Fitness Seller

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase)

Ik kan naar de train en vreet meet op de volgende dagen/locaties


  • Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Dan ga ik wel huilend in een hoekje zitten kijken (1.80m bij 80kg) hoe de echte mannen trainen..

Eten daarentegen ben ik wel goed in ;):eating::eating:

Met VP van 8% heb jij niet te klagen :mad:
 
Kan jou bij deze er ook bij zetten?


Even gecheckt, maar dat wordt voor mij wel een hele zieke de-tour..
Ik ben nog even aan het kijken voor vervoer. Met OV doe ik er 1.5 uur over om op EHV centraal te komen, dat is lang maar wil ik nog wel overwegen. Komt/ komen er auto's langs CS om de mensen die met OV komen op te halen? (Geen idee wat de afstand van CS tot powerbase is)
 
Ik ben nog even aan het kijken voor vervoer. Met OV doe ik er 1.5 uur over om op EHV centraal te komen, dat is lang maar wil ik nog wel overwegen. Komt/ komen er auto's langs CS om de mensen die met OV komen op te halen? (Geen idee wat de afstand van CS tot powerbase is)

Goeie vraag, anders sta je zo stom op Centraal te kijken, om nou ook een uur te moeten wandelen.. :P
 
Ik ben nog even aan het kijken voor vervoer. Met OV doe ik er 1.5 uur over om op EHV centraal te komen, dat is lang maar wil ik nog wel overwegen. Komt/ komen er auto's langs CS om de mensen die met OV komen op te halen? (Geen idee wat de afstand van CS tot powerbase is)

Als ik kom wil ik wel wat mensen ophalen bij CS, moet alleen ff kijken wat de planning is.
 
Ik neem bob mee, er zou nog iemand mee kunnen die meer dan 80 kg weegt, ik heb maar een aygo, tje met te dikke wielen er onder, bij te veel gewicht komen de banden tegen de wielkappen aan :roflol:

Ik heb een peugeot 107 van de zaak dus met smalle bandjes, vind het geen probleem om zelf te rijden en dat jullie er bij in stappen hoor. Ik betaal 19 ct per km. Wel onder voorbehoud, want ik weet nog niet zeker of ik kom ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: YOGI
I'm in als ik die dag/de dag erna vrij ben! Dan maar stukkie met de trein, of er moeten er nog meer vanuit Enschede komen. Kom via Arnhem geloof ik dus dat mag ook nog :p
 
Ik ben nog even aan het kijken voor vervoer. Met OV doe ik er 1.5 uur over om op EHV centraal te komen, dat is lang maar wil ik nog wel overwegen. Komt/ komen er auto's langs CS om de mensen die met OV komen op te halen? (Geen idee wat de afstand van CS tot powerbase is)
..
Goeie vraag, anders sta je zo stom op Centraal te kijken, om nou ook een uur te moeten wandelen.. :P
Ik ben zeker bereid om even langs eindhoven centraal te rijden

Ik kan ook wel mensen ophalen bij cs ehv :)
Idem..
Ik heb een peugeot 107 van de zaak dus met smalle bandjes, vind het geen probleem om zelf te rijden en dat jullie er bij in stappen hoor. Ik betaal 19 ct per km. Wel onder voorbehoud, want ik weet nog niet zeker of ik kom ;)
Gewoon komen Bob!:thumbs:
 
Jup ik kom wel :)
Hoe word dat geregeld met entree enzo ?

En .... eten gelieve wokken vind sushi niet te eten :P
 
Klinkt goed hoor Niels! Gewoon van 15:00-17:00uur even aan de bak met zijn allen. Eventueel iets ervoor verzamelen.

Aan wat voor prijs zat je te denken per persoon?

Ik denk dat 5 euro per persoon een mooie prijs is degene die lid zijn kunnen uiteraard gewoon met het pasje binnen komen en degene die een strippenkaart hebben kunnen kiezen wat ze het liefst hebben of via de strippenkaart of via de 5 euro p. p.
 
Denk dat ik er wel voor 15 uur ga zijn.
Ben ik vast warm gedraaid :p

Wel relax zo, maak er een gewone event training van met log en stones sowieso :)
 
Ik haal ook wel wat mensen op bij Eindhoven station;). We kunnen het beste voor de wok gaan imo aangezien niemand sushi wilt:p
 
Ik haal ook wel wat mensen op bij Eindhoven station;). We kunnen het beste voor de wok gaan imo aangezien niemand sushi wilt:p

Mag ik wel bij jou in de auto pleistertje? :eyebrow:
 
Ik haal ook wel wat mensen op bij Eindhoven station;). We kunnen het beste voor de wok gaan imo aangezien niemand sushi wilt:p
Eens, en als we met een flinke groep komen kunnen we vast wel wat van de prijs halen :cool:

ja ik ben arm
 
Jup ik kom wel :)
Hoe word dat geregeld met entree enzo ?

En .... eten gelieve wokken vind sushi niet te eten :P
Ik zet je erbij!

Ik denk dat 5 euro per persoon een mooie prijs is degene die lid zijn kunnen uiteraard gewoon met het pasje binnen komen en degene die een strippenkaart hebben kunnen kiezen wat ze het liefst hebben of via de strippenkaart of via de 5 euro p. p.
Lijkt me prima!

Dat scheelt al idd, mooi man!
:D

Denk dat ik er wel voor 15 uur ga zijn.
Ben ik vast warm gedraaid :p

Wel relax zo, maak er een gewone event training van met log en stones sowieso :)
Ik ben er denk ook wel iets voor die tijd..
Ik haal ook wel wat mensen op bij Eindhoven station;). We kunnen het beste voor de wok gaan imo aangezien niemand sushi wilt:p
Super! Ik ga de OP veranderen..

Mag ik wel bij jou in de auto pleistertje? :eyebrow:
Vast wel ;)
 
Eens, en als we met een flinke groep komen kunnen we vast wel wat van de prijs halen :cool:

ja ik ben arm
:roflol: op de eerste meet moesten we extra betalen (en we hadden juist geteld). En op de tweede meet zijn ze komen vragen of we drinken wouden bestellen omdat ze anders verlies maakte (water was gratis)



Maar euhm marvin, ik was misschien in. Dus je mag mij van de lijst halen hoor ;)
 
:roflol: op de eerste meet moesten we extra betalen (en we hadden juist geteld). En op de tweede meet zijn ze komen vragen of we drinken wouden bestellen omdat ze anders verlies maakte (water was gratis)



Maar euhm marvin, ik was misschien in. Dus je mag mij van de lijst halen hoor ;)
Ga ik doen..als ik het voor die tijd maar weet! ;)
 
:roflol: op de eerste meet moesten we extra betalen (en we hadden juist geteld). En op de tweede meet zijn ze komen vragen of we drinken wouden bestellen omdat ze anders verlies maakte (water was gratis)



Maar euhm marvin, ik was misschien in. Dus je mag mij van de lijst halen hoor ;)

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven