AndroidHealthClinic

lars-v logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Slimme zet dat willem tussen 2 reps even de Goden erbij roep ter assistentie.
 
Slimme zet dat willem tussen 2 reps even de Goden erbij roep ter assistentie.

Ja, ik voelde dat de eerste rep vrij zwaar was. Daarom even de big Homie G.O.D. aangesproken: "Kunt ge eens even de zwaartekracht hier uitzetten?". En zo geschiede.
 
Ja, ik voelde dat de eerste rep vrij zwaar was. Daarom even de big Homie G.O.D. aangesproken: "Kunt ge eens even de zwaartekracht hier uitzetten?". En zo geschiede.

Dan moet je zeker eens aan smiss uitleggen hoe dat werkt :D
 
Kersttraining 2013
deadlift @ HomeGym

Nuchtere maag
+/- 96kg @1m90

opwarming

Bandadductie, abdustie, rotator cuff, standing crunches, 50kg squats…

SumoDL
Opwarming…
5x 120
4x 140 (2 pronated, 2 mixed grip)
4x 160
4x 170
1x 190 (fail at pronated, 1 mixed
2x 210 2e rep heavy…
0x 225 (te traag van de grond
1x 225 not powerlift approved, wel mooie strain (imo)
Botste best hard tegen mijn ‘muur’ aan waardoor ik beetje zakte…
Ook wat eelt gescheurd op linkerhand
5x 170+20kg chain

rest
Lichte 12repeprs cambered bar squat
GHR
Ab fallouts
Kuitjes

Conclusie: spijtig van die 225, die ik niet als PR durf te tellen. Sta wel 4kg lichter dan bij ‘vorig PR’ (220kg)

http://www.youtube.com/watch?v=QUVjEF2ziTU&feature=youtu.be
 
sterk, broseph!
 
Mooi kerel!
Had je nergens geen info over je platform gepost? Afmetingen enzo?
 
Zelden gezien dat Lars zoveel zin had in een training. :D
 
zaterdag 28-12-13
Conditie/abs/kuiten @ homeGym

Nuchtere maag

Had even geen zin in veel abs dus:
powercleans
2x3x 70
3x 90
2x 100
1x 110
Gevoel dat alle explosiviteit ontbrak. Echter was de techniek best goed voor anderhalf jaar niet meer gedaan te hebben en raakte ik zo toch terug aan mijn oude pr.

prowler
wat zwaarder en minder runs.
Vooral achterwaarts op de quads

kuits+rest
Seated calf raise
Standing bandcrunches
Rotator cuff
Wat GHR’s
(Alles door elkaar)

December sunshine prowlerin’:
2qdpw0n.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=kfJNrTi70uE&feature=youtu.be
 
Knap, je leek nog over te hebben op die 110 he?
 
135 Power clean in de zomer. 150 tegen het einde van volgend jaar.
 
Full cleans bedoel je
 
maandag 30 dec 13
laatste training van het jaar


Sumo DL's op techniek. Bij de 160kg+chains vond ik dat mijn rug niet recht genoeg was
Eelt/'nieuwe huid met kloven in' deed nog best irritant dus straps.
Echter zit ik nu te twijfelen of ik op deze hoogte (net na liftoff) pauze in de lifts hou (van daar uit zoveel mogelijk snelheid maken om door sticking point heen te komen) of dat ik de pauze echt op hoogte van mijn weak point ga doen (net onder knie)


Powercleans: wat techniek geoefend met max 90kg
probleem: zo upright mogelijk blijven in first pull. Echt moet ik met de baar om mijn kniën heen (1x tegen kniën geknald = srs pijnlijk...)


rest niks noemenswaardig gedaan



http://www.youtube.com/watch?v=EQGbqvZjvxI&feature=youtu.be

oh ja:

Got rubber? :p
16geag1.jpg


Got hout?
20v1a9k.jpg
 
hahaha grootse plannen zo te zien, al dat rubber!
 
Dude hoe kom je aan al dat rubber? :O
Ik precies twee dezelfde tegels, 4 a 5cm dik en absorbeert echt alles. Je hebt toch al een platform?
 
kerel zijn dat ze 5cm waren, blijken ze 6cm te zijn. Achja :p
38 rubber tegels @ 220 euro (en dude is ze uit almere komen brengen) = 5.78/tegel 'inc verzending'. Moeten wel eens afgespoeld worden.

Snel getest: 1 dikke tegel dempt veeeeeel beter dan 2 x2.5cm matjes. Dat belooft :p

Gewichthefplatformpje maken he. Deadliftplatform voelt niet echt veilig aan voor powercleans etc (opstaande randen, dempt niet goed genoeg), hout lag nog gewoon in het magazijn dus why not.

Nu nog bumperplates zien te vinden. Karma fo' life voor diegene die me eraan kan helpen :p
 
Dat is echt geen geld voor zo een tegels. Je hebt geluk man. Meestal is het rond de 20€ voor tegels van 2,5cm.
Maar ik denk dat ik weet waar ze vandaan komen. In zo een kinderspeeltuin of park hebben ze die.
En misschien is die kerel daar op de een of andere manier aan geraakt :p en moest hij ze snel kwijt, misschien vandaar de lage prijs. Je kan gemakkelijk 30€ voor zo een tegel vragen.

Alleszins veel plezier en succes man met je platform.
 
Die russische plates die je nu gebruikt worden volgens mij ook wel vaker als bumpers gebruikt hoor.

Mooi koopje!
 
Echter zit ik nu te twijfelen of ik op deze hoogte (net na liftoff) pauze in de lifts hou (van daar uit zoveel mogelijk snelheid maken om door sticking point heen te komen) of dat ik de pauze echt op hoogte van mijn weak point ga doen (net onder knie)

Hmm, je zou ook kunnen argumenteren dat die chains er boven de knie al goed inhakken en je op die manier dat deel van je lockout aanpakt?

Die russische plates die je nu gebruikt worden volgens mij ook wel vaker als bumpers gebruikt hoor.

Mooi koopje!

Die bouncen toch niet heel lekker als Lars ze dropt. :p
 
Die russische plates die je nu gebruikt worden volgens mij ook wel vaker als bumpers gebruikt hoor.

In de filmpjes van Koklyaev zie je ze idd voorbij komen
hier bv ook:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar toch dreunt het enorm door als ik ze drop (niet te merken op video). Met de dikkere tegels zal dat wel beter zijn al ja.
 
Oppassen met het afspoelen. Vocht blijft er heel lang inzitten en ruiktheel muf
 
Back
Naar boven