AndroidHealthClinic

het grote 'awkward moment' topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Inderdaad heel zielig.
Wie dit echter zielig vindt is vermoedelijk iemand die te laf is om zijn bek te openen als hij onrecht ziet.

Laf is het om meteen naar haar "baas" te lopen.
Had wat tegen haar gezegd en klaar.
 
Goedzo :thumbup:. Dit is geen white knighten :roflol:, hij had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als het twee Tunesische mannen waren geweest.

Edit: Hoewel ik het me wel kan voorstellen dat yasmine niet heeft opgemerkt dat de Tunesische vrouwen erg onbeleefd waren tegen de caissière. Dan begrijp ik het commentaar van haar wel weer.

Neen, ze waren net heel beleefd en vriendelijk. Ze waren met de kassierster aan het keuvelen.
 
Laf is het om meteen naar haar "baas" te lopen.
Had wat tegen haar gezegd en klaar.

Als Yasmine het niet gedaan had, had iemand anders dat de volgende keer gedaan. Leren van fouten.. the hard way.
 
PS: en zelf als ze onbeleefd waren geweest dan is het onaanvaardbaar dat een kassierster zegt dat ze inderdaad graag zou hebben dat ze die vrouwen maar snel vergassen.

En inderdaad, ik zou het ook gedaan hebben moesten het Tunesische mannen geweest zijn. Of Russische mannen,....als ze zich correct gedragen dan moet men zo geen haatdragende dingen gaan zeggen.
 
als dat geen belediging is, wat is dan wel een belediging?

Stel dat er een lelijke vrouw een winkel voor je staat in de rij. Als je dan zegt tegen de kassierster wanneer jij aan de beurt bent "wat komt zo'n lelijke doos hier winkelen en de rij ophouden zodat normale mensen zoals wij moeten wachten".
Heb je die vrouw dan niet beledigd?

Als ik jou een vieze faggot noem achter jou rug (wederom een subjectieve constatering over jou langs mijn kant), beledig ik jou dan niet?

Vieze faggot is beledigend maar iemand die spastisch is een spast noemen niet :o
 
Laf is het om meteen naar haar "baas" te lopen.
Had wat tegen haar gezegd en klaar.

Dit vind ik ook, het is niet omdat ze zon opmerking maakt dat je haar werk moet afnemen.
Iedereen maakt wel eens fouten of zegt verkeerde dingen waar die achteraf spijt van heeft.

Dat wijf mocht je helemaal uit schelden en als haar baas er dan bij kwam en vraagt wat het probleem is moet je er niet voor liegen.. maar om nu echt zelf naar haar baas te gaan..
 
Vieze faggot is beledigend maar iemand die spastisch is een spast noemen niet :o

bij iemand die stinkt en kenmerken van homocoïtusualiteit vertoont is het ook gewoon een objectieve constatering.
 
Laf is het om meteen naar haar "baas" te lopen.
Had wat tegen haar gezegd en klaar.

Ik heb er haar over aangesproken; Leer eens lezen!

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Voor Penose die blijkbaar concentratiestoornissen heeft.

Ik kon mijn oren niet geloven. Ik kon mijn mond niet houden en zei hen: "Mooi is dat! Dan zijn ze goed ingeburgerd, spreken ze de taal, zijn ze beleefd en gekleed als de Belgische vrouwen, en dan is het nog niet goed. EN dan verdienen ze maar vermoord te worden??? "

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ----------

Ook hier kon de store manager dit makkelijk rechtvaardigen bij haar directe oversten.
 
Ik heb er haar over aangesproken; Leer eens lezen!

leer jij eens lezen.

"Laf is het om meteen naar haar "baas" te lopen.
Had wat tegen haar gezegd en klaar."

met "meteen naar haar baas lopen" bedoelde hij niet de confrontatie met de dame in kwestie uit de weg gaan, hij bedoelde ermee meteen naar haar baas lopen vanwege zo 1 incident (al dan niet na de vrouw zelf te hebben geconfronteerd).
Vandaar de "had wat tegen haar gezegd en klaar".
Daarmee bedoelde hij wederom niet te impliceren dat jij niets tegen haar hebt gezegd, het sleutelwoord ligt m in het vetgedrukte, en dat is hetgeen wat jij niet gedaan hebt;)
 
leer jij eens lezen.

"Laf is het om meteen naar haar "baas" te lopen.
Had wat tegen haar gezegd en klaar."

met "meteen naar haar baas lopen" bedoelde hij niet de confrontatie met de dame in kwestie uit de weg gaan, hij bedoelde ermee meteen naar haar baas lopen vanwege zo 1 incident (al dan niet na de vrouw zelf te hebben geconfronteerd).
Vandaar de "had wat tegen haar gezegd en klaar".
Daarmee bedoelde hij wederom niet te impliceren dat jij niets tegen haar hebt gezegd, het sleutelwoord ligt m in het vetgedrukte, en dat is hetgeen wat jij niet gedaan hebt;)

Inderdaad. Dat klopt. Ik had "en klaar" niet gelezen. Iets te snel willen zijn blijkbaar.
Bij deze verontschuldig ik me bij Penose voor deze opmerking, maar enkel voor deze opmerking;MAAR... het woord "meteen " staat daar dan wel niet op zijn plaats. Want het was niet meteen. Ik sprak er haar eerst op aan.
Het is helemaal niet laf wat ik deed, want laf zou geweest zijn niet reageren of enkel onmiddellijk bij haar baas gaan.

Vind het vreemd dat mensen het gedrag van de kassierster niet erg genoeg vinden om ontslagen te worden.
Vraag me af of men ook zo vergevensgezind zou zijn indien een Marokkaanse kassier over gaskamers zou gepraat hebben nadat een joodse klant net weg was.

Laten we dus die stelling eens poneren.
Stel dat een Marokkaanse kassierster twee joden aan haar kassa heeft. Ze vertrekken en dan zegt de klant tegen haar: "jammer dat ze niet allemaal vergast zijn". En stel dat de kassierster daarop antwoordt: "inderdaad, zou wel fantastisch geweest zijn".
Zouden we het dan nog zo erg vinden dat de vrouw ontslagen wordt?

Twee maten en gewichten;
 
Laatst bewerkt:
MAAR... het woord "meteen " staat daar dan wel niet op zijn plaats. Want het was niet meteen. Ik sprak er haar eerst op aan.
heb je mijn post wel gelezen?
zei toch al dat die "meteen" sloeg op na 1 zulk incident te aanschouwen:)

Het is helemaal niet laf wat ik deed, want laf zou geweest zijn niet reageren of enkel onmiddellijk bij haar baas gaan.
vind t ook niet laf, en de personen die beweren van wel ook niet, ze zijn je gewoon voor de zoveelste keer aan het opnaaien en jij trapt er met beide voeten in;)
 
PS: en zelf als ze onbeleefd waren geweest dan is het onaanvaardbaar dat een kassierster zegt dat ze inderdaad graag zou hebben dat ze die vrouwen maar snel vergassen.
True
 
Boeiend, wat een k*t discussie weer.
Wijf had beter d'r kop kunnen houden en naar manager stappen is overdreven.
 
Yasmina, gebaar jij ook naar mensen in auto's dat ze zachter moeten gaan rijden...?
 
OT:


Zag vandaag een chick hardlopen onderweg naar school, 10/10 phat ass holy shit. Maar volgensmij geen facial aesthetics did not see but tried.

Passeer schoolpoort.. iets te hard vaart met fiets, knal drempel op en voet vliegt van trapper af.

Well fuq.:mad:
 
Inderdaad. Dat klopt. Ik had "en klaar" niet gelezen. Iets te snel willen zijn blijkbaar.
Bij deze verontschuldig ik me bij Penose voor deze opmerking, maar enkel voor deze opmerking;MAAR... het woord "meteen " staat daar dan wel niet op zijn plaats. Want het was niet meteen. Ik sprak er haar eerst op aan.
Het is helemaal niet laf wat ik deed, want laf zou geweest zijn niet reageren of enkel onmiddellijk bij haar baas gaan.

Vind het vreemd dat mensen het gedrag van de kassierster niet erg genoeg vinden om ontslagen te worden.
Vraag me af of men ook zo vergevensgezind zou zijn indien een Marokkaanse kassier over gaskamers zou gepraat hebben nadat een joodse klant net weg was.

Laten we dus die stelling eens poneren.
Stel dat een Marokkaanse kassierster twee joden aan haar kassa heeft. Ze vertrekken en dan zegt de klant tegen haar: "jammer dat ze niet allemaal vergast zijn". En stel dat de kassierster daarop antwoordt: "inderdaad, zou wel fantastisch geweest zijn".
Zouden we het dan nog zo erg vinden dat de vrouw ontslagen wordt?

Twee maten en gewichten;

Jij bent echt een muggenzifter he. Ik wil de discussies wel eens zien tussen jouw en je vriendin/vrouw.

---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

Yasmina, gebaar jij ook naar mensen in auto's dat ze zachter moeten gaan rijden...?
:roflol:
 
Yasmina, wordt jij als faggut geaccepteerd in jou gemeenschap?
 
bla bla bladie bla

Laten we dus die stelling eens poneren.
Stel dat een Marokkaanse kassierster twee joden aan haar kassa heeft. Ze vertrekken en dan zegt de klant tegen haar: "jammer dat ze niet allemaal vergast zijn". En stel dat de kassierster daarop antwoordt: "inderdaad, zou wel fantastisch geweest zijn".
Zouden we het dan nog zo erg vinden dat de vrouw ontslagen wordt?

Twee maten en gewichten;

Je stelling is onzin bruh. De uitspraak over het vergassen van die twee joden kan je, als je rekening houdt met de geschiedenis, niet vergelijken met de uitspraak over die tunesiers.

Iets met appels en peren vergelijken.

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Kap nou eens met whiteknighting:huilen:
 
Back
Naar boven