whey is. Je hebt hiermee eigenlijk na inname nog zeker 6-7 uur spieropbouw. Zelf neem ik het elke ochtend en voor de nacht. Heerlijke start en afsluiting van de dag :cool:

b2021bd49d38fb43f9b2b24054f1c49f.jpg
 
Laatst bewerkt:
De 2 beste eiwitten in 1 pot! Vrijdag hebben we Perfect Protein nog eenmaal in de weekaanbieding voor 29,90! Daarna zal de prijs op 32,50 komen. Wat nog heel scherp is:) We krijgen enorm veel complimenten over de smaken.:)


Door Whey Proteine én Micellar Caseine te combineren creëer je het ideale eiwit voor spiermassa.

-Combinatie van de 2 beste eiwitten verkrijgbaar
-Top Proteine voor spiergroei
-Uniek, werkt op elk tijdstip optimaal
-#1 Whey Protein, snelle eiwitten
-#1 Micellar Casein, lange afgifte
-Spiermassa en dieet
-Verslavend lekkere Smoothie smaken
 
Wow, er gaat na een uurtje trainen niks boven de beloning van een heerlijke Tropical Smoothie shake:zuip:

Perfect Protein
 
Heb net vandaag voor het eerst besteld op aanraden van Ron501. ;)
Ben benieuwd. Heb de vanille besteld en gevraagd om een paar proefsachets van andere smaken.
Hoop dat het lukt en dat het dinsdag binnen is. :)
 
Heb net vandaag voor het eerst besteld op aanraden van Ron501. ;)
Ben benieuwd. Heb de vanille besteld en gevraagd om een paar proefsachets van andere smaken.
Hoop dat het lukt en dat het dinsdag binnen is. :)
We zijn benieuwd naar je ervaring met Perfect Protein :) Ik weet zeker dat het je gaat bevallen!

Ralf
 
Het is al binnen dus morgen ga ik het gebruiken. :) ik laat het weten.
 
Ze is nog aan het drinken. Was lekker dus een extra shake ;)
 
En hoe bevalt de smaak je? Ben ik wel benieuwd naar :)
Hij bevalt me erg goed!
Ik hou niet van zoet maar het smaakt super door mijn yoghurt met oats, banaan en lijnzaadolie. :)

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 19:31 ----------

Ze is nog aan het drinken. Was lekker dus een extra shake ;)
was het maar waar! :D
druk op het werk.. nogal wat problemen dus ja.. gaat voor internetten he!
 
Hij bevalt me erg goed!
Ik hou niet van zoet maar het smaakt super door mijn yoghurt met oats, banaan en lijnzaadolie. :)

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 19:31 ----------


was het maar waar! :D
druk op het werk.. nogal wat problemen dus ja.. gaat voor internetten he!
Dankje! :) Je mag je in drukke tijdens best jezelf eens belonen met een heerlijk Perfect Protein shake hoor. Dat doe ik ook vaak :zuip:

Ralf
 
Perfect Protein is er nu ook in handige en voordelige pouches!

Perfect Protein 750 (26 shakes) voor 13,90

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In de volgende smaken:
-Banana Smoothie
-Chocolate Smoothie
-Coconut Smoothie
-Tropical Smoothie
-Strawberry Smoothie
-Vanilla Smoothie
 
Door Whey Proteine én Micellar Caseine te combineren creëer je het ideale eiwit voor spiermassa.

Perfect Protein

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor 31,50 per 2000 gram. Profiteer van deze deal! :wl:
 
Door Whey Proteine én Micellar Caseine te combineren creëer je het ideale eiwit voor spiermassa.

Perfect Protein

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor 31,50 per 2000 gram. Profiteer van deze deal! :wl:

Ik neem elke ochtend whey en casseine als ontbijt. Maar eigenlijk is deze dan veel makkelijker!
Heeft allebei al in 1!

Gaat zeker besteld worden volgende keer!
 
Ik neem elke ochtend whey en casseine als ontbijt. Maar eigenlijk is deze dan veel makkelijker!
Heeft allebei al in 1!

Gaat zeker besteld worden volgende keer!
Wanneer je gaat combineren is de smaak ook niet altijd even lekker. Met Perfect Protein heb je een heerlijke shake in ideale verhouding.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Combinatie van de 2 beste eiwitten verkrijgbaar
-Top Proteine voor spiergroei
-Uniek, werkt op elk tijdstip optimaal
-#1 Whey Protein, snelle eiwitten
-#1 Micellar Casein, lange afgifte
-Spiermassa en dieet
-Verslavend lekkere Smoothie smaken
 
Perfect Protein
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Combinatie van de 2 beste eiwitten verkrijgbaar
-Top Proteine voor spiergroei
-Uniek, werkt op elk tijdstip optimaal
-#1 Whey Protein, snelle eiwitten
-#1 Micellar Casein, lange afgifte
-Spiermassa en dieet
-Verslavend lekkere Smoothie smaken
 
Dit is de vervanger van de mix. Ga er van uit dat deze ook gewoon in 4kg leverbaar wordt;)

Eldert

Zeg mannen, wat is nu het verschil tussen de Protein Perfection mix en de vervanger 'Perfect Protein' buiten dat deze laatste 15 euro meer kost?
 
Zeg mannen, wat is nu het verschil tussen de Protein Perfection mix en de vervanger 'Perfect Protein' buiten dat deze laatste 15 euro meer kost?
De Perfect Protein bevat alleen de allerbeste eiwitbronnen. De Perfect Protein Mix bevat zes verschillende en goedkopere eiwitbronnen. We willen in ons huismerk altijd de beste keus in het product hebben, dus geen goedkopere bronnen zoals ei-albumine, caseinaat en soja, maar alleen de allerbeste van Micellar Casein (Fonterra) en Whey (Volac). Je betaald er iets mer voor, maar hebt het beste product in zijn klasse :thumbs:
 
perfect protein innemen met dextrose of is dat niet nodig?

en sochtends voor ontbijt innemen of savond voor het slapen gaan? en na de training neem ik aan
 
Laatst bewerkt:
Perfect protein mixt wel heel erg slecht! De smaak is wel lekker maar je houdt veel klontjes over.
 
Ik krijg dus een beetje puisten op mijn voorhoofd van de perfect protein.. nu zat ik zelf te denken aan over te stappen op de isolaat perfection(omdat dit zuiverder is?) zal dat de puisten verminderen?
 
Ik krijg dus een beetje puisten op mijn voorhoofd van de perfect protein.. nu zat ik zelf te denken aan over te stappen op de isolaat perfection(omdat dit zuiverder is?) zal dat de puisten verminderen?

Dikke kans van wel man.
Meestal komen die puistjes door lactose.
 
Back
Naar boven