MuscleMeat

Tepelbram's logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1/4 squats...:rolleyes:
 
Beachboy training ^^



Bench

5x90
5x95
5x95
5x90
5x90

Pull up

5x
8x

Lat pully

5x120

Incline fly

8x20
8x24
6x26

T bar

8x40
8x50
8x50

Pec deck

8x60
8x65
8x60

Bb curl

8x30
8x35
7x35

Db preacher

7x15
8x14
8x14

Concentration curl

8x16
8x16
7x16





Keer geexpirimenteerd met POF training.

Zeker voor biceps voelt het ecfectief.(of dat komt omdat ik normaal weinig doe voor biceps).

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

1/4 squats...:rolleyes:

Haha ja voelt ook heel onnatuurlijk :p
Maar zoals jij het heel mooi zei: je squat nu niet om je benen te trainen, maar om je core te trainen.


Nu op stage even triceps gedaan omdat ik er vanmiddag miet aan toe kwam


Close grip bench press

8x70
7x75
6x77.5

Overhead ez extension

8x27.5
6x32.5
6x30

Kick backs

8x14
8x14
6x16

Rope extension

8x20
6x25
10x20
 
Doe mijn ook zo'n stage..:rolleyes:

Lekker zowat heel je UB pumped:D:D
 
Je hoeft toch niet elke dag je voeding bij te houden?

Als ik je een tip mag geven: zoek het een en ander op over recomp manier van eten.

Maak een positieve energiebalans dag voor trainingsdagen en een negatieve energiebalans voor rustdagen.

Daar maak je dus twee schema's van en varieer af en toe in de schema's. Dan weet je én ongeveer hoe veel en wat je eet en ik denk dat elke dag je voeding bijhouden en gevarieerd houden je snel gaat opbreken. Een beetje vastigheid is ook wel lekker. Een standaard voedingsschema waar je op kan terug vallen.
 
Je hoeft toch niet elke dag je voeding bij te houden?

Als ik je een tip mag geven: zoek het een en ander op over recomp manier van eten.

Maak een positieve energiebalans dag voor trainingsdagen en een negatieve energiebalans voor rustdagen.

Daar maak je dus twee schema's van en varieer af en toe in de schema's. Dan weet je én ongeveer hoe veel en wat je eet en ik denk dat elke dag je voeding bijhouden en gevarieerd houden je snel gaat opbreken. Een beetje vastigheid is ook wel lekker. Een standaard voedingsschema waar je op kan terug vallen.

Ghehe thanks voor de tip.

Dat is ook precies wat ik nu van plan ben.
Onderhoud is 3000 rustdagen wil ik op 2750 zitten trainingsdagen minimaal 250 erboven.

En voeding bijhouden is voor mij denk ik de beste manier omdat ik het anders w
Laat versloffen.

Nou is me ontbijt wel standaard hetzelfde, lunch wil ik nu ook zo houden, avondeten doe ik gewoon met de rest mee eten.

Thanks for the imput.
 
Dat is ook precies wat ik nu van plan ben.
Onderhoud is 3000 rustdagen wil ik op 2750 zitten trainingsdagen minimaal 250 erboven.

En voeding bijhouden is voor mij denk ik de beste manier omdat ik het anders w
Laat versloffen.

Nou is me ontbijt wel standaard hetzelfde, lunch wil ik nu ook zo houden, avondeten doe ik gewoon met de rest mee eten.

Thanks for the imput.
Precies wat ik doe om precies dezelfde redenen! Echter heb ik een veel groter tekort op rustdagen momenteel. Maar mocht ik in januari een recomp bulk erin gooien ga ik de boel ook eens wat omhoog gooien!:thumbs:
 
Leg press plate loaded (knieen 90 graden)

8x200
8x250
6x300

Leg press plate loaded (knieen tegen borst)

4x200
8x200
6x200

Vind hem helemaal k*t zo.
Omderrimg totaal geen gevoel dat ik kracht kan leveren en wen hoop spanningsverlies.

Standing calf 75reps rest pauze style

75x200kg

BURN

Eerste keer dat ik deze zo deed, deed ik hem met 100 kilo en heeft het 7 dagen geduurd voor ik me benen weer kon strekken. Hopen dat het nu beter gaat.( nu wel veel gefoamrolled en gestretcht)

leg extension plate loaded

10x50
8x60
6x60

Leg curl plate loaded

8x50
6x55
8x50
 
Klote man dat die legpress niet lekker aanvoelt zo! Ben bang dat je die calfraises wel gaat voelen gezien je die rp style hebt uitgevoerd!:fire:
 
Klote man dat die legpress niet lekker aanvoelt zo! Ben bang dat je die calfraises wel gaat voelen gezien je die rp style hebt uitgevoerd!:fire:

Ja klopt, maar knieen op 90 graden is hij heerlijk.
Over een tijdje kan ik weer gewoon atg squatten dus komt wel goed.

Ja ben er ook bang voor, vorige keer was het
de dag erna geen centje pijn maar de 2e dag kon ik serieua ke benen niet strekken. Kwam neer op 6 dagen op me tenen lopen.

Voel me kuiten nu een beetje stijf zijn, weet alleen nier of dat vwel goeds voorspeld voor morgen.
 
Dat is ook geen goed teken als je 6 dagen niet goed kan lopen na een kuit training ;)
 
Dat is ook geen goed teken als je 6 dagen niet goed kan lopen na een kuit training ;)



Haha nee dat is zwaar klote.
Vandaag 6 keer gefoamrolled en steeds statisch en dynamisch rekken, maar voel wel in de loop van de dag dat ze steeds korter komen te staan.
Ben beetje bang voor morgenochtend maar heb iets meer goeie hoop.

Training:
Moest allemaal snel gaan, had heel weinig tijd.


Bench

5x90
4x92.5
5x90
4x90

Lat pulldown

5x90
4x120
5X108
5x114

Cable cross staggered set db row(deadstop)

8x27.5
8x32
8x32
7x32.5

Db row(deadstop)

8x38
8x38
8x38
6x38

Lying cable fly ss pull ups

8x18
8x20.5
8x22.5

Pull ups

5xbw
5xbw
5xbw

Overhead cable curl ss overhead cable extension

8x20.5
8x22.5
8x27.5
6x27.5

Overhead cable extension

8x16
8x20.5
Voelde niet lekker

En dat alles in 42 min
 
Snel getraind met een sterke benchpress en stevige pull down man!

Ik zou wel de chins voor de pull downs doen imo.
 
Snel getraind met een sterke benchpress en stevige pull down man!

Ik zou wel de chins voor de pull downs doen imo.

Bench viel me tegen, maar kon het verklaren.
Pull down doe ik normaal niet, maar omdar chins altijd zo slopend zijn en het lang duurt voor ik op adem ben deed ik nu pull down.
 
Bench wel netjes gezien de omstandigheden.

En qua tijd snap ik je keuze idd ;)
 
Goede training in zo weinig tijd
 
Sterke training man! Forse bench en die deadstop rows zijn ook flink zwaar volgens mij!:eek:
 
Bench wel netjes gezien de omstandigheden.

En qua tijd snap ik je keuze idd ;)

Thankss

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Goede training in zo weinig tijd

Conditioneel ook pittig.

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Sterke training man! Forse bench en die deadstop rows zijn ook flink zwaar volgens mij!:eek:

Die rows zijn best lekker, alleen deed ik hem nu op een bankje en was ik eigenlijk te hoog.

Nog even over de kuiten.
Ze staan erg onder spanning, redelijk pijnlijk ook na rust om dan weer op te staan

Maar ben allang blij dat ik kan staan en me benen strekken xd.
 
Dacht na het werk, gelijk even trainen me sporttas ligt toch nog in me auto.
Kom bij de sportschool aan en bedenk me dat me sportschoenen en broek thuis lagen.
Dus maar in lange broek en veiligheidsschoenen gesport, wat nog best lekker ging.
Soms wat raren blikken van de seniorenfitness.


Lunges
5x50
5x70
5x90 PR woppa
4x100 PR nice nice

5x70 nu last van rechter hamstring.

Standing calf 1 been

5x150
5x120
5x130
5x120
5x120

Leg press plate loaded (knieen 90 graden)

5x150 was toch wel slopend, die lunges
5x200
5x225
5x250
5x200

Lying leg press calf press ss leg press

8x200
8x190
8x190

Leg press full rom+spanning

8x150
8x150
8x150

Leg extension plate loaded

10x30
7x60

Korte training +- 45 min

Is nu wel heel duidelijk dat me squattechniek op niks slaat, kwam nooit netjes voorbij 110 en me lunges kunnen al met 100.
 
Laatst bewerkt:
FUARCK! Wat een lunges kerel!

En dat in je lange broek met veiligheidsschoenen!

Mijn lunges zijn in verhouding ook sterker dan mijn squats..
 
Back
Naar boven