XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

bij iemand die stinkt en kenmerken van homocoïtusualiteit vertoont is het ook gewoon een objectieve constatering.

Pls jij speelde t vrouwtje, dat is heel wat anders dan dat ik er 1 in gedrukt krijg
 
Verzonnen verhalen :roflol:
 
Angelus wilt zelfs zijn gelijk halen met wat ik gezegd hebt.

Gekke jongen ben je ook.
Maar zo bedoelde ik het inderdaad en bedankt.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Yasmina is de belichaming van whiteknighting :roflol:.

Zoek eens op wat white knighting wil zeggen en dan zal je zien dat de term hier totaal niet van toepassing is.

Of weet je wat? Ik zal het zelf hier posten, want het is misschien te moeilijk voor je:

http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=white knighting

1ste betekenis:
1. white knighting
In forum parlance, it means rushing to the aid of another poster for whatever reason. An accusation typically reserved for when a poster is being hammered by another poster(s) and the accused leaps in to defend them, usually without thinking things through as to why the person is being attacked.

2de betekenis:

White Knighting typically occurs when their are two men and one girl. White Knighting is easy to spot and very annoying when you are trying to get laid with a crappy wingman.

White Knighting is when one man is trying to get a girl into his bed while in the same area as his friend, his friend (if he is a White Knight) will typically attempt to disperse the conversation by presenting his chivalrous words such as: "Have some respect for women, Johnny" or "Miss, he's just trying to get laid" while simultaneously attempting to get laid himself by showing respect to the women. A White Knight will never act chivalrous when he is not around another guy.

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

Jij bent echt een muggenzifter he. Ik wil de discussies wel eens zien tussen jouw en je vriendin/vrouw.

---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:59 ----------


:roflol:

Muggenzifter? Het woord "meteen" was hier een key word.
Beetje jammer dat men alle redelijkheid verliest enkel en alleen om me te proberen bashen.

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Yasmina, wordt jij als faggut geaccepteerd in jou gemeenschap?

Leer eerst eens de taal voor je kritiek op me uit zwakke ecto-trut. Je schrijft 4 fouten in 1 zin. Dat is echt wel een record.
Trouwens, alleen mietjes denken dat correct handelen bij het aanschouwen van onrecht, gedrag is van een faggot.

---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

Je stelling is onzin bruh. De uitspraak over het vergassen van die twee joden kan je, als je rekening houdt met de geschiedenis, niet vergelijken met de uitspraak over die tunesiers.

Iets met appels en peren vergelijken.

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Kap nou eens met whiteknighting:huilen:

De stelling is wel degelijk van toepassing, en de term whiteknighting is opnieuw onterecht gebruikt.
ALs je niet weet wat een "urban" woord wil betekenen, zoek het dan eerst op. Dan maak je je niet zo belachelijk.

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

Yasmina is hard op weg Bryce in te halen op ignore :D

Alsof die lijst enige betekenis heeft. Diegene die anderen op ignore zetten zijn vaak mensen die niet kunnen debatteren zonder over te gaan tot ad hominem-aanvallen. Als jij me me "negeert", dan is dat eigenlijk een eer.
 
yasmijntje is een muggenzifter
 
Als dat het ergste is, ****ing lucky ass...

-scheet moeten laten tijdens wachten voor de klas in 2de middelbaar
-vrienden je aanmoedigen
-teringhard weren met reet achteruit
-net bij de knaller komt crush om de hoek
-vrienden liggen in dijk, jij doet of er niks gebeurd is maar ze heeft alles gezien
-wordt elke keer ik die vrienden zie eraan herrinert(zo'n 18 jaar geleden)
-woopy weet over wie ik spreek

50 meter verder van mijn pisverhaal btw :roflol:

Wut? Ik mis even iets denk ik :o

Anyway, ik was onlangs in de supermarkt met mijn grootmoeder. Mijn moeder werkt daar en ze was haar brooddoos vergeten, dus die had ik even meegebracht. Alles verliep normaal, maar toen ik de winkel nog net niet uit was, hoorde ik de oude kerel die achter ons aan het aanschuiven was me een spastische kleine noemen :-/
 
hoorde ik de oude kerel die achter ons aan het aanschuiven was me een spastische kleine noemen :-/

Je hebt dit toch wel bij de winkel manager aangegeven he?
 
Iemand naar de gaskamers wensen gaat er gewoon los over. In die context lijkt het me ook niet echt een grap te zijn. Zo'n persoon is dus door en door racistisch. Kassiersters zijn het uithangbord van je winkel, en ik zou niet willen dat zulke personen mijn zaak zouden vertegenwoordigen. Ik zou ze ook meteen ontslaan.
 

Geschoond de eerste die nu nog provoceert en het topic laat ontsporen krijgt direct een topicban.
 
Wtf. Ik gaf net een inhoudelijke, niet kwetsende opmerking en die wordt verwijderd? En dat terwijl er de laatste 2 pagina's nog zoveel onzin tussen staat?
 
Wtf. Ik gaf net een inhoudelijke, niet kwetsende opmerking en die wordt verwijderd? En dat terwijl er de laatste 2 pagina's nog zoveel onzin tussen staat?

Ooh ik zat er lekker in denk ik..:D

Edit...terug geplaatst.
 
OT: ik heb de naam van een andere vrouw in mn slaap geroepen :o, werd niet op prijs gesteld.
 
Ik zou t ook niet chill vinden als mijn chick tijdens de coïtus de naam van de buurman uitschreeuwt nee,..
 
Back
Naar boven