Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waar was de bekeuring voor als ik vragen mag?

    Rechts inhalen.

    Of beter gezegd, 4 balans weg, rechtse baan gaat over op afslag waar ik er af moet. Ik rij met 100 (net zo snel als overige verkeer) op baan 2, camper gaat opeens van baan 1 naar baan 2 waardoor ik vol in de remmen moet of uitwijken. Ik kies voor optie 2 en wijk naar rechts uit omdat links een Volvo reed.

    Vervolgens blijf ik netjes 100 rijden en passeer ik dus die camper aan de rechter kant, 20 meter voor de blokmarkering begon en geeft die beroeps autist mij daarvoor een bekeuring.


    En in tegenstelling tot Rusland waar zelfs paupers met dashcams rijden rijd de politie er niet mee en ik helaas ook niet omdat het de auto van mijn ma was.


    Die autist noemde me zelfs beledigend terwijl ik hem gewoon netjes vroeg om die andere een bekeuring te geven en ik het bezwaarlijk vond dat hij mij niet gelijkwaardig behandelde. Daarnaast gaat die in het proces verbaal zetten dat ik 130 reed terwijl hij 130 reed omdat hij mij moest inhalen en ik volgens de ingebouwde gps gewoon tussen de 100 en 110 km/h reed.

    ---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

    Je kan beter vragen ie geen bekeuring voor heeft gekregen
    Xyzyxyzyx is namelijk BAD ASS

    Ik heb geen bekeuring gekregen toen ik snoeihard in je ma aan t rijden was

    Maar dat is natuurlijk ook niet verboden.

    ooooooohhhh
     
    Ik heb geen bekeuring gekregen toen ik snoeihard in je ma aan t rijden was

    Maar dat is natuurlijk ook niet verboden.

    ooooooohhhh

    ooooh.gif
     
    Rechts inhalen.

    Of beter gezegd, 4 balans weg, rechtse baan gaat over op afslag waar ik er af moet. Ik rij met 100 (net zo snel als overige verkeer) op baan 2, camper gaat opeens van baan 1 naar baan 2 waardoor ik vol in de remmen moet of uitwijken. Ik kies voor optie 2 en wijk naar rechts uit omdat links een Volvo reed.

    Vervolgens blijf ik netjes 100 rijden en passeer ik dus die camper aan de rechter kant, 20 meter voor de blokmarkering begon en geeft die beroeps autist mij daarvoor een bekeuring.


    En in tegenstelling tot Rusland waar zelfs paupers met dashcams rijden rijd de politie er niet mee en ik helaas ook niet omdat het de auto van mijn ma was.


    Die autist noemde me zelfs beledigend terwijl ik hem gewoon netjes vroeg om die andere een bekeuring te geven en ik het bezwaarlijk vond dat hij mij niet gelijkwaardig behandelde. Daarnaast gaat die in het proces verbaal zetten dat ik 130 reed terwijl hij 130 reed omdat hij mij moest inhalen en ik volgens de ingebouwde gps gewoon tussen de 100 en 110 km/h reed.

    ---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------


    Dat is inderdaad wel heel belachelijk..
    Meer dashcams invoeren bij de politie zou ideaal zijn voor beide partijen. Maar aangezien ze niet eens geld hebben voor essentiële dingen zoals genoeg portofoons, zullen meer dashcams wel heel verre toekomstmuziek zijn. :(
     
    Dat is inderdaad wel heel belachelijk..
    Meer dashcams invoeren bij de politie zou ideaal zijn voor beide partijen. Maar aangezien ze niet eens geld hebben voor essentiële dingen zoals genoeg portofoons, zullen meer dashcams wel heel verre toekomstmuziek zijn. :(

    Het is niet ideaal voor beide partijen want een agent heeft altijd gelijk, t enige wat een camera kan doen is aantonen dat een agent geen gelijk heeft.

    Het is naïef te denken dat een camera van een paar 100 euro er niet ingebouwd wordt vanwege geld terwijl een politie auto al 50.000 euro kost inclusief aanpassingen.
     
    Omdat sommige bekeuringen nergens op slaan.

    Vroeger erkende ik mijn fout als t fout was. Nu stuur ik standaard wob verzoeken naar zowel het om als de politie.

    Als ik tijd over heb maak ik zelfs een aparte brief per onderdeel.

    Ik zit er zelfs over te denken om een advocaat in de hand te nemen en het voor te leggen aan de rechter waarom burgers geen administratie kosten mogen rekenen wanneer ze in beroep gaan.
    hoeveel kilogrammers weeg je onderhand ecto?
     
    :roflol: je kan over strafzaken ook wob verzoeken indienen bij de politie

    Brb alle oude boetes opsnorren, morgen postzegels kopen.
     
    :roflol: je kan over strafzaken ook wob verzoeken indienen bij de politie

    Brb alle oude boetes opsnorren, morgen postzegels kopen.

    Succes bro keep us updated!

    Misschien apart topic openen waarin je in de OP alles bijhoud wat je lopende hebt en de uitkomst van afgeronde dingen.
     
    Wel EENS. Wel. EENS. Gebruik alsjeblieft de taal waar we het al een tijdje over eens zijn hier in Nederland :P

    Ze mag toch wel is een beetje apppart doen?
     
    Back
    Naar boven