MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Waar slaat dit op? mijn boot gaat ook harder over het IJsselmeer dan een crossmotor.. **** logic.

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------



We praten toch over die R125...? die is 4takt?

kilometer breed, betekent dus dat een 125 te traag gaat om fatsoenlijk een bocht door te knallen
:cool:
 
Nee, dat is niet zo.

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------



Ging over die R125... maargoed niet dat dat uitmaakt. geen enkele 125 maakt kans tegen een 1000. 600cc is een ander verhaal.

Naja laat ook zitten ook, jij hebt echt geen drol verstand van motoren.
Geen zin om tijd hier aan te verspillen..
 
  • Like
Waarderingen: 515
Als je aan een A1 rijbewijs vast zit kun je sowieso beter een supermoto halen. een ktm exc 125 etc. staat gewoon lager dan 11kW op kenteken maar perst er ondertussen wel een leuke 30 a 35 uit.
 
Je kunt beter Chrisje of Gasgitaar volgen. Die rijden beide 180+ pk racers eruit met een 125.
 
Dikke motor
34q4woi.jpg
 
Je kunt beter Chrisje of Gasgitaar volgen. Die rijden beide 180+ pk racers eruit met een 125.

Kan makkelijk op een kartbaantje als lelystad.... alleen niet op een echt racecircuit.
 
nee dat kan niet makkelijk, een 600 zou dat misschien kunnen vs. een 1000, maar een 125 niet.
 
nee dat kan niet makkelijk, een 600 zou dat misschien kunnen vs. een 1000, maar een 125 niet.

Jawel slimpie, een 1000 is niet wendbaar genoeg voor al die korte bochten en voordat je een beetje gas kunt geven moet je alweer afremmen. een RS125 levert gewoon 40pk hoor, die blijf jij echt niet voor op een kartbaantje. Mja, het is sowieso van de gekken om met een 1000cc op een kartbaan te gaan rijden, daar is 0,0 fun aan te beleven. Dus het is een beetje een kromme vergelijking.
 
verder heeft ie een schaamrand van een kilometer breed, betekent dus dat een 125 te traag gaat om fatsoenlijk een bocht door te knallen ;) (of hij kan voor geen meter rijden:D)

Zelfs met een 50cc brommer kan je de randen eraf rijden, het is maar net hoe plat je durft te gaan.
Maar ook dat zegt niks, mijn rand is helemaal weg en die van me maat zit er nog zon halve centimeter terwijl hij toch sneller is dan ik (hij heeft wel R1 en ik R6, en in de bochten is een R6 in theorie sneller).

Ik zie mezelf meer als een invalide idioot.

:D

http://www.youtube.com/watch?v=Dq-OMUwg2Gw
 
Laatst bewerkt:
Rij 1000 maar wil een 125 nu.
 
Back
Naar boven