XXL Nutrition

Sniezel's HGH Insuline AAS Log

Bezoekers in dit topic

Nee eerlijk gezegd denk ik (als blanke) niet dat je er van uit moet gaan dat dit natty haalbaar is.
Met BBC genetics zou het zo maar kunnen, maar als blankie is het echt vrij lastig. Ik had er iig redelijk wat juice voor nodig :D


Krachtstats zijn redelijk ruk momenteel, kan wel heel zwaar, maar me aanhechtingen en pezen trekken het niet.
Elke keer als ik echt zwaar ging trainen (bijv 150kg bench ofzo) scheurde ik weer wat.
Train vooral op min muscle control en goeie uitvoering en pomp. Werkt in mijn ogen nog veel beter ook.

Dat laatste ben ik helemaal mee eens. Werkt voor mij ook echt veel beter. Daarbij is het ook veel minder blessure gevoelig.
 
Voor de gene die nog benen pic wilde zien.
Heb er gister tijdens het shoppen 1 geschoten:

98855s.jpg
 
Nice sniezel.
Gaat het je nu goed af trouwens op het mentale/tranings vlak ?
Ben je nog enorm strict of wat losser ?
 
Schrik voor de spuit of een andere reden ?

Dit heb ik man :o

Als ik er naar kijk krijg ik al rillingen over m'n lichaam.

Maar als ik dan zo'n body als dat van Sniezel zie denk ik damn dat zou ik ook wel willen. Nice fysiek bro!
 
Dit heb ik man :o

Als ik er naar kijk krijg ik al rillingen over m'n lichaam.

Maar als ik dan zo'n body als dat van Sniezel zie denk ik damn dat zou ik ook wel willen. Nice fysiek bro!

Dit had ik ook toen ik de spuit in men hand had. Mijn kop helemaal rood en meteen aan het stress zweten. Toen ik hem op mijn bil zetten en er zo rustig induwde dacht ik : is het dat nu ?
Meteen heel blij en de week erop de volgende gezet zonder problemen :p
 
Nice sniezel.
Gaat het je nu goed af trouwens op het mentale/tranings vlak ?
Ben je nog enorm strict of wat losser ?

Thanks man, me benen zijn niet echt indrukwekken vind ik, maar voor de hobby zijn ze groot zat.
Als ik wedstrijd ambities had gehad had ik ze 2 keer in de week moeten pakken om ze echt te laten knallen.

Verder gaat het top, ik doe nu cardio (deed ik vroeger nooit) en begin droger en groter te worden!
George Farrah zei het ook altijd al: wil je groeien, doe cardio. Is nog echt waar ook!

Ik ben wel echt van plan de shape van eerst te verbeteren! Alleen dan met minder lichaams gewicht, maar wel met veeel meer definitie.... Geef me nog een paar maanden :)


Dit heb ik man :o

Als ik er naar kijk krijg ik al rillingen over m'n lichaam.

Maar als ik dan zo'n body als dat van Sniezel zie denk ik damn dat zou ik ook wel willen. Nice fysiek bro!

Thanks man.

Hier trouwens nog een triceps pic:

28imexe.jpg
 
Goed om te horen kerel, en goede voornemens ook. Zo blijft het altijd interessant voor jezelf he:)
Gaat die cardio je zo goed af ? Ik doe ook nooit cardio en heb het nog nooit gedaan :P
Ik vind het echt zinloos en k*t. Zal wel iets mentaal zijn natuurlijk.

Je staat er wel nog altijd buff bij hoor haha !
 
waarom zou je groeien van cardio?

edit: en wat voor cardio
 
waarom zou je groeien van cardio?

edit: en wat voor cardio

Hij bedoelt volgens mij dat je er groter uitziet door het droger worden.

Gewoon crosstrainer (rennen kan niet ivm me knieën)

Waarom je er groter van wordt, geen idee maar t werkt wel.
En nee jee wordt niet alleen droger waardoor je er groter uit gaat zien, ik kom aan terwijl ik droger wordt.

Heeft misschien iets te maken met bepaalde stoffen die je aanmaakt tijdens cardio. ???
Vraag t George Farrah :D
 
Ik roep het al zo lang:p
 
Haha wedje leggen dat je binnen 2 jaar of aas of hgh oid weer gaat gebruiken

:trollface:

Hoe lang ben je off?
 
Haha wedje leggen dat je binnen 2 jaar of aas of hgh oid weer gaat gebruiken

:trollface:

Hoe lang ben je off?

Maand of 4 off inmiddels.
Test productie is volgens mij nog steeds niet wat hoort te zijn.
Moet echt binnen kort een keer tijd maken om bloed te laten prikken.


HGH low dose zal ik gerust nog een keer doen, Winstrol/Anavar ook nog wel. Meer dan dat niet.
No injects, is ook niet meer nodig. Heb genoeg uitdagingen zoals ik nu train.

Ben blij met mijn fysiek, moet er niet aan denken om ooit weer 10 weken te injecteren, al die kilo's vocht aan te komen om vervolgens weer ter verliezen en het hele circus wat er aan vast hangt :D


Misschien ga ik over een jaar wel een natural wedstrijd mee draaien, kom ik gewoon nog door die testen heen ook :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Misschien toch maar aan cardio beginnen dan. Maar ik heb echt het gevoel alsof ik al mijn voeding dan wegslorp door te gaan lopen. Dat cardio gebeuren zit mentaal verkeerd bij me.
 
Misschien toch maar aan cardio beginnen dan. Maar ik heb echt het gevoel alsof ik al mijn voeding dan wegslorp door te gaan lopen. Dat cardio gebeuren zit mentaal verkeerd bij me.

Is wennen man. En je hoeft ook geen uren te staan. 20 minuutjes is zat!
 
Ja ik zou zoizo maar maximum 20 min cardio doen. Langer lijkt me overkill. Doe je hier een aparte traing voor of meteen na KT ?
 
Ik doe 3x in de week direct na kt.
(Eerst shake, dan cardio)
 
dus je bent off en nu groei je terwijl je droger wordt... klinkt goed :D
 
Nog steeds een zeer interessant topic. Zeker nu ik zelf al ruim 2 maanden volledig off ben dus ook voeding en geen training. Ik begin januari weer met trainen echter nu wel natty
 
Back
Naar boven