MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Net even me maat opgehaald (motor pech) met mijn motor :(
oli slang (oli koeling) knalde eraf , volgens mij heeft hij en of ik mazzel gehad aangezien de oli overal zat..:o

heb ik morgen weer wat te doen..

Altijd als je iets uitleent gebeurd zuks :(
 
Gaat je geen flikker aan, snotneus.

You-mad-brah--_t39v.jpg
 


---------- Toegevoegd om 07:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:50 ----------


Jezus wat een imbiciele mongool, als ik zoiets zou tegenkomen met de auto dan zou ik hem toch even een tikkie geven om het hem af te leren.

Dan ben je zelf minstens zo'n mongool :rolleyes:
 
Heb welleens eerder filmpjes gezien van die braziliaan op z'n xj6.
Dat ie nog niet dood is joh lol, may the god of speed be with him. :roflol:
 
Ik wil een yamaha r125 aanschaffen om het moto rijden onder de knie te krijgen. Ik mag rijden met een 125cc met mijn autorijbewijs.

Mijn vraag is, is het verstandig om dit aan te leren zonder ervaring? Of zou ik beter ineens voor mijn onbeperkt rijbewijs A gaan?
 
Op deze manier ga je je eigen rijstijl aanleren...dat is vaak niet de rijstijl die van je verwacht wordt op je rijexamen... slecht idee dus imo.

Koppelen heb je binnen een minuut door, dus daar hoef je het niet voor te doen.
 
Ik wil een yamaha r125 aanschaffen om het moto rijden onder de knie te krijgen. Ik mag rijden met een 125cc met mijn autorijbewijs.

Mijn vraag is, is het verstandig om dit aan te leren zonder ervaring? Of zou ik beter ineens voor mijn onbeperkt rijbewijs A gaan?

Wat? mag je 125cc rijden met je autorijbewijs? Ik denk dat ik maar eens naar belgie verhuis :o
 
Wat? mag je 125cc rijden met je autorijbewijs? Ik denk dat ik maar eens naar belgie verhuis :o

Als je een beetje doortrapt op je fiets ga je even hard. geen **** aan dus.
 
Op deze manier ga je je eigen rijstijl aanleren...dat is vaak niet de rijstijl die van je verwacht wordt op je rijexamen... slecht idee dus imo.

Koppelen heb je binnen een minuut door, dus daar hoef je het niet voor te doen.

Had er geen last van, auto/motor...
maar ja, ik ben natuurlijk onwijs goed...
 
Is niet ''echt'' motorrijden idd, veel meer het brommer gevoel op zo'n ding.
En snelweg rijden is ook niet bepaald verantwoord.
 
Als je een beetje doortrapt op je fiets ga je even hard. geen **** aan dus.

Het is altijd beter dan een brommer. In nederland moet je gewoon een motorrijbewijs hebben voor 125cc hoor. Kost je toch al snel 1000 tot 1500 euro. Zo'n 125 is lekker wendbaar, valt best wat fun op te beleven. Hard rijden op een rechte weg kan iedereen.
 
Had er geen last van, auto/motor...
maar ja, ik ben natuurlijk onwijs goed...

Dat betekent alleen dat je als een ouwe opa rijdt Ray:D

Het is altijd beter dan een brommer. In nederland moet je gewoon een motorrijbewijs hebben voor 125cc hoor. Kost je toch al snel 1000 tot 1500 euro. Zo'n 125 is lekker wendbaar, valt best wat fun op te beleven. Hard rijden op een rechte weg kan iedereen.

Mijn motorrijbewijs heeft me niet meer dan 750 euro gekost.
Ik ben een 1000 gewend, dus geen fun voor mij op een 125 ;(
 
Is niet ''echt'' motorrijden idd, veel meer het brommer gevoel op zo'n ding.
En snelweg rijden is ook niet bepaald verantwoord.

Moet wel zeggen dat zo'n r125 er wel sick uitziet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die akra is wel nice
 
verder heeft ie een schaamrand van een kilometer breed, betekent dus dat een 125 te traag gaat om fatsoenlijk een bocht door te knallen ;) (of hij kan voor geen meter rijden:D)
 
Die akra is wel nice

Komt leuk geluid uit, maar tel je toch al zo'n 400 euro voor neer. Zelf vind ik het zonde om er zo een voor m'n r125 aan te schaffen aangezien ik deze motor meteen de deur uitgaat zodra ik zwaarder rijbewijs heb
 
Toerke gedaan daarnet. Toch maar friskes bij zo'n 5gr!
 
Back
Naar boven