XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
lekkere training Ron
Ik heb een beetje het zelfde gedaan zag ik :)

Mooi dat je weer doelen heb gezet
Ik ga mijn doel ook weer proberen te halen al is het niet op jouw niveau
Fijn 2014 hoop dat al je sportieve dromen uitkomen
 
lekkere training Ron
Ik heb een beetje het zelfde gedaan zag ik :)

Mooi dat je weer doelen heb gezet
Ik ga mijn doel ook weer proberen te halen al is het niet op jouw niveau
Fijn 2014 hoop dat al je sportieve dromen uitkomen
Dankjewel Grosje. Enne jij zit niet zo ver van mijn niveau man. :D



hvdvl2.jpg

Training @BodyFit Den Helder

Weer lekker schouders en armen gesloopt vandaag. :p Alles op gevoel, gewichten zijn niet meer belangrijk. **** die gewichten, doe wat je moet doen. :boksen:

WU = opwarm set WS = werk sets (meestal 3 of 4) DS = drop set

Schouders.
Dumbbell presses WU 12kg, WS 20kg
Upright row db WS 14kg
Neck press in machine WS 45kg
Seated side raises WS 10kg
Incline lying side raises WS 10kg

Triceps
French press EZ-bar WU 18kg, WS 23kg
Push down WS 50kg
Push down rope WS 25kg

Biceps
Dumbbell curls WU 14kg, WS 18kg
EZ-bar curls WS 23kg laatste set tot failer
Cable curls met rope WS 45kg DS vanaf 40kg

Heerlijke getraind, de biceps lekker vol en de triceps staan ook lekker strak. De Neckpress is toch wel een killer hoor. :p


Doelen voor 2014. Massa op benen en schouders. Symmetrie op rug en lats. Proberen 1 of 2 wedstrijden te pakken. :D
 
Gaat lekker zo! Volle armen voelen zo hmmmmm. :D

Doelen zijn duidelijk en die ga je halen! Daar heb ik 100% vertrouwen in! You go!!!!!!!!!!
 
72exoh.jpg


En dan heb ik het nog niet over opstaan!
 
Kon je nog opstaan dan?? :roflol:
 
:D
of de wasbak moet het vergelden! ;)
 
hvdvl2.jpg

Ik heb besloten om mijn trainingen niet meer te loggen. :sad: Ga wel alles volgen hoor. :thumbs:
Ik zal eens in de week ofzo een update erop zetten. :engel: Meer in de vorm van een kort verslag.
Zal ook eens in de zoveel tijd een motivatie spreuk plaatsen. :who:
 
Jammer... :(
Haalde er echt veel motivatie uit....
 
Jammer Ron, Waarom? motivatie is het niet dus ik denk dat je de geheimen van je trainer niet wil prijs geven :)
 
Jammer... :(
Haalde er echt veel motivatie uit....

Jammer Ron, Waarom? motivatie is het niet dus ik denk dat je de geheimen van je trainer niet wil prijs geven :)

Er zijn maar weinig volgers. :o En ik besteed er best wel wat tijd aan. En deze tijd kan ik ook aan mijn gezin besteden. :rolleyes:
Zal wel wekelijks een update geven hoor. Zet er alleen geen gewichten bij. Die gewichten zijn niet belangrijk. :p
Ik wil mijn volle focus op het trainen gooien. Ik wil nog meer gains maken dan de gains van de afgelopen 1,5jaar. :eek:
 
Er zijn maar weinig volgers. :o En ik besteed er best wel wat tijd aan. En deze tijd kan ik ook aan mijn gezin besteden. :rolleyes:
Zal wel wekelijks een update geven hoor. Zet er alleen geen gewichten bij. Die gewichten zijn niet belangrijk. :p
Ik wil mijn volle focus op het trainen gooien. Ik wil nog meer gains maken dan de gains van de afgelopen 1,5jaar. :eek:
Ik snap je.. meer tijd voor family en trainen! :)
En die gains gaan er zeker komen! Ik kijk uit naar je updates.
Go for it!
 
tja dat probleem heb ik ook
weinig volgers, onze doelgroep is minder aanwezig hier... allemaal jonkies
Ik denk dat jij nog feedback krijgt van je trainer, maar wij alleen van mensen van dit forum en dat zijn er steeds minder
Jonkies lopen elkaar liever te pesten dan elkaar te motiveren
Het loggen doe je dus bijna alleen voor je zelf
Jammer maar de familie is belangrijker
 
tja dat probleem heb ik ook
weinig volgers, onze doelgroep is minder aanwezig hier... allemaal jonkies
Ik denk dat jij nog feedback krijgt van je trainer, maar wij alleen van mensen van dit forum en dat zijn er steeds minder
Jonkies lopen elkaar liever te pesten dan elkaar te motiveren
Het loggen doe je dus bijna alleen voor je zelf
Jammer maar de familie is belangrijker
Ik hoop alleen niet dat jij ook weggaat... :(
Blijf ik wel een beetje eenzaam over.... Ik volg je graag.
 
Ik probeer in ieder geval het schema van 8 weken die ik nu volg te loggen en iedereen die het wil zien of wil lezen is welkom.
probeer ook elke keer weer iets nieuws te plaatsen al is het maar de spierpijn die ik voel
Helaas zijn de veranderingen in ons fysiek minder snel te zien en omdat we naturel zijn lijken we ook wel een beetje ouderwets. Het lijkt tegenwoordig wel of iedereen een spuit gebruikt, niet spannend genoeg misschien?
Tja weinig volgers wat kan je er aan doen? meer foto's plaatsen denk ik... maar ik ben zelf daar ook een slecht voorbeeld voor.
Nou ja Ron heeft een beslissing genomen om minder te loggen maar hij is nog niet helemaal weg ;)
 
Ik probeer in ieder geval het schema van 8 weken die ik nu volg te loggen en iedereen die het wil zien of wil lezen is welkom.
probeer ook elke keer weer iets nieuws te plaatsen al is het maar de spierpijn die ik voel
Helaas zijn de veranderingen in ons fysiek minder snel te zien en omdat we naturel zijn lijken we ook wel een beetje ouderwets. Het lijkt tegenwoordig wel of iedereen een spuit gebruikt, niet spannend genoeg misschien?
Tja weinig volgers wat kan je er aan doen? meer foto's plaatsen denk ik... maar ik ben zelf daar ook een slecht voorbeeld voor.
Nou ja Ron heeft een beslissing genomen om minder te loggen maar hij is nog niet helemaal weg ;)
Nou ik volg zeker!
Ik heb ook vaak niets nieuws te melden. En veranderingen gaan inderdaad maar langzaam. En ach... willen we nu echt met spuiten werken? Nou liever langzaam en naturel dan maar he! Of het ouderwets is.. tja... ik vind het in ieder geval de weg van inzet, dedication, doorzettingsvermogen die het mooiste is om te volgen.

In ieder geval is Ron zeker niet weg. :) Gelukkig!
 
Ik probeer in ieder geval het schema van 8 weken die ik nu volg te loggen en iedereen die het wil zien of wil lezen is welkom.
probeer ook elke keer weer iets nieuws te plaatsen al is het maar de spierpijn die ik voel
Helaas zijn de veranderingen in ons fysiek minder snel te zien en omdat we naturel zijn lijken we ook wel een beetje ouderwets. Het lijkt tegenwoordig wel of iedereen een spuit gebruikt, niet spannend genoeg misschien?
Tja weinig volgers wat kan je er aan doen? meer foto's plaatsen denk ik... maar ik ben zelf daar ook een slecht voorbeeld voor.
Nou ja Ron heeft een beslissing genomen om minder te loggen maar hij is nog niet helemaal weg ;)

Nou ik volg zeker!
Ik heb ook vaak niets nieuws te melden. En veranderingen gaan inderdaad maar langzaam. En ach... willen we nu echt met spuiten werken? Nou liever langzaam en naturel dan maar he! Of het ouderwets is.. tja... ik vind het in ieder geval de weg van inzet, dedication, doorzettingsvermogen die het mooiste is om te volgen.

In ieder geval is Ron zeker niet weg. :) Gelukkig!

En zo is het. Ik ga alleen iets minder posten in mijn eigen log. :)
 
Ik blijf volgen hoor! Hoe zwaar was je eigenlijk toen je op het podium stond?
 
Ik blijf ook volgen. Vond je opmars naar de YBF zeer interessant.
En zo veel Bekende Nederlanders ken ik niet....:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven