Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Liep gisteren terug naar het station met twee jongens uit college. 1 van hen heeft een Surinaamse moeder en is dus getint.
Gisteren was het dus echt takke weer tegen honderd en tien, dus ik roep "dit is gvd toch geen weer voor n blanke" (bij ons een normale uitspraak, in de rest van beschaafd Nederland blijkbaar niet)

Hij vond het niet heel erg leuk geloof ik..

:o
 
Niet heel erg awkward, maar wel gênant.

Was uit eten, en toen zei de vriend van mn zus; Johan, je bent al aardig aan het zweten van die chicks hier..
Reageerde ik; Nee, heb gewoon last van een vette voorhuid.. eh.. voorhoofd. :o
 
Niet heel erg awkward, maar wel gênant.

Was uit eten, en toen zei de vriend van mn zus; Johan, je bent al aardig aan het zweten van die chicks hier..
Reageerde ik; Nee, heb gewoon last van een vette voorhuid.. eh.. voorhoofd. :o


Waar het hart vol van is stroomt de mond van over

:o
 
het was niet awkward voor mij, maar wel voor die vrouw:

>ik was aan het werk bij een dierentuin waar ik toen werkte, ik stond bij de ingang kaartjes controleren
>vrouw loopt naar me toe die naar binnen wil
>ik steek mijn hand uit zodat ze de kaartjes aan mij kan geven
>ze schudt mij de hand en kijkt me awkward aan (ze had waarschijnlijk op datzelfde moment al door wat er aan de hand was)
>ik zeg "aangenaam" tegen haar in een poging om de situatie te redden
>vrouw lacht een beetje dom en geeft me alsnog de kaartjes

die vrouw moet zich echt hebben geschaamd.
 
het was niet awkward voor mij, maar wel voor die vrouw:

>ik was aan het werk bij een dierentuin waar ik toen werkte, ik stond bij de ingang kaartjes controleren
>vrouw loopt naar me toe die naar binnen wil
>ik steek mijn hand uit zodat ze de kaartjes aan mij kan geven
>ze schudt mij de hand en kijkt me awkward aan (ze had waarschijnlijk op datzelfde moment al door wat er aan de hand was)
>ik zeg "aangenaam" tegen haar in een poging om de situatie te redden
>vrouw lacht een beetje dom en geeft me alsnog de kaartjes

die vrouw moet zich echt hebben geschaamd.

dat had ik met de tandarts laatst, ik kreeg een doekje om me bek af te vegen steekt zei dr hand uit om doekje weer aan te pakken, ik hand geven. noooo ;(
 
awkward moment -KFC vs BurgerKing

>sta in de rij bij KFC
>ben eindelijk aan de beurt
>Ik kijk naar de menu's welke boven hangen achter de balie
>Ik kijk naar de KFC twister menu en ben van plan om dat te bestellen
>Zeg ik doe mij maar een Long Chicken Menu.....(Burger King)
>Kassa persoon kijkt mij serieus en diep in me ogen voor de gedurende seconden en ik kijk haar aan.....
>That awkward moment.................
 
dat had ik met de tandarts laatst, ik kreeg een doekje om me bek af te vegen steekt zei dr hand uit om doekje weer aan te pakken, ik hand geven. noooo ;(

:roflol::roflol:
 
- Paar je geleden in de 1e klas kreeg ik mn boeken
- had een mooie grote tas
- deed AL mn boeken in mn tas
- zag dat veter los zat en begon mn veters te strikken met mn volle tas op mn rug
- viel midden in de hal als brugger om met tas op mn rug en kwam niet overeind....

ergste wat me ooit is overkomen lol...
 
dat awkward moment wanneer iemand van de basisschool (denk ik) je op straat herkent maar jij degene niet meer kan herinneren..
 
dat awkward moment wanneer iemand van de basisschool (denk ik) je op straat herkent maar jij degene niet meer kan herinneren..

Had het een paar maanden terug in de gym, kerel al 10 jaar niet meer gezien (was vroeger heel dik) en nu in eens een ecto die me naam wist :roflol:
Weet niet voor wie van de 2 het meer awkard is tho.
 
dat awkward moment wanneer iemand van de basisschool (denk ik) je op straat herkent maar jij degene niet meer kan herinneren..

Dit had ik ook laatst, maar dan in de gym. Kende die hele gap niet maar mij kende hij met voor en achternaam. Kom hem nu elke keer tegen en wil hij weer een gesprek hebben:mad:
 
- Paar je geleden in de 1e klas kreeg ik mn boeken
- had een mooie grote tas
- deed AL mn boeken in mn tas
- zag dat veter los zat en begon mn veters te strikken met mn volle tas op mn rug
- viel midden in de hal als brugger om met tas op mn rug en kwam niet overeind....

ergste wat me ooit is overkomen lol...

Ik trok als brugger een keer in de haast mijn tas snel weg zonder dat ik door had dat er een 5e jaars op stond :roflol:
 
40+ jarig plastiek chirurgie wijf in de locale supermarkt dat bij aankoop rode wijn en rode pepers vraagt "of ze niet uitgenodigd is".

"Nee" *bertstare naar uitgang*

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

- Paar je geleden in de 1e klas kreeg ik mn boeken
- had een mooie grote tas
- deed AL mn boeken in mn tas
- zag dat veter los zat en begon mn veters te strikken met mn volle tas op mn rug
- viel midden in de hal als brugger om met tas op mn rug en kwam niet overeind....

ergste wat me ooit is overkomen lol...

Als dat het ergste is, ****ing lucky ass...

-scheet moeten laten tijdens wachten voor de klas in 2de middelbaar
-vrienden je aanmoedigen
-teringhard weren met reet achteruit
-net bij de knaller komt crush om de hoek
-vrienden liggen in dijk, jij doet of er niks gebeurd is maar ze heeft alles gezien
-wordt elke keer ik die vrienden zie eraan herrinert(zo'n 18 jaar geleden)
-woopy weet over wie ik spreek

50 meter verder van mijn pisverhaal btw :roflol:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Zonet in de winkel, sta ik aan de kassa, met voor mij twee klanten. Een van de klanten heeft een mentaal gehandicapte kleinzoon bij haar. Ze rekenen af, gaan weg en de volgende klant is aan de beurt. Die begint te klagen dat die grootmoeder beter haar "spastische kleine " thuis moet houden zodat normale mensen geen uur moeten wachten aan de kassa/
Kassierster: "ja mijn zoon kwam me mijn brooddoos brengen. Lief he. Maar u mag uw kar laten staan. U hoeft hier niet meer te komen shoppen."
 
Zonet in de winkel, sta ik aan de kassa, met voor mij twee klanten. Een van de klanten heeft een mentaal gehandicapte kleinzoon bij haar. Ze rekenen af, gaan weg en de volgende klant is aan de beurt. Die begint te klagen dat die grootmoeder beter haar "spastische kleine " thuis moet houden zodat normale mensen geen uur moeten wachten aan de kassa/
Kassierster: "ja mijn zoon kwam me mijn brooddoos brengen. Lief he. Maar u mag uw kar laten staan. U hoeft hier niet meer te komen shoppen."

bruut:roflol:
 
zonet in de winkel, sta ik aan de kassa, met voor mij twee klanten. Een van de klanten heeft een mentaal gehandicapte kleinzoon bij haar. Ze rekenen af, gaan weg en de volgende klant is aan de beurt. Die begint te klagen dat die grootmoeder beter haar "spastische kleine " thuis moet houden zodat normale mensen geen uur moeten wachten aan de kassa/
kassierster: "ja mijn zoon kwam me mijn brooddoos brengen. Lief he. Maar u mag uw kar laten staan. U hoeft hier niet meer te komen shoppen."

bam
 
Back
Naar boven