XXL Nutrition

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:roflol: warm up setje. Mirin' de press!

Pull ups ook sterk bij jouw BW!

Lekkere training! Ik ga zo even drie keer jouw trainingstijd vlammen!

train ze! :)
 
Thanks! Het was heerlijk ondanks de ekte ekte pussy weights :)

als de intensiteit goed zit maakt dat niks uit :)

WENDLER CYCLE 4 WEEK 2 TRAINING 2

DEADLIFT
5x100
3x140
3x160
1x170
2x180 3fail

what is deze :') deadlift lukt echt niet meer laatste tijd, hopelijk na de deload wat verbetering

SQ
20x85 pfoe

ROLLING THUNDER
3x45kg L&R voelde solid

ook het vermelden waard, ik heb een hele set heavy grips, en probeerde na lange tijd voor de lol die HG300 en tot mijn verbazing kreeg ik die even ver dicht als mijn HG250 :D dus mijn open hand grip is dan wel crap door mijn kleine handjus maar mijn crush grip is fine just fine. ik ga nu eens werk maken van die HG300

HISE SHRUG
20x110
 
Lekker van die grippers! Kan je lekker oefenen als je mensen een hand moet geven! :)

In before random mensen op straat een gebroken hand knijpen :roflol:
 

ik heb nog belachelijk veel werk voor scholeken deze week, dus dat zit er niet in, maar in de kerstvakantie kom ik gewoon af :)
 
ik heb nog belachelijk veel werk voor scholeken deze week, dus dat zit er niet in, maar in de kerstvakantie kom ik gewoon af :)
:gay::gay::gay::gay::gay::gay::gay:

Als je mijn projecten wilt overnemen, doe maar gerust. Ik heb ook geen tijd, maar tijd voor smtk maak je gewoon !!! :trio::trio:
 
hallo lieve vriendjes, mijn week was nogal hectisch, weinig gegeten, nog minder geslapen en maandag niet getraind. heb vandaag proberen trainen maar dat zat er ook niet echt in, dus ik denk dat ik deze week als deload ga tellen en dan volgende week terug beginnen. Ben wel 2kg afgevallen dus die moet ik er dringend terug bijvreten :P
 
okay is goed lief vriendje
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Lekker zo'n rustweek! Twee kilo eraf, dus nu ben je shredded?
 
Lekker zo'n rustweek! Twee kilo eraf, dus nu ben je shredded?

zou je denken toch :') maar nee :D 1 ochtend zag ik er redelijk shredded uit (srs) maar de dag erna leek ik alleen spieren verloren te hebben en VP hetzelfde. Nu moet ik gewoon terug normaal eten en slapen en dan zit het snel terug goed.
 
Guts shredded = de wereld op zijn kop


:o
 
aangezien ik zondag naar SMTK wil gaan, heb ik dan toch maar een max training gedaan om volgende week pas te deloaden,

WENDLER CYCLE 4 WEEK 3 TRAINING 3

SQ
tot 1x140kg, zat er nog steeds niet echt in :o

FAT BAR MP
5x60
3x70
1x77.5kg

CHIN UPS
2x6 +20kg PR
nice

heb ook een keer gebencht, voor de fun
3x100
1x110
1x115
1x120

niet slecht na bijna een jaar niet gebencht te hebben :)

AB ROLLOUT
15xBW+7.5kg

ROLLING THUNDER
1x50 L&R
PR voor rechts, zielig maar ok :')
 
Laatst bewerkt:
Best netjes die bench idd.

Chin ups zijn idd erg nice!

Veel plezier zondag jongen :thumb:
 
WENDLER CYCLE 4 WEEK 3 TRAINING 3

toch nog een training erin gepropt,

SQ
20x100

DL
tot 1x180 wow er zit echt iets fout in mijn techniek volgens mij, vooral van de grond dan

Calf raises
20x100

beetje hise shrugs en shit
 
Filmen die handel. Volgens mij is het ook wel dom om eerst 20x100 te gaan squatten, dan ben je al flink verzuurd en is het moeilijker om je techniek spot on te houden. V
 
Filmen die handel. Volgens mij is het ook wel dom om eerst 20x100 te gaan squatten, dan ben je al flink verzuurd en is het moeilijker om je techniek spot on te houden. V

Dit, domme volgorde
 
ik dacht niet te gaan deadliften gisteren, maar na de squats voelde ik me nog fris en heb het daarom toch nog gedaan. Daarbij maakte het niet uit, gisteren heb ik nu toevallig eerst nog gesquat, maar mijn DL voelt al weken crappy. Ik zal eens beginnen filmen idd.
 
Back
Naar boven