XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Training @Work Den Helder

Vandaag weer een krachtige training afgerond. De schouders waren nog vol van gisteren. :D Wat een enorme pomp ook soms. En dan na de deadlifts ook een giga pomp in mijn onderrug. Fantastisch, feeling alive. :p

Rug & achterzijde schouders

Chin's 4x5 :p
Reverse grip pulldown 50, 55 & 55kg :o vergeten te verhogen hahaha. Maar de actie op de lats was er al wel hoor. ;)
Barbell rowing 40, 60 & 60kg :D
Cable rowing 40, 50 & 60kg wide grip elleboog hoog. :)
Deadlift 80, 100 & 120kg 8 stuks :D

Bent over db raises op een bankje 8, 10 & 10kg en die pomp pffff :eek:
Rope face pulls 15, 20 & 25kg vette pomp en op een andere machine uitgevoerd :p
Schouder pulls incline bankje cross over cable. 20, 25 en 30kg beide zijde :eek:

Al met al een zalige training en goeie pomp in de rug en schouders. :p
 
Ziet er uit als een heerlijke training ook!

Fijn als het zo lekker gaat!
 
Je knalt gewoon lekker door he! Gaat super met je trainingen!
 
Behoorlijk die deadlifts, mijn handjes houden dat niet vol... Ook niet met straps
Top weer Ron
 
Behoorlijk die deadlifts, mijn handjes houden dat niet vol... Ook niet met straps
Top weer Ron

Dankjewel. Blijven oefenen en je armen worden sterker. :laugh: Bijten en gaan. :grinny:
 
Training @BodyFit Den Helder

Vandaag gaan de benen er aan. :D Geen gelul maar werken. Schijt er eigenlijk balen van dat ik daar geen hacksquat apparaat heb. Iemand ideeën hoe ik dit kan oplossen? :o

De training gaat Fletcher style.
http://www.youtube.com/watch?v=3WG7qUVBfhg

Fietsen als warmup 10 minuten.
Legextension om de beentjes los te maken 3x40kg :)
Squats 50, 70, 90, 110kg ;) met ander boy's from the gym gedaan.
Leg press laatste set 270kg aan ijzers erop. Denk totaal 300k, love this shit :p Daarna dropset tot fail op 75kg. :eek:
Front squat 40kg atg :p
Leg extension 55, 2x 65kg
Uitstappen met 2x12kg dumbbells.

Helemaal kapot en op lekker wezen douchen. Wow dit gaat pijn doen.
Net even boven in de slaapkamer van mijn dochter geweest. De weg terug naar beneden was killing. :eek:
 
Hahahhaa... die training ga je voelen! :D
Stoere gewichten! die benen gaat helemaal goedkomen bij jou! :cool:
 
Hacksquat..kan je ook in de smith doen. Gewoon je benen lekker voor je uit neer zetten, echt in de smithmachine hangen als t ware. .en dan de focus op je quads..believe me..it hurts:p
Lekker getraind i guess;)
 
Hahahhaa... die training ga je voelen! :D
Stoere gewichten! die benen gaat helemaal goedkomen bij jou! :cool:
Ik hoop het. Ga wel in goed overleg met Ray. Teveel kan ook funest zijn. :o
Hacksquat..kan je ook in de smith doen. Gewoon je benen lekker voor je uit neer zetten, echt in de smithmachine hangen als t ware. .en dan de focus op je quads..believe me..it hurts:p
Lekker getraind i guess;)
Yep lekker getraind en ik ga het proberen Miss H. Alleen de smith hier is ook in het horizontale vlak te bewegen. :o Dus ff uitvogelen. :rolleyes:
 
Aparte Smith dan..ken ik niet maar ik zou zeggen probeer t is..ik hoor t wel of t is gelukt:)
Nu ook languit op de bank;)
 
Aparte Smith dan..ken ik niet maar ik zou zeggen probeer t is..ik hoor t wel of t is gelukt:)
Nu ook languit op de bank;)
Mag ook met jou inspanning. :p

Training @Work Den Helder

Vandaag lekker op mijn oude werk de gym onveilig maken. :p En het was leuk, weer ff op het oude nest.
Mega complimenten gehad. Mijn maatje Richard had de foto's van de YBF laten zien en sommige volgen mij op facebook. :D Bijna te gênant om erover te praten. Ze vinden mijn schouders mega gegroeid. Hahaha
Terwijl ik vind dat er nog wel wat massa op mag. :o

Vandaag dan ook maar schouders, hams en kuiten gedaan.

Front presses, zittend bij smithmachine laatste set 60kg 8 reps :eek: Mijn top tot nu.
Neck presses 45kg lekkere pomp :)
Seated side raises 10, 10 en 12kg heerlijk :D
Machine press 40, 50 en 60kg :p

Leg curl staand 3x12 20kg :p
SLDL 3x12 50kg :D
Kuit zittend 3x12 50kg :)
Kuit staand 3x12 40, 60 en 80kg :D

Daarna lekker wezen douchen en gegeten. En nu rust. :rolleyes:
 
Training @Work Den Helder

Vandaag de armen op het lijstje. Ik pak ook even 3 oefeningen borst mee. :p Gewoon om even lekker te prikkelen. :D

Borst, triceps & biceps.

BP 40, 60 & 70kg :)
Incl BP 40, 60 & 70kg :)
Cable cross over high. 25, 30 en 35kg beide zijde. :eek: Zalige pomp.

French press 28kg 3 sets :)
Rope push down 30kg 3 sets :)
French press dumbbell 24kg 3 sets ;)
Straight bar push down 40, 50 & 60kg ;)

Dumbbell curls 12, 12 en 16kg :)
Cable cross over 25, 30 & 35kg :eek:
21'ers 28kg 3 sets pffff killing alles zit vol :eek:
Concentration curls 10, 10 & 12kg ;)

Heerlijk getraind.Biceps helemaal vol, nu nog. :p Kwam een collega tegen die me al heel lang niet had gezien. Zegt tegen me, "pfff wat bij jij gegroeid zeg en super droog". :) Hij ging verder met, "ik weet nog een jaar geleden dat je zei een wedstrijd te willen doen. Toen dacht ik , never nooit gaat hij dat halen". :D "Maar dikke vette respect man." Hahaha dit is echt heel leuk om te horen. Dan weet je weer even waar je vandaan komt.
 
Ik zou zweren dat ik gisteren een reactie had neergezet. ???
Maar goed.. dan nu maar opnieuw.

Super lekkere trainingen zo te zien!! je gaat goed en de complimenten voelen ook super he! :) en welverdiend ook!
 
Afgelopen weekend samen met mijn vrouw en vrienden naar een prinsenbal geweest.
Ik begon de avond met Orange + 43, zalige combi trouwens. Mijn aderen reageerde direct. :eek: Nog nooit zulke dikke kabels gezien. De rest van de avond heb ik me tegoed gedaan aan het gerstenat. :p

En ja gewoon toestemming van mijn trainer. :D


Training @Work Den Helder

Vandaag borst en schouders pakken. En ook de afrekening met afgelopen weekend. Pff alles was zwaar. Maar wel door geknald. :D

Borst.
Incline fly's 3 sets 18kg :eek:
Incline BP in smith 3 sets 60kg :o
Dumbbell presses 3 sets 28kg :)
Low cable cross over 25, 30 & 25kg per zijde ;)

Schouders.
Upright row 28kg pfff nu al een pomp. :rolleyes:
Dumbbell presses 22kg :D
Front raises 12 kg :)
Seated side raises 12kg :D


Vandaag te horen gekregen dat de demo waar ik voor gevraagd was, niet doorgaat. :o
Volgend jaar misschien. Het zou tijdens een militair boksgala gehouden worden. :D
Gewoon om te laten zien dat je op latere leeftijd best aan bodybuilding kan doen en wat dat dan inhoudt. :) Maar goed het gaat dus uiteindelijk niet door. Wel jammer
 
Klinkt als een gezellig avondje uit en lekker genieten!
Met toestemming! :D hahahha. super!

Dat je het merkt is wel logisch. Maar je zet toch weer een knaller van een training neer!

Jammer dat die demo niet doorgaat. Maar er komt vast nog wel een andere keer om te laten zien wat je al niet kan bereiken op latere leeftijd. :) je hebt het in ieder geval al aan veel mensen laten zien... en dat was nog maar het begin he! ;)
 
Mooi dat je hebt genoten ron. op zijn tijd kan dat gerust;)
 
Klinkt als een gezellig avondje uit en lekker genieten!
Met toestemming! :D hahahha. super!

Dat je het merkt is wel logisch. Maar je zet toch weer een knaller van een training neer!

Jammer dat die demo niet doorgaat. Maar er komt vast nog wel een andere keer om te laten zien wat je al niet kan bereiken op latere leeftijd. :) je hebt het in ieder geval al aan veel mensen laten zien... en dat was nog maar het begin he! ;)
Yep. Ik ben verslaafd. :p
Mooi dat je hebt genoten ron. op zijn tijd kan dat gerust;)
Weet je Natty, ik wil gewoon doorknallen. Gewoon alles op alles zetten om een completere bodybuilder te worden. :D Ik krijg zoveel energie van de gym, wow gewoon. :o
 
Sjonge jonge! Ron pas op zn 50ste uitgevonden dat BB leuk en ontspannend is :P
WAKKER WORDEN GOZER!! :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven