AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heb wat schrik voor de nieuwe Disney delen..maar is afwachten zeker?
    Ik zou het echt niet weten maat ben geen van van Star wars..
    daarentegen wel weer van Star trek :o ik weet het :windup:

    zal wel komen omdat er "trek" in zit...
     
    Ik zou het echt niet weten maat ben geen van van Star wars..
    daarentegen wel weer van Star trek :o ik weet het :windup:

    zal wel komen omdat er "trek" in zit...
    Ik heb dan weer niets met Star Trek (misschien heb ik de foute serie bekeken, vond het maar lame). Voorlaatste film was dan wel weer goed.
     
    oh miley :roflol:

    *filmpje van miley die masturbeert*
     
    Laatst bewerkt:
    vandaag whats app met een heel lieve vriendin morgen weer even voor de kerst eentje die er altijd is voor

    mij en altijd haar woord en belofte nakomt dat doet een mens goed in deze tijd
     
    niet echt de 1e de beste '' worstelaar ''. Meer een turkste variant van BJJ

    Grandmaster of Turkish Submission Wrestling and head of the Marital Kinetics Academy, Levent Altunbas

    aye, maar als een oude man in jeans iemand die steeds een "topper" in een dogmatische pseudo-elitaire stijl die superieuriteit claimt over andere stijlen 2 keer onder de minuut owned, is dit wel veelzeggend.

    In principe is dit mijn persoonlijke ervaring met aikido, maar had nooit bewijs.
     
    2jfjcb9.gif

    :roflol:
     
    Geen appels met aardappels vergelijken jij :finger:



    Honden zijn verboden in de terminal :finger:

    Er liepen er anders genoeg

    Om nog maar niet te beginnen over dat onze hond met ons mee geweest is in t vliegtuig..

    ---------- Post added at 21:08 ---------- Previous post was at 21:01 ----------

    Heb je geen foto van die bentley? Waarom krijg je eigenlijk 250 euro voor een klusje als het je baas is. Dan heb je toch gewoon een uurloon?

    Heb je nog moves gemaakt richting dat zweedse meisje?

    Ik typte baas tussen aanhalingstekens :p

    Zie het als een freelance baantje, rij regelmatig voor hem of voor vrienden van hem. Hou er regelmatig leuke uitjes aan over. Meest mooie was wel naar Italië rijden met een splinternieuwe Audi A7 en vervolgens daar 2 weken mogen bivakkeren. Kerel wilde zijn eigen auto daar hebben maar niet met auto reizen.

    Foto's maak ik niet omdat t allemaal prive auto's zijn. Ik zou het zelf ook niet prettig vinden als ik iemand in mijn auto liet rijden en die vervolgens allemaal foto's ging maken van hem met die auto.
     
    5x180kg bench

    Netjes ik deed vandaag één rep meer, maar wel met 90kg i.p.v. 180kg :o

    ---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

    Er liepen er anders genoeg

    Om nog maar niet te beginnen over dat onze hond met ons mee geweest is in t vliegtuig..

    ---------- Post added at 21:08 ---------- Previous post was at 21:01 ----------



    Ik typte baas tussen aanhalingstekens :p

    Zie het als een freelance baantje, rij regelmatig voor hem of voor vrienden van hem. Hou er regelmatig leuke uitjes aan over. Meest mooie was wel naar Italië rijden met een splinternieuwe Audi A7 en vervolgens daar 2 weken mogen bivakkeren. Kerel wilde zijn eigen auto daar hebben maar niet met auto reizen.

    Foto's maak ik niet omdat t allemaal prive auto's zijn. Ik zou het zelf ook niet prettig vinden als ik iemand in mijn auto liet rijden en die vervolgens allemaal foto's ging maken van hem met die auto.

    Als jij een keertje niet kan, wil ik je bijbaantje wel overnemen. Heb ervaring met het besturen van zowel auto's als motorfietsen. PM maar bij interesse.
     
    Back
    Naar boven