AndroidHealthClinic

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

ja ik ga idd beter moeten opwarmen, een sprong van 25kg is teveel, had er eigelijk neit bij stilgestaan en gewoon verondersteld dat de wendler percentages genoeg waren
 
WENDLER CYCLE 3 WEEK 4 TRAINING 1 DELOAD

SQ
5x60
5x100
1x100 zonder handen :P

SLDL
20x50

DUMBBELL ROW
20x24kg kettlebell

WRIST CURL
20x10kg

Janda sit ups (probeersel)
10x10kg

LEG RAISES
10x lol

AB ROLLOUT
15x

die laatste twee dingen doen volgens mij jack shit voor abs, allemaal hip flexors, tis echt moeilijk om een deftige oefening voor abs te vinden, ma wss hou ik het van al dit bij Ab rollout, pakt de meeste spieren tegelijk en kan mogelijk verzwaard worden.

http://www.youtube.com/watch?v=A6NryErNEUY&feature=youtu.be
 
Vanwaar de squat zonder handen main :roflol:

Rustige deload training.

Als ik ab roll outs doe en onderin 2 seconden vast houd voel ik toch wel een flinke effort van mijn abs.

En wat betreft de leg raises. Als ik die liggend op een bankje doe, met het bekken nog net van het bankje af dan voel ik daar ook wel een flinke ab effort :)

Gnomesaiyin?
 
omdat ik het altijd al eens wou proberen :D

ja die liggende leg raises deed ik ook wel eens, ga ik nog eens proberen

denk dat mijn form op de ab rollout slecht is en mijn abs zwak, dus ik moet het eens ne keer op internet gaan opzoeken
 
naais 0-hand skwets!

Abs moet je ook niet concentrisch trainen, maar volgens hun functie: stabilisatie. En daarvoor zijn ab rolls prima (en leg raises ook, als je gewichten aan je pootjes kan hangen). Dat je hip flexors veel werk doen, geeft niet. Die zijn bv. van belang om een sterke overhead press te hebben.
Same story voor weighted sit-ups btw. Zoals je weet, heeft Misha een single gedaan met 120kg in zijn handen. :)
Wat mij iets meer stoort is dat bij dit soort oefeningen (ab wheel, dragon flag) de lats ook zwaar meegepakt worden. Ook helemaal niet erg, maar da's mijn strijd.
 
Ab rollout staand? Genoeg abs die werken dan :D
 
naais 0-hand skwets!

Abs moet je ook niet concentrisch trainen, maar volgens hun functie: stabilisatie. En daarvoor zijn ab rolls prima (en leg raises ook, als je gewichten aan je pootjes kan hangen). Dat je hip flexors veel werk doen, geeft niet. Die zijn bv. van belang om een sterke overhead press te hebben.
Same story voor weighted sit-ups btw. Zoals je weet, heeft Misha een single gedaan met 120kg in zijn handen. :)
Wat mij iets meer stoort is dat bij dit soort oefeningen (ab wheel, dragon flag) de lats ook zwaar meegepakt worden. Ook helemaal niet erg, maar da's mijn strijd.

Ab rollout staand? Genoeg abs die werken dan :D

daar heb je gelijk in, ik heb ook ab rollouts ne keer geyoutubed en instantly veranderingen aan mijn form kunnen doen :)

ja dat push sit up ding van Koklyaev heb ik ook eens gedaan :D was ook wel nice maar voelde ik vooral in mijn schouders branden ipv in de abs :)
 
WENDLER CYCLE 3 WEEK 4 TRAINING 3 DELOAD

de woensdag training heb ik blijkbaar vergeten loggen, was uiteraard gewoon heel lichte mp en wat dips etc.

DL
5x120

SQ
20x60

Rolling thunder
5x30

koud beginnen trainen, had beter deftig opgewarmd :')
 
WENDLER CYCLE 4 WEEK 1 TRAINING 1

SQ full, beltless

5x60
5x80
5x100
5x110
5x127.5
5x142.5 beltess PR

was maar nipt :D maar door die abs out kon ik wel grinden als een mother****er

SLDL
20x70kg

DB ROW
20x37.5kg

WRIST CURL
20x15kg

BLOB LIFT
beetje van de grond kunnen heffen, pinch wordt beter!
 
Abs out is ****ing lekker swah!
 
That's right! Use the fat belly!
 
Heb je altijd een zweetpens dan?
 
Haha dikke!
 
  • Like
Waarderingen: FTIO
Je moet je niet schamen voor je plooien. All the good people have 'm!
 
Heb je geen abwheel? Gewoon uit mekaar halen, karabijn haak om de as, wiel aan elke kant, handvaten er terug op.
Ketting tussen de karabijnhaak en lowpulley. Hoppa
 
Back
Naar boven