Fitness Seller

Powerbuilding op een testoflesje en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gast! Je zat naast me tijdens de bench bij powerlifting. Kon je niet even zeggen dat jij het was?

Was jij dat aan wie ik vroeg waarom die ene gast zijn bench was afgekeurd en toen jij zei omdat zijn kont van de bench kwam ?
 
Hey man! Leuk dat je bij onze stand even langs kwam :D. De foto was niet met onze camera genomen. Was het niet met die van jou?

Edit: zie net dat je gepost hebt in mijn topic :), leuk! Zal die camera man is berichten.
 
speed bench + 16 kilo chains:
8x 3×100

Overhead press:
5x80
4x90
12x60

Close grip latpulldown:
8x90
8x90
8x90
6x90

Close grip pushdown:
12x40
12x40
10x40

Hey man! Leuk dat je bij onze stand even langs kwam :D. De foto was niet met onze camera genomen. Was het niet met die van jou?

Edit: zie net dat je gepost hebt in mijn topic :), leuk! Zal die camera man is berichten.

Ja was lachen jullie tegen te komen. Ik wist ook niet zeker of jullie mij uberhaupt wel kende, maar mijn reputatie reikt dus toch iets verder dan de AAS sectie :P
 
Was jij dat aan wie ik vroeg waarom die ene gast zijn bench was afgekeurd en toen jij zei omdat zijn kont van de bench kwam ?

Ja die was ik. Ik vond je breed man. Ik ging bijna een stoel opschuiven omdat je me onderhand van mijn stoel drukte met je delts :d
 
Ja die was ik. Ik vond je breed man. Ik ging bijna een stoel opschuiven omdat je me onderhand van mijn stoel drukte met je delts :d

Haha ja de stoeltjes waren wat te klein. Helemaal als je wat onderuit wil zitten als je je rug wat wil ontzien.
Doet nog steeds pijn trouwens...

Vandaag wel al langs mijn fysio maatje geweest en morgenochtend naar de kraker.
Woensdag is het weer squat en deadlift dynamic effort dag dus hopelijk voelt het dan al weer wat beter.
 
Doe voorzichtig man! En trek je riem maar wat strakker als dat nog lukt ;)
 
Ik zit nu anderhalve week op 3 a 4iu per dag norditropin ipv 5iu hyges en merk dat ik een stuk meer definitie begin te krijgen op mijn schouders etc, terwijl ik nog steeds bijna elke dag pizza eet haha :P
 
Ik zit nu anderhalve week op 3 a 4iu per dag norditropin ipv 5iu hyges en merk dat ik een stuk meer definitie begin te krijgen op mijn schouders etc, terwijl ik nog steeds bijna elke dag pizza eet haha :P

Nice !
 
speed squat + 32 kilo chains:
8x 2×140

speed pulls + monster mini band overdwars:
6x 1×220

Gesquat met riem en de eerste setjes deadlift ook, maar uiteindelijk mijn riem afgedaan en nergens last van.

Knee raises:
10x
10x
9x
8x
8x
7x

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------


Zeker weten. Mijn onderste blokjes beginnen voor het eerst in mijn leven zichtbaar te worden.
 
speed squat + 32 kilo chains:
8x 2×140

speed pulls + monster mini band overdwars:
6x 1×220

Gesquat met riem en de eerste setjes deadlift ook, maar uiteindelijk mijn riem afgedaan en nergens last van.

Knee raises:
10x
10x
9x
8x
8x
7x

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------



Zeker weten. Mijn onderste blokjes beginnen voor het eerst in mijn leven zichtbaar te worden.

Zegt genoeg over de nordi he. Zal in ieder geval wel real zijn dan ;)
 
Benchpress + reversed medium bands (fpa):
1x180
1x190
1x195 PR

close grip benchpress
5x120
5x130
3x135

Plate loaded low row:
12x150
10x160
8x170
8x170

Cable side raise (fpa):
15x20
14×20
12×20 -> 8×15 -> 8×10

Dumbell wrist extention:
40x10
28x10
20x10
20x10

1480688_528605463920400_106675882_n.jpg
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Rat, met je k*tpizza's elke dag nog droger staan dan ik.
 
Nice bro!

Ook sterke bench.

Beer
 
Hier zie je de 2m wel terug hoor. Nice testo. Aders komen ook goed door op je benen zie ik.
 
Lekker bezig man! Wat pak je momenteel? Niet high dose testo aan je shape te zien ;)
 
Jezus, Animal!
 
Op planeet testo schijnt dit dus heel normaal te zijn. Daar is hij een van de kleintjes.

#outofthisworld

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

En dan doet dit nieteens recht. In het echt is het veeeeeel imposanter !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven