XXL Nutrition

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

secret_weapon_grip_machine_joe_kinneys_8_1.jpg


het is een simpele machine waarmee je eigelijk alleen negatives of holds kunt doen, het is specifiek ontworpen door Joe Kinney die als eerste de CoC 4 dichtkneep. aan die ring in de pic hang je dan een loading pin
 
Grip trainen, mag je me uitleggen hoe je dat doet.

Vandaag epic gefaild op men grip!
 
Grip trainen, mag je me uitleggen hoe je dat doet.

Vandaag epic gefaild op men grip!

volgens david horne heb je de volgende oefeningen nodig voor gezonde, gebalanceerde, sterke voorarmen

wrist curls
reverse wrist curls
pinch lift
finger curls

op zich zou ik gewoon (reverse) wrist curls doen, en dat dit
http://www.youtube.com/watch?v=H6QBMVLcixQ

dit kun je doen in de smith, de bar deadliften en uit je vingers laten rollen maar traag en gecontroleerd, is imo iets beter dan static holds.
 
prestaties dit jaar:
SQ: 1x135 -> 10x135
zonder die blessure had het beter geweest maar volgend jaar zal veel goeds brengen :)
DL: 5x140 -> 10x160 ok!
BP: 5x100 -> 1x125 meh
MP: 1x75 -> 1x87.5 ok I guess

gains hadden iets beter kunnen zijn dit jaar, vooral de squat, ook veel zitten zoeken naar wat werkte voor mij en nu na een jaar heb ik al een beter idee, geen oly lifts meer, nu een volledig jaar focussen op:
Squats
Benches
presses
deadlifts
pull ups
Dips
Curls
Gripwerk
en NIKS anders :)

quote van eind december 2012, dus bijna een jaar geleden, kijken hoe ik dit jaar heb gepresteerd:

SQ: 10x135 -> 5x160 low bar, 5x5 145kg high bar

alledrie deze stats zijn met belt, dus we gaan proberen dit jaar deze PR's beltess te verbeteren, aangezien het verschil tussen belt en beltless redelijk groot is bij mij wordt dat wel een uitdaging

MP 87.5 -> geen progressie?

UB focus is anders geweest dit jaar, heb volgens mij een tijd high rep geprobeerd (werkte niet echt) en dan een tijd BTN push press, wat wel nice was maar niet superveel carryover had blijkbaar. Nu die ik alleen nog maar fat bar presses als ik front presses doe omdat het mijn polsen geen pijn doet, dus nu moet ik proberen dit reg. bar PR te beaten met een fat bar.

DL: 10x160 -> 10x170
TRAP BAR DL: 210
SLDL: 15x90


dit is natuurlijk regular bar, dus die is niet superveel omhoog gegaan, heb dit jaar voornamelijk trap bar gedaan, wat mss de improportionele krachtgoei van mijn squat vs mijn DL verklaart.

CHIN UP: paar reps BW -> 2x6 20kg

eerste jaar dat ik serieus pull ups doe, dus goeie noobgains. Ik vermeld het voor volgend jaar :)



Ik heb dit jaar toch nog veel fouten gemaakt:
een mislukte smolov,
een tijd kloten met allerhande schema's,
nog een paar blessures,
nog wat technique flaws gevonden

Dus kwa cijfers heb ik niet echt veel progressie gemaakt, maar ik heb wel de indruk dat ik sterker ben geworden, mijn techniek is verbeterd, ik heb zwaktes ontdekt en ik nu weet ik ook beter wat er werkt en wat niet, en hopelijk vertalen die dingen zich dan in blessurevrije PR's voor 2014.

De focus voor dit jaar zal zijn.

SQ: eindelijk eens een 180kg full squat, liefst beltless en ook een mooi getal neerzetten op de 20 reps
DL: 500lbs trekken met een reg bar of trap bar, maakt me niet uit.
MP: mss wordt dit het jaar van de BW press?
grip: een heavy grip 300 dicht krijgen zou mooi zijn :)
 
Bij DL zou het mij wel uitmaken met wat voor baar :p
 
Bijna iedereen is quad dominant as phuk. Niet pussy zijn en die dl pakken met de reg barbell !
 
aangezien ik quad dominant als phuck ben zal het eerder de trap bar worden :D

Daarom zou het juist een grotere mijlpaal zijn als je die 500lbs bereikt met conv deadlift tov trapbar he ;)
 
Daarom zou het juist een grotere mijlpaal zijn als je die 500lbs bereikt met conv deadlift tov trapbar he ;)

ik zal heus nog wel met een gewone bar deadliften maar momenteel heb ik meer zin in trap bar Deads en SLDL, samen zouden ze mijn reg. DL in zekere zin moeten onderhouden, wss zelfs sterker maken.
 
POST NEW YEAR HANGOVER WENDLER CYCLE 5 WEEK 1 T2

was redelijk shitfaced gisteren, dus keek er een beetje tegen op, gelukkig geen skwets ofzo vandaag

FAT BAR MP
5x50
5x65
5x72.5kg paused
zou wss wel een repje meer gekund hebben

PULL UPS
2x6 +12.5kg

staggered

DIPS
2x10 +12.5kg oh lawd make it stop

AB ROLLOUT
15x +5kg

dat dere post hangover endurance fail
 
Haha lekker hoor!

De beste wensen nog voor 2014!

Enne jij zit boven mijn 1RM even te reppen dus we gaan mooi niet samen die 180 beltless doen, maar jij wel ;)
 
Haha lekker hoor!

De beste wensen nog voor 2014!

Enne jij zit boven mijn 1RM even te reppen dus we gaan mooi niet samen die 180 beltless doen, maar jij wel ;)

ik weet zeker dat we wel iets vinden waar we allebei even sterk op zijn, waar we samen voor kunnen strijden :) je pull ups en je MP waren sterk toch?
 
Whut, strong shitfaced NYD workout.
 
Back
Naar boven