MuscleMeat

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

Te kleine handen? Heb je last van vrouwen handen?? Mijn vingers kunnen drie keer rond de barbell :D

Nette deadlift man!! Ziet er goed uit.
 
Youri kan nog wel een axle hookgrippen :roflol:
 
Te kleine handen? Heb je last van vrouwen handen?? Mijn vingers kunnen drie keer rond de barbell :D

Nette deadlift man!! Ziet er goed uit.

19cm brah :( feelsbadman, en ik ben nog zo geobsedeerd door grip :D maar er zijn al veel gripmasters geweest met niet al te grote handen :)

Youri kan nog wel een axle hookgrippen :roflol:

ik weet het! die vuile cheater!

not srs, gewoon jell


maar eens ik de CoC 3 dichtknijp zal ik respect afdwingen van mijn naasten, insha'allah!
 
19,5cm bij 1m90 :(
schoenmaat heb ik ook maar 42 :roflol:
 
Vrij pretty form.

Heupen komen wel wat hoog vanaf de 2de rep. Misschien door de oly shoes?
 
volgens david horne heb je de volgende oefeningen nodig voor gezonde, gebalanceerde, sterke voorarmen

wrist curls
reverse wrist curls
pinch lift
finger curls

op zich zou ik gewoon (reverse) wrist curls doen, en dat dit
http://www.youtube.com/watch?v=H6QBMVLcixQ

dit kun je doen in de smith, de bar deadliften en uit je vingers laten rollen maar traag en gecontroleerd, is imo iets beter dan static holds.

Even een quote van een paar weken terug.

Als ik dus mijn grip op de deadlift wil versterken, raad je me aan om 1 (of 2?) keer per week, na men DL, de volgende oefeningen te doen:

Wrist curls
Reverse Wrist curls
En die uit je filmpje

Correct?

En die wrist curls, met DB of BB?

Oja, ik sumo-DL en men zei me dat ik altijd mixed grip moest gebruiken. Kan ik mijn warm-ups doen met overhand grip gewoon? En moet ik altijd afwisselen als ik mixed grip doen of gewoon steeds dezelfde hand overhand en de andere under?

EDIT: Lees net op T-Nation dat ik beter mijn grip-training op een andere dag doe dan mijn DL.

EDIT: Volgens T-Nation is een Two-Handed Pinch Grip Deadlift ook een aanrader. Alle vier doen dan? Of deze er niet bij doen?
 
Laatst bewerkt:
Even een quote van een paar weken terug.

Als ik dus mijn grip op de deadlift wil versterken, raad je me aan om 1 (of 2?) keer per week, na men DL, de volgende oefeningen te doen:

Wrist curls
Reverse Wrist curls
En die uit je filmpje

Correct?

En die wrist curls, met DB of BB?

Oja, ik sumo-DL en men zei me dat ik altijd mixed grip moest gebruiken. Kan ik mijn warm-ups doen met overhand grip gewoon? En moet ik altijd afwisselen als ik mixed grip doen of gewoon steeds dezelfde hand overhand en de andere under?

EDIT: Lees net op T-Nation dat ik beter mijn grip-training op een andere dag doe dan mijn DL.

EDIT: Volgens T-Nation is een Two-Handed Pinch Grip Deadlift ook een aanrader. Alle vier doen dan? Of deze er niet bij doen?

Wrist curls doe je best met een barbell sleeve, helemaal aan het einde van de barbell vastpakken en de andere kant op de grond laten rusten

je doet gewoon double overhand tot je grip faalt en dan kun je naar mixed of straps overschakelen

ja, pinch grip is een heel goed idee, dus alle vier doen. Ik ging oorspronkelijk sws pinchen voorstellen maar dacht niet dat je dat zou kunnen doen in je gym
 
Wrist curls doe je best met een barbell sleeve, helemaal aan het einde van de barbell vastpakken en de andere kant op de grond laten rusten

je doet gewoon double overhand tot je grip faalt en dan kun je naar mixed of straps overschakelen

ja, pinch grip is een heel goed idee, dus alle vier doen. Ik ging oorspronkelijk sws pinchen voorstellen maar dacht niet dat je dat zou kunnen doen in je gym

Oké, die wrist curls deed ik vorige keer ook met een barbell sleeve, en dat ging toen wel goed. Reverse heb ik zo wel nog niet gedaan, maar dat ga ik dan volgende keer ook wel eens bekijken.


Die pinch ga ik proberen op de volgende manier te doen:

03.jpg
 
ja zo pinchen is zeker goed

reverse curl kun je best met eender wat doen, wat het best voelt, je gaat toch niet veel gewicht kunnen gebruiken omdat je duim hebt gewicht gaat moeten houden
 
ja zo pinchen is zeker goed

reverse curl kun je best met eender wat doen, wat het best voelt, je gaat toch niet veel gewicht kunnen gebruiken omdat je duim hebt gewicht gaat moeten houden

Oké, will do. Thanks bro!
 
Guts, ATG squat, doe jij die altijd high bar?
 
Guts, ATG squat, doe jij die altijd high bar?

jup, doe altijd high bar nu, om verschillende redenen geen low bar meer, ookal was ik er 10kg sterker op en kon ik ook fullsquatten met low bar

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

snelle deload tren

5x100 sqkwtets

20x60 SLDL

KB ROW 24kg

WRIST CURLS

geen zin cuz deload
 
Snap ik dat je geen zin hebt met deload. Maar ja, toch netjes je werk gedaan.

Waarom squat je dan niet meer low bar? Ik vind het heerlijk.

Ik weet niet of ik echt ATG ga leren squatten, ik hoor best veel crepetaties in mijn rechter knie als ik omhoog kom..
 
Snap ik dat je geen zin hebt met deload. Maar ja, toch netjes je werk gedaan.

Waarom squat je dan niet meer low bar? Ik vind het heerlijk.

Ik weet niet of ik echt ATG ga leren squatten, ik hoor best veel crepetaties in mijn rechter knie als ik omhoog kom..

low bar deed mijn schouders mijn en ik met de doelen die ik wil bereiken (goeie carryover naar mogelijke andere lifts zoals SM) ben ik beter af met high bar ipv low bar.

hoe squat je nu dan? par?
 
low bar deed mijn schouders mijn en ik met de doelen die ik wil bereiken (goeie carryover naar mogelijke andere lifts zoals SM) ben ik beter af met high bar ipv low bar.

hoe squat je nu dan? par?

Ja ik squat nu low bar tot par, soms er iets onder. Par is voor niet iedereen hetzelfde zoals je weet, dus mijn par betekent:

Hoogste punt knieplooi = laagste punt heupplooi. Dan is je bovenbeen dus iets verder dan horizontaal.
 
wel mij ga je nooit par zien beginnen squatten, maar als je knie er beter door voelt is dat wss best
 
Voor jou altijd onder par?

Ook niet eens boxsquats als afwisseling?
 
Back
Naar boven