AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Rij voorlopig niet, mij te koud. Maart/April maar weer eens kijken.
 
She made it home :)

Heb haar black thunder gedoopt want wat een herrie! :D

152z33p.jpg


WOW, Wat een ding zeg!!
Helemaal af, Prachtig hoor!
 
Super vette bike man! Wat kost zoiets als ik mag vragen?
 
Heel erg dik.

Voor m'n eigen bike quickshifter besteld. Velgen zwart coaten staat in de planning en mischien het flowen van de kop ook nog.

Bike is voorlopig in wintermodus dus kan er lekker aan werken.
 
Ooit komt er hier ook nog wel een oldskool Harley!
Eerste prioriteit is nu een fiets voor mijn madam :)

Vanmorgen kort ritje van 50km gedaan langs kleine baantjes. Heeft deugd gedaan :)
 
Boven de 5 graden is het nog perfect te doen!
 
Mijn moto nog een keer :)

160as10.jpg


Rijden zal er waarschijnlijk dit jaar niet meer van komen :( in het voorjaar maar weer.
 
Waarom niet? Met zo'n crosser kan je toch altijd wel wat raggen?






tijdgebrek. Ik ga ook niet zomaar zonder kenteken het bos in voordat ik m dadelijk in kan leveren want er word best veel gecontroleerd. (ik woon tegen de Oirschotse heide aan) Als het dadelijk vriest kun je met een crosser ook niks meer gaan doen.
 
Zo trek mn 675 vandaag ook maar weer eens uit de schuur.
even stoer doen op school tegenover mocros met zip enzo
 
Mijn z750 vorige week ook maar op winterslaap gezet. Heb het gevoel dat ik er veel te weinig mee gereden heb dit afgelopen jaar.
 
Mijn z750 vorige week ook maar op winterslaap gezet. Heb het gevoel dat ik er veel te weinig mee gereden heb dit afgelopen jaar.

Hoeveel heb je gereden dan bij elkaar dit jaar?
 
Hoeveel heb je gereden dan bij elkaar dit jaar?
3000-3500 km schat ik

Beetje een dure motorverzekering zo. Ook het pak, waar ik inmiddels al uitgegroeid ben, heeft niet veel km's gedaan.
 
3000-3500 km schat ik

Beetje een dure motorverzekering zo. Ook het pak, waar ik inmiddels al uitgegroeid ben, heeft niet veel km's gedaan.

Had ik ook last van begin dit jaar, ik heb wat bf gedropt en toen ging het weer:p
 
Waar spuiten jullie de motor mee in om roestvrij de winter door te komen?

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Boven de 5 graden is het nog perfect te doen!


Idd, ik heb me voering nog steeds niet in me pak zitten. In het donker in de mist rijden vond ik wel vrij arelaxed.
 
Back
Naar boven