AndroidHealthClinic

Train & vreet meet zaterdag 15 februari 2014 in Eindhoven (Powerbase) (deel 2) (1 bezoeker)

Waar gaan we eten na de meeting? (1 keuze mogelijk)


  • Totaal stemmers
    51
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
46.678
Waardering
33.592
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Allen,

Omdat het vorige topic nogal onoverzichtelijk werd heb ik even dit nieuwe topic geopend. Graag zoveel mogelijk on-topic blijven en dus niet discuseren over zeepjes oprapen in de douche en dumbel trefball.

De training vind dus plaats bij Powerbase in Best (http://www.powerbase-fitness.nl/ http://www.facebook.com/Powerbasefitness) van 15:00-17:00 en zal 5euro per persoon kosten.

Ik denk dat 5 euro per persoon een mooie prijs is degene die lid zijn kunnen uiteraard gewoon met het pasje binnen komen en degene die een strippenkaart hebben kunnen kiezen wat ze het liefst hebben of via de strippenkaart of via de 5 euro p. p.


En we gaan daarna eten bij

1) Yakitori sushi: http://yakitori-sushi.nl/

Het verzoek aan een ieder voldoende contant geld mee te nemen voor het trainen en eten.

Stappen nadien is nog onder discussie, maar kan ook na het eten nog over besloten worden.


Definitieve lijst van deelnemers:

1) diaephi (eten & trainen bevestigd, Maat L)
2) djryan87 (eten & trainen bevestigd, Maat L)
3/4) justbart + aanhang (eten & trainen bevestigd, Maat XXL & XL)
5/6/7) Skatermarvin + 2 aanhang (Oudewater) (eten & trainen bevestigd, Maat M, S & S)
8) Strongman1988 (Gym-owner) (trainen bevestigd, Maat XXL)
9/10) MesutY + 1 aanhang (eten & trainen bevestigd, Maat S, M)
11) IMBAatwork (Beesd) (eten & trainen bevestigd, Maat XL)
12) Marieke1988 (eten & trainen bevestigd, damesmaatje of (X)S)
13) Paardelul (Beesd) (eten & trainen bevestigd, Maat XL)
14) Lm7790 (Eindhoven) (eten & trainen bevestigd, damesmaatje of (X)S)
15) Dennisopjebeeld (Eindhoven) (eten bevestigd & trainen nog niet zeker, Maat M)
16) ThePretender (eten & trainen bevestigd, Maat M)
17/18/19) lloydatoni (+2 aanhang/Rotterdam) (eten & trainen bevestigd, Maat XL, L & M)
20) FortiusFitness (eten & trainen bevestigd, Maat S)
21) Bob K (Nijmegen) (eten & trainen bevestigd, Maat M)
22) Magnetron (Didam) (eten & trainen bevestigd, Maat L)
23) mikeo26 (eten & trainen bevestigd, Maat XL)
24) MoMass (trainen bevestigd, Maat XL)
25) matthieu (trainen onzeker, Maat XXL)
26) jurre owns (eten & trainen bevestigd, Maat L)
27) Lenn (eten & trainen bevestigd, Maat S)
28) RockOfAges (eten & trainen bevestigd, Maat M)
29) Daphne92 (Werkt bij Powerbase) (Niet trainen, mogelijk eten. Damesmaatje of (X)S)
30) Nanonight (Nijmegen) (eten & trainen bevestigd, Maat M)
31) martyyn (eten & trainen bevestigd, Maat L)
32) arnodsi (eten & trainen bevestigd, Maat M)
33) Bart2412 (eten & trainen bevestigd, Maat L)


Eten: 29-32
Trainen: 32

Shirt maten:
Damesmaat of kleinste herenmaat: 5
Maat S: 5
Maat M: 14
Maat L: 10
Maat XL: 6
Maat XXL: 3

Allen,

Nog even een bericht van mij als organisator. Even goed lezen allemaal!:D


Trainen:
We gaan trainen bij Powerbase in Best van 15:00-17:00uur, en de kosten daarvan zijn 5 euro per persoon (geldt niet voor leden van Powerbase)

Graag hiervoor contant geld meenemen (en natuurlijk niet allemaal 50euro biljetten)

Adres Powerbase: Zandweg 15a, Best (Tel: 06-10891078)
http://www.powerbase-fitness.nl/

Op verzoek van Niels niet eerder komen als 14:30 en het liefst gewoon mikken op 15:00uur, zodat we de leden van Powerbase niet in de weg lopen.

Let op! Voldoende deo en schone kleren meenemen, er zijn geen douches:D

Sponsoring:
René van XXL nutrition heeft voor ons allen een shirt, bidons en handdoeken gesponsord

Ik print de lijst met leden en maten uit, zodat iedereen de juiste maat shirt krijgt. Ook heeft Rene wat van de nieuwe High Protein Bars naar Powerbase gestuurd welk we ook kunnen proberen (tegen betaling?)

www.xxlnutrition.com


Eten:
Ik heb gereserveerd bij Yakitori & the Sushi's in eindhoven. We kunnen daar in circa 2-2.5uur onbeperkt eten voor 22.80euro per persoon exclusief drankjes.

Ook hierbij geldt: neem voldoende contant geld mee:D

Adres: Grote Berg 30, 5611 KK Eindhoven (Tel: 040-243 2700)

http://yakitori-sushi.nl/

http://yakitori-sushi.nl/wp-content/uploads/2012/11/yakitori_restaurant.pdf


Ik heb er zin in! Tot zaterdag:thumbs:

Foto's:
28u1jit.jpg


408787587.jpg


408787582.jpg


408787581.jpg


408787580.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wok lijkt mij de beste keuze ivm dat iedereen daar wel wat lust lijkt me. Ik eet geen vis :(
 
Wok lijkt mij de beste keuze ivm dat iedereen daar wel wat lust lijkt me. Ik eet geen vis :(

Wat ik zag op de site waren er genoeg alternatieven voor vis en sushi in de vorm van verschillende soorten vlees en meerdere kleinere liflafjes. Je klem eten met ossenhaas dus.
 
Wok lijkt mij de beste keuze ivm dat iedereen daar wel wat lust lijkt me. Ik eet geen vis :(
Ik hou ook niet zo van vis. Maar kan me altijd goed te buiten gaan bij Sushi restaurants!:D

Wat ik zag op de site waren er genoeg alternatieven voor vis en sushi in de vorm van verschillende soorten vlees en meerdere kleinere liflafjes. Je klem eten met ossenhaas dus.
Dit dus ;)
 
Ik stem bewust niet.
Waar we gaan eten maakt mij niet uit, ik ben net een hol vat, lust gewoon alles.
Mijn broertje ook trouwens.
 
Idd, ik ben ook niet zo van het kwaliteitsvlees als ossenhaas.

Zouden ze er ook rijst me kip hebben ofzo, dat kent deze boer dan weer wel.
Kip teriyaki en dergelijke hebben ze ook vast wel. En als je wilt kun je ook een kilo nasi bestellen..:rolleyes:
 
Idd, ik ben ook niet zo van het kwaliteitsvlees als ossenhaas.

Zouden ze er ook rijst me kip hebben ofzo, dat kent deze boer dan weer wel.

Doe eens niet zo moeilijk en eet wat de rest eet...
 
Doe eens niet zo moeilijk en eet wat de rest eet...

Gedraag je is niet zoals je vader.

Maar idd, als er rijst is met satésaus zonder vis dan lust ik dat ook wel.
 
Ik zie dat de poll richting Yakitori Sushi gaat (80%). Ik neem aan dat er dan gereserveerd wordt bij Longhorn Steakhouse (0%).
 
Ons Concept:
Sushirestaurant Yakitori in Eindhoven heeft de volgende spelregels voor het onbeperkt à la carte sushi eten:
In 2,25 uur tijd kunt u onbeperkt van onze kaart bestellen.
De bestelling kunt u zelf invullen op een bestelformulier en afgeven aan een van onze medewerkers.
Diner: per ronde maximaal 5 items per persoon bestellen.
Er kan alleen opnieuw besteld worden als de vorige bestelling geconsumeerd is.
Verspilling van eten is zonde. Bestel dus alleen zoveel u kunt eten. Restanten als gevolg van overbestelling worden in rekening gebracht : sushi 2,00 euro per stuk en overige gerechten 3,00 euro per gerecht.
Laatste bestelling om 21:45 uur.

tis dus telkens wat van de kaart bestellen, ben ik de enige die daar niet echt op zit te wachten en liever langs wat bakken loop om mijn bord vol te rammen?
 
Ik zie dat de poll richting Yakitori Sushi gaat (80%). Ik neem aan dat er dan gereserveerd wordt bij Longhorn Steakhouse (0%).

:roflol:


tis dus telkens wat van de kaart bestellen, ben ik de enige die daar niet echt op zit te wachten en liever langs wat bakken loop om mijn bord vol te rammen?

Lopen naar je eten toe is slecht voor de gains. Heb het daarnaast niet echt op een buffet en dergelijke, maar wel op een tafel vol met eten :D
 
Laatst bewerkt:
Ons Concept:
Sushirestaurant Yakitori in Eindhoven heeft de volgende spelregels voor het onbeperkt à la carte sushi eten:
In 2,25 uur tijd kunt u onbeperkt van onze kaart bestellen.
De bestelling kunt u zelf invullen op een bestelformulier en afgeven aan een van onze medewerkers.
Diner: per ronde maximaal 5 items per persoon bestellen.
Er kan alleen opnieuw besteld worden als de vorige bestelling geconsumeerd is.
Verspilling van eten is zonde. Bestel dus alleen zoveel u kunt eten. Restanten als gevolg van overbestelling worden in rekening gebracht : sushi 2,00 euro per stuk en overige gerechten 3,00 euro per gerecht.
Laatste bestelling om 21:45 uur.

tis dus telkens wat van de kaart bestellen, ben ik de enige die daar niet echt op zit te wachten en liever langs wat bakken loop om mijn bord vol te rammen?

Is altijd bij sushi restaurants en gaat wel snel
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ik dacht altijd dat het een meisjes dingetje was, die sushi-adoratie. Blijkbaar ook van de meerderheid muscle munchers die bij een grotejongens-gym gaan trainen.

*chuckle*
 
Ik dacht altijd dat het een meisjes dingetje was, die sushi-adoratie. Blijkbaar ook van de meerderheid muscle munchers die bij een grotejongens-gym gaan trainen.

*chuckle*

Volgens mij gaan de meeste voor het vlees ipv de sushi daar :P
 
Volgens mij gaan de meeste voor het vlees ipv de sushi daar :P

Ik wil net zeggen.. ik heb echt vaak in een Sushi tent gegeten maar nog nooit zo'n raar gekleurd rijst-achtig ding gegeten. Vlees daarentegen..
 
Back
Naar boven