Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol: niet squatten omdat zijn broek te klein wordt anders.
    brb niet buffer worden anders passen mijn maat L shirts niet meer.
     
    pQ6vhym.gif
     
    Idd, zelfs ik lijk buffer dan dat
     
    Lijkt ook dat je een winged scapula hebt.

    ja was een combinatie van mijn fantastische pose en een vriendin die alleen keek wanneer ze de meeste lijnen zag.. zocht net die cleavage avater van mij van poosje terug maar ben die ff kwijt.



    Maar k maak morgen wel ff foto van me borst in dat hempje, kunnen we gelijk dat '' ik lijk buffer'' even weg wimpelen;p
     
    Stats: M 1m86 84kg -

    stoer man je hebt 20kg meer vet terwijl je al dik hebt lopen kuren. je traint je benen nauwelijks en als je dat doet squat je maar liefst 40kg, maar meer is ook niet nodig omdat je al dezelfde maat broek hebt die ik op mijn 15de had.

    ---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

    ja was een combinatie van mijn fantastische pose en een vriendin die alleen keek wanneer ze de meeste lijnen zag.. zocht net die cleavage avater van mij van poosje terug maar ben die ff kwijt.



    Maar k maak morgen wel ff foto van me borst in dat hempje, kunnen we gelijk dat '' ik lijk buffer'' even weg wimpelen;p

    en dan ook een duidelijke foto ipv al die vage shit, heb dit soort posts al 10x zien langskomen van jou
     
    inb4 topic ''ik ben lekker groter dan jij..!!!''

    Come on guys.. :roflol:
     
    Wel lief blijven he jongens

    ---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

    inb4 topic ''ik ben lekker groter dan jij..!!!''

    Come on guys.. :roflol:

    Helletje dat win jij zo hihi
     
    Back
    Naar boven