MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • pakketbezorger onderweg met alle onderdelen voor mijn nieuwe pc. Toch nog pakjesdag dus voor mij :D
     

    SYxw77s.png

    Klik op de foto voor het filmpje :D:D:D

    ---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

    pakketbezorger onderweg met alle onderdelen voor mijn nieuwe pc. Toch nog pakjesdag dus voor mij :D

    Wat heb je allemaal besteld?
     
    Laatst bewerkt:
    ik werd net gewoon gebeld door de moeder van een ex-neukertje dat ik haar met rust moet laten en ze stabiele relatie had :roflol:. Ik snap er geen ene flikker van, heb haar al sinds februari ofzo niet meer gesproken.
     
    De moeder :roflol: is ze 14
     
    ik werd net gewoon gebeld door de moeder van een ex-neukertje dat ik haar met rust moet laten en ze stabiele relatie had :roflol:. Ik snap er geen ene flikker van, heb haar al sinds februari ofzo niet meer gesproken.

    :roflol:
     
    Politie die mijn wob aanvraag afgewezen heeft omdat ik niet het zaaknummer van de politie vermeld heb bij de aanvraag

    Terwijl t zaaknummer notabene op de ontvangstbevestiging staat :roflol:

    Zijn ze retarded daar?
     
    Politie die mijn wob aanvraag afgewezen heeft omdat ik niet het zaaknummer van de politie vermeld heb bij de aanvraag

    Terwijl t zaaknummer notabene op de ontvangstbevestiging staat :roflol:

    Zijn ze retarded daar?
    Nederlandse politie, ja.
    Belgische, weet ik niet...
     
    ik werd net gewoon gebeld door de moeder van een ex-neukertje dat ik haar met rust moet laten en ze stabiele relatie had :roflol:. Ik snap er geen ene flikker van, heb haar al sinds februari ofzo niet meer gesproken.

    Neuk haar de moeder.
     
    Nederlandse politie, ja.
    Belgische, weet ik niet...

    T betreft de Nederlandse politie.

    Toch wel typerend dit. Stuur wel kopietje van beide brieven naar het cjib met verzoek tot doorscheuren van de boete.
     
    ik werd net gewoon gebeld door de moeder van een ex-neukertje dat ik haar met rust moet laten en ze stabiele relatie had :roflol:. Ik snap er geen ene flikker van, heb haar al sinds februari ofzo niet meer gesproken.
    hoe heb je daar trouwens op gereageerd?:D

    ---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

    http://www.utrend.tv/v/amazing-girls/
    holy shit:eek:

    ---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------


    dat japanse deel ook, grappig as phuck als je japans spreekt:roflol:
     
    7'tje gehaald voor minor. Trakteer me zelf daarom maar even op wat tosti's

    ---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

    En ook een hele chocolade letter op
    Aaaaaaaaaaa
     
    7'tje gehaald voor minor. Trakteer me zelf daarom maar even op wat tosti's

    ---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

    En ook een hele chocolade letter op
    Aaaaaaaaaaa
    dikke
     
    7'tje gehaald voor minor. Trakteer me zelf daarom maar even op wat tosti's

    ---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

    En ook een hele chocolade letter op
    Aaaaaaaaaaa

    jij zal je dikke kop wel houden
     
    Vanavond voetballen jongens. Dan loop ik het er weer af.
     
    Back
    Naar boven