AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
interessant ben benieuwd!
 
Ik moet me er nog een beetje in verdiepen en ik moet iemand hebben die weet wat ie doet en mijn achterste schouder koppen kan zetten.
Triceps erbij is ook geen gek idee nee :)

als je op gh15 zit staan daar wel synthol protocollen die je kan checken.
en afgaande op je avatar picca zou ik triceps wel erbij pakken ja :D kan nooit groot genoeg gheheh
 
als je op gh15 zit staan daar wel synthol protocollen die je kan checken.
en afgaande op je avatar picca zou ik triceps wel erbij pakken ja :D kan nooit groot genoeg gheheh

Ja mag nog wel wat massa op. Ze zijn wel een stuk bijgetrokken zie ik als ik nu vergelijk, maar wat je zegt ze kunnen nooit groot genoeg zijn :P
 
Na mijn laatste bridge heb ik dit gebruikt, dit is van 24 weken geleden tot nu:
week 1-9 test e 500mg EW
week 1-9 deca 200mg EW
week 1-9 mast e 1000mg EW
week 6-9 t3 op 50-75mcg ED
week 8-9 clenbuterol 40-80mcg ED

week 10-17 test e 2000mg EW
week 10-15 t3 op 25mcg ED

week 18-24 test e 1500mg EW
week 18-24 anavar 80mg ED
week 20-24 npp 400mg EW

week 1-4 hyge 5iu ED
week 5-17 hyge 10iu ED
week 18-24 hyge 5iu ED

week 6-15 igf + mgf
week 1-24 aromasin 10mg ED

En dit is mijn bloedtest van vorige week:

Scan0001.jpg
 
Ze zijn volgens mij vergeten een aantal waardes uit te printen, want ik had ook testosteron, groeihormoon en igf laten testen. Maar goed, die zullen allemaal hoog zijn :P
 
thanks voor info!

helaas kan ik op werk niks zien haha.

geen last van acne op gram mast?
 
Vanwaar de deca/npp op relatief lage dosis erbij? Voor de gewrichten?
 
thanks voor info!

helaas kan ik op werk niks zien haha.

geen last van acne op gram mast?

Uit de test blijkt dat alles in orde is. Enkel oestrogeen is iets te hoog en de alat is een heel klein beetje verhoogd, dus nog geen reden om anavar eruit te doen.
Had wel meer last op mast ja, maar gelukkig niet al te erg.

Vanwaar de deca/npp op relatief lage dosis erbij? Voor de gewrichten?

Ja
 
Ben een leuk op het gebied van bloedwaardes, dus hoe kun je deze interpreteren? Alles in orde bij jou, neem ik aan van jouw reactie? :)
 
Heel mooie uitslag maat, vooral als je je bedenkt dat je niet hebt nagekuurd en dit onderzoek direct na 24 weken kuren is genomen .. Voor je oestrogeen Miss je aromasin verhogen naar 20 mg ed tijdens de kuur
 
Die ik kan krijgen zijn Deens geloof ik. Zou idd kunnen dat ze andere normen hebben wbt verpakking.
Dat je pijn in je handen hebt wil wel zeggen dat er HGH in zit, maar niet perse dat ze echt zijn.

Ik krijg er als het goed is een paar zo, dus zal wel wat foto's posten ;)

Ga je aan de nordi maat ? :)
Ik heb op 6iu gezeten tot vorige week, eigenlijk niets last gehad van pijnlijke handen oid.
Ik verdeelde het in 4iu en 2iu. Enkel de dagen dat ik heb verhoogd werd ik wakker van men tintelende handen/armen. Voor de rest niets last gehad.

Wat ik wel meteen merkte was dat men huid op men hoofd begon te schilferen.
Dat is polarisatie en duid op cel vernieuwing ! :D uiteraard wel van de huid dan.

Ik zie dat je ook aan de synthol gaat , ik na nieuwjaar ook! biceps en triceps om te beginnen.
Als alles goed gaat ook men schouders na de eerste maand.
 
Ben een leuk op het gebied van bloedwaardes, dus hoe kun je deze interpreteren? Alles in orde bij jou, neem ik aan van jouw reactie? :)
Erachter staan de waardes waar ze tussen moeten vallen.

Heel mooie uitslag maat, vooral als je je bedenkt dat je niet hebt nagekuurd en dit onderzoek direct na 24 weken kuren is genomen .. Voor je oestrogeen Miss je aromasin verhogen naar 20 mg ed tijdens de kuur
Zat ik ook aan te denken, maar ben bang voor gewrichtpijn aangezien mijn knie al redelijk ****ed up doet.

Ga je aan de nordi maat ? :)
Ik heb op 6iu gezeten tot vorige week, eigenlijk niets last gehad van pijnlijke handen oid.
Ik verdeelde het in 4iu en 2iu. Enkel de dagen dat ik heb verhoogd werd ik wakker van men tintelende handen/armen. Voor de rest niets last gehad.

Wat ik wel meteen merkte was dat men huid op men hoofd begon te schilferen.
Dat is polarisatie en duid op cel vernieuwing ! :D uiteraard wel van de huid dan.

Ik zie dat je ook aan de synthol gaat , ik na nieuwjaar ook! biceps en triceps om te beginnen.
Als alles goed gaat ook men schouders na de eerste maand.

Ja ik ga zelf waarschijnlijk eerst schouders proberen.
 
synthol is toch meerdere malen zetten ed?
 
Ja als je bijvoorbeeld in je biceps zet zul je 2 x moeten prikken in elke arm.
In the inner head en outher head , net zoals de triceps.
In je schouders kun je eigenlijk kiezen. afhankelijk van je wensen.
 
Erachter staan de waardes waar ze tussen moeten vallen.


Zat ik ook aan te denken, maar ben bang voor gewrichtpijn aangezien mijn knie al redelijk ****ed up doet.



Ja ik ga zelf waarschijnlijk eerst schouders proberen.

Gewrichtspijn trekt redelijk snel weg 2 A 3 weken na het verhogen van aromasin tenminste , bij mij wel
 
Ja als je bijvoorbeeld in je biceps zet zul je 2 x moeten prikken in elke arm.
In the inner head en outher head , net zoals de triceps.
In je schouders kun je eigenlijk kiezen. afhankelijk van je wensen.

't klinkt wel als leuk spul maar ik weet niet of ik mezelf ooit ff een 07x30 in m'n biceps zie rammen elke dag :') Of in m'n schouder :P
 
daar werk ik me wel omheen, effe een oplossing voor zoeken, zit er zelf ook niet op te wachten :D
 
speed bench + 16 kilo chains:
8x 3×100

Overhead press:
5×80
5×80
5×85
3x90

Rope face pull (fpa):
20×65
17×70
15×75
12×75

Dumbell side raise:
12x28
10x28
10×28 -> 8×20 -> 8×14
 
Pfff die side raises :tumbs:
Wat houd dat fpa in?
 
Fight & power acadamy

Ik zet dat erbij aangezien ik thuis ook die oefening doe, maar dat de gewichten dan anders zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven