AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je wheels nog wat kan bijtrekken heb je mooi compleet fysiek :thumbs:

Gevaar voor iedereen in de physique klasse :cool:
 
Wauw Naomi! Je stond er super bij. Gefeliciteerd met je tweede plek!


Je kunt inderdaad zien dat je er van hebt genoten, geweldig die lach!

Je ziet het toch vaak dat de andere deelnemers het niet eens zijn met de uitslag als zij lager geplaatst worden, so be it!
 
Wow, netjes!

Proficiat!!
 
Heel erg mooi hoor! Super gedaan. Gefeliciteerd met je tweede plek!

Wie is eerste geworden, op de foto's?
 
Super Naomi!
Volgens mij ben je ook het jongste van de hele line-up?
Cool haar :D
 
Bij jouw zijn verhoudingen bovenbenen - taille - schouders echt heel goed!!!
 
Super Naomi!
Volgens mij ben je ook het jongste van de hele line-up?
Cool haar :D

Dankje! Ja ik was zeker de jongste met 26 jaar, alleen die belgische (donkere vrouw) was ook nog onder de 30.

Bij jouw zijn verhoudingen bovenbenen - taille - schouders echt heel goed!!!

Dankjewel! Alles moet nog wel een stuk groter, ronder en droger, maar ben blij met wat ik heb kunnen laten zien (ook al vonden een aantal dames me niet in deze klasse thuishoren:p)
 
Wow Naomi, wat sta je er prachtig bij. Geweldig kapsel ook. En gefeliciteerd met je tweede plaats! Ik ga je zeker volgen :)
 
knap resultaat!
 
Makkelijk praten dat je niet in die klasse thuishoorde als ze van je verliezen:D
Gefeliciteerd met je 2e plaats, je zag er top uit!
 
Je zag (en ziet) er echt super uit!
Welverdiend die tweede plaats!
 
Knappe prestatie zeg. Op hoeveel % vet stond je?
 
als je wheels nog wat kan bijtrekken heb je mooi compleet fysiek :thumbs:

Gevaar voor iedereen in de physique klasse :cool:
Lijnen moeten dieper en groter mogen ze ook nog! In de bijlage een foto van mn benen de dag na de wedstrijd. Nog een stukje voller dan op zondag!


Wauw Naomi! Je stond er super bij. Gefeliciteerd met je tweede plek!

Je kunt inderdaad zien dat je er van hebt genoten, geweldig die lach!

Je ziet het toch vaak dat de andere deelnemers het niet eens zijn met de uitslag als zij lager geplaatst worden, so be it!
Dankjewel, ik kon niet anders dan zo lachen omdat ik het helemaal geweldig vond haha.

Wow, netjes!

Proficiat!!

Wow Naomi, wat sta je er prachtig bij. Geweldig kapsel ook. En gefeliciteerd met je tweede plaats! Ik ga je zeker volgen :)

knap resultaat!

Makkelijk praten dat je niet in die klasse thuishoorde als ze van je verliezen:D
Gefeliciteerd met je 2e plaats, je zag er top uit!

Je zag (en ziet) er echt super uit!
Welverdiend die tweede plaats!
Dankjewel!!
Knappe prestatie zeg. Op hoeveel % vet stond je?
Ik heb geen idee, de laatste 3 a 4 weken hebben we niet meer gemeten. Aangezien de spiegel toch het belangrijkste is, en het anders tussen je oren kan gaan zitten.


Maandag en gisteren heb ik alles gegeten wat ik wilde. KLinkt vooraf veel leuker dan het in werkelijkheid is. In werkelijkheid krijg je buikpijn, een hele dikke opgeblazen buik en voel je je veel trager dan normaal. Maarja, als je het niet doet krijg je weer spijt "had ik maar even ervan genoten etc." Vandaag gewoon weer strak op schema eten, om ook zoveel mogelijk uit de rebound te halen. Groeien!!! is het motto voor de komende maanden, wel wil ik mijn vetpercentage het liefst rond de 15 a 16% houden.

Legs day after.jpg
 
Gefeliciteerd hoor! Je stond er echt prachtig bij!
 
Wow wat knap zeg, 2e plek! Gefeliciteerd! Ik zie het verschil wel met de andere dames, maar persoonlijk vind ik je er super bij passen hoor. Je mag trots op jezelf zijn :D
 
Hartstikke mooi zie je eruit Naomi gefeliciteerd met je2de plaats, erg netjes hoor!
 
Superknappe prestatie meid ! Je is echt prachtig ! Proficiat !!!
 
Waw! Goed je best gedaan hoor! Proficiat!
 
Geweldig zag je eruit meid! Niet alleen goed droog en gespierd, maar zo stralend en mooi, top. Geniet ervan.
 
Gefeliciteerd hoor! Je stond er echt prachtig bij!

Wow wat knap zeg, 2e plek! Gefeliciteerd! Ik zie het verschil wel met de andere dames, maar persoonlijk vind ik je er super bij passen hoor. Je mag trots op jezelf zijn :D

Hartstikke mooi zie je eruit Naomi gefeliciteerd met je2de plaats, erg netjes hoor!

Superknappe prestatie meid ! Je is echt prachtig ! Proficiat !!!

Waw! Goed je best gedaan hoor! Proficiat!

Geweldig zag je eruit meid! Niet alleen goed droog en gespierd, maar zo stralend en mooi, top. Geniet ervan.
Bedankt allemaal. Ik ben nog steeds aan het nagenieten. Ik had nooit verwacht dat ik de eerste keer al zo zou kunnen genieten op het podium. Maar omdat ik niet 1 moment zenuwen heb gekend, ging het lachen etc eigenlijk vanzelf. Het kwam echt van binnenuit.

Op schema eten bevalt beter dan die twee dagen dat ik alles at wat voor mn neus kwam haha. Toch lijkt het wel dat mn lichaam even moet wennen weer, want mn buik blijft behoorlijk opgezet. Het vocht van de twee junkdagen gaat er ook langzaam weer af. Ik had de 61kg alweer aangetikt (zondagochted woog ik 54,4kg), maar vanmorgen woog ik alweer 58kg.

Deze week lekker benen getraind op woensdag en gisteren borst en triceps. Dus het het "normale" patroon gewoon weer opgepakt. Hopelijk kan ik in de rebound al een beetje massa pakken!!
 
Back
Naar boven