XXL Nutrition

Tepelbram's logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Most musculair

image.jpg
 
Side tri

image.jpg
 
Front bicep.

Btw wel heel vervelend dat je maar 1 beatand per keer kan uploaden, of is dat alleen op iphone?

image.jpg
 
Goede borst en armen man! Komen met name met de mm goed uit!:thumbs:

Heb wel een nekhernia nu..
 
Allereerst goed fysiek man! Armen en borst gaan zeker de goede kant op en je rug ziet er ook netjes uit.

Qua fysiek gaat het lekker dus.

Qua poses is het - zoals je het zelf al aangeeft - niet veel soeps als ik eerlijk ben :p

Probeer bijvoorbeeld bij de back en front double biceps de armen horizontaal te houden, handpalmen zover mogelijk naar binnen draaien zodat je bicep piek het beste eruit komt. Verder moet je even wat spelen met de hoek van je boven arm en je onderarm, sommige doen een loodrechte hoek, anderen doen een kleinere hoek.

Bij de side triceps probeer je arm volledig te strekken om je triceps zo groot mogelijk te laten ogen en duw hem tegen je lats / teres major aan. Trek je schouder wat naar achter zodat je borst mooi 'lang en breed' wordt.

En overal gezien span ook altijd je core aan. Ik zie bij bijna elke pose wel dat er bepaalde spieren niet zijn aangespannen die wel in beeld zijn of dat je je core niet aanspant.

Maar wel lekker snel gereageerd, hartstikke goed :D :thumb:

Ninja edit/ ohja en doe de volgende keer een stap naar achter. Je staat nu elke keer recht onder je lichtbron waardoor je veel schaduw hebt om sommige plekken.
 
Chest is goed man
 
Goede borst en armen man! Komen met name met de mm goed uit!:thumbs:

Heb wel een nekhernia nu..

Thanks mate, borst vind ik wel oke, armen niet, meten L38 R39.
Die hernia geeft mij natuurlijk weer kans om een stapje dichter bij jou fysiek te komen.


Allereerst goed fysiek man! Armen en borst gaan zeker de goede kant op en je rug ziet er ook netjes uit.

Qua fysiek gaat het lekker dus.

Qua poses is het - zoals je het zelf al aangeeft - niet veel soeps als ik eerlijk ben :p

Probeer bijvoorbeeld bij de back en front double biceps de armen horizontaal te houden, handpalmen zover mogelijk naar binnen draaien zodat je bicep piek het beste eruit komt. Verder moet je even wat spelen met de hoek van je boven arm en je onderarm, sommige doen een loodrechte hoek, anderen doen een kleinere hoek.

Bij de side triceps probeer je arm volledig te strekken om je triceps zo groot mogelijk te laten ogen en duw hem tegen je lats / teres major aan. Trek je schouder wat naar achter zodat je borst mooi 'lang en breed' wordt.

En overal gezien span ook altijd je core aan. Ik zie bij bijna elke pose wel dat er bepaalde spieren niet zijn aangespannen die wel in beeld zijn of dat je je core niet aanspant.

Maar wel lekker snel gereageerd, hartstikke goed :D :thumb:

Ninja edit/ ohja en doe de volgende keer een stap naar achter. Je staat nu elke keer recht onder je lichtbron waardoor je veel schaduw hebt om sommige plekken.

Nice, uitgebreide post met tips, kan ik wat mee.
Jij heb je er ook duidelijk meer in verdiept.

Chest is goed man

Dankuu
 
Geen probleem man. Ik ben van nature ook vrij kritisch. Ik had nog wel meer op kunnen schrijven, maar werk eerst maar eens met de basis.

Als ik kiu was zou ik ook eens googelen naar wat officiële bodybuilding poses, staan vaak goede tips en plaatjes bij ;)

Maar helemaal niet slecht voor een eerste keer :thumb:
 
Squat 3x10

10x55
10x55
10x55
Technisch nog perfect.

front squat 3x10-8

10x50
10x50
8x50
Soms onderin verloor ik spanning op me bovenrug, maar ging best lekker.

Deadlift 3x3

3x130
3x150 vpr belt +straps
3x170 vpr belt+straps

Flinke tijd geleden dat ik normaal gedeadlift had, was te merken. Onwijs erge backpump (met hh van 3 xd).
Moet wel zeggen dat die nieuwe riem een stuk meer druk oplevert.
Laatste hh was lelijk
Kotsmisselijk

Leg press 2x8-5

8x225
8x250

Rack pull 3x8-6

Niet gedaan, bang om over me nek te gaan.

One leg standing calf 8x4

4x100
4x110
4x120

4x110
4x110
4x100
4x100

Hyper (back) extensions 3x10-6

10x15
10x15
10x15
Omdat een backpump geen backpump is zonder hyper extension.

Hanging leg raises 3x10-8

10xbw
10xbw

Grip:

Deadhang

Bw+50 15 sec
Bw+80 15 sec
Bw+80 16sec
Alles pr want nooit gedaan :p
Vervelende was dat dit optrekrek van die rubbers om de handvatten heeft, die dingen zitten wat losjes en heb er minder grip op.
Doe dit liever bij een ander station(we hebben er 1 van ijzer en een lekkere knurl)
 
Prima benen training.

Hoe ging het met de snelheid van de squats?
 
Mooie VPR's man! Maarre...oefeningen niet doen omdat je bang bent over je nek te gaan...??

Je zal wel een smerige (lower)back pump gehad hebben al zie ik dat zo:eek:
 
Prima benen training.

Hoe ging het met de snelheid van de squats?

Langzaam omlaag explosief omhoog.
Echt weer tijd om kapot te gaan op squats.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Mooie VPR's man! Maarre...oefeningen niet doen omdat je bang bent over je nek te gaan...??

Je zal wel een smerige (lower)back pump gehad hebben al zie ik dat zo:eek:

Ja laatste deadlift, riem een gaatje strakker, had daarvoor een flinke shake op en toen ik onderin kwam vanaf rep 1 ontzettend veel druk op me buik.
Die laatste hh had ik al eigenlijk de hoop op gegeven, maar dacht dat er een kans was hem toch te kunnen tillen, toen ik dat deed voelde ik gelijk een golf eten in me slokdarm omhoog zetten.
Ben helaas niet hardcore genoeg om dan met rack pulls door te gaan.

En volledig gelijk over een smerige backpump, ben er niet vanaf gekomen, ook niet met stretchen en foamrollen. Die pomp is overgegaan in een enorm stijve/opgepompte onderrug.


Bench 3x3

3x100 pff moeizaam
3x102.5
2x105 + 1 roll of shame

Chin 3x3

3x30
3x35
3x35
Kon misschien iets zwaarder, maar wou de 3 dit keer wel halen.

Mp 3x3

3x60
3x62.5
3x65 rpr

t bar 4x8-6

8x60
8x70 pr?
6x80 PR stang zat wel een beetje vol :p
8x65
Weet nu eindelijk me core goed aan te spannen, waardoor die veel lekkerder voelt.
Kan me rug nog niet heel lang semi statisch belasten, maar kan ook door die deadlift van gister komen.

Chest press pl 4x10-6

10x80
8x90
6x105 pr?
10x92.5

Inverted row breed 4x10-6

10xbw
8x10
6x20
8x10

Tricep cable extension 7x10-6

10x50
10x63
10x68 full block
8x68+5
6x68+10 pr
8x68

Cable row 3x8-6

8x50
8x60
6x70 pr


Damnn deze altijd gehaat, blijkt nu dus dat ook hier je core op de juiste manier aanspannen enorm veel scheelt.
Voelt ineens best lekker.

Biceps komt nog wel.

image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarom zo extreem laag in reps op de BP en Chin ups?

Roll of shame :roflol: :roflol: :roflol:
 
Waarom zo extreem laag in reps op de BP en Chin ups?

Roll of shame :roflol: :roflol: :roflol:

Puur om is wat anders te doen dan 5 reps, iets wat ik al heel lang aanhoud.
Andere ub dag is hoger in reps.

Had geen spotter, gewicht kwam tot halverwege en stopte toen heel mooi, heb zo 2-3 sec gelegen maar kwam echt geen beweging in.
 
Na heel wat berichten van big t en big c gelezen te hebben, gister toch maar 24
Pakken melk gekocht.
Bedoeling is naast ontbijt en lunch (+- 1 liter) nog 1 liter halfvolle en 1 liter volle melk per trainingsdag te consumeren.
Dit in plaats van de gebruikelijk liter chocomelk.
 
Wait whut?! 24 pakken melk:zuip: :eek:

Hoop niet dat je er net zoveel vocht van vast houd als ik *bro-science* Dronk je btw elke dag een liter chocolademelk??

Mooie training wel weer gozer! Flink wat PR's gepakt ook:thumbs:
 
Wait whut?! 24 pakken melk:zuip: :eek:

Hoop niet dat je er net zoveel vocht van vast houd als ik *bro-science* Dronk je btw elke dag een liter chocolademelk??

Mooie training wel weer gozer! Flink wat PR's gepakt ook:thumbs:

Lidle power :p

Hoop het inderdaad ook niet, maar dan nog is dat tijdelijk.
Chocomelk deed ik op de trainigsdagen ja.
Heb vaak een beetje het gevoel van trek, maar dan te lui om te eten, drinken gaat altijd.
 
Succes ermee! GOMAD :D

Ik merk het bij mezelf al als ik meer dan een halve liter per dag drink in combinatie met 2 bakken kwark..

Welke topics en / of posts heb je gelezen dan?
 
Succes ermee! GOMAD :D

Ik merk het bij mezelf al als ik meer dan een halve liter per dag drink in combinatie met 2 bakken kwark..

Welke topics en / of posts heb je gelezen dan?

Haha bijna 4 liter zal hem niet worden, maar 3 moet goed te doen zijn.

Weet niet precies welke, maar hier alvast eentje.
Als je het echt wil weten kan ik wel even gaan spitten :p
Maar ik heb opzich wel wat vertrouwen in Big T en Big Cat (die tevens dat articel van M.A.S.S. Geschreven heeft) :p


http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/misverstanden-over-melk-3482/
 
Houd er wel rekening mee dat deze post uit 2003 stamt. Dat is dus meer dan 10 jaar oud, laat staan de artikelen en bronnen die gebruikt zijn voor het schrijven van deze artikelen. Die zijn dus van vóór 2003. ;)
 
Back
Naar boven