MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Dat staat los van het vrouw zijn. Bij mijn vorige (slechte) kapper maakte het ook altijd m'n dag goed als ze m'n haar niet verdoete.

Ik ken het! Ik heb kappers van 60 Euro geprobeerd en kappers van 15 euro. Ben toch bijna nooit tevreden. Dus dan maar gewoon naar de brainwash. Waar ik vandaag dus wel tevreden was, eindelijk.
 
Wat voor opdracht?
Web applicatie voor in de zorgsector. Kan er weinig over loslaten, heb een geheimhoudingsverklaring getekend.

Wordt dus gewoon lekker CakePHP proggen voor heel veel $$$ :D
 
Oo dan zou ik gewoon niet betalen , het moet wel goed zijn.
maar kaal voor mij , lekker makkelijk......

Het is dan wel goed geknipt hoor. Niet scheef ofzo. Maar het is nooit zoals ik het voor ogen heb. Ben beetje neurotisch als het om de kapper gaat, wat eigenlijk nergens op slaat want ik doe voor de rest geen reet met m'n haar. Zit altijd prima.

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Web applicatie voor in de zorgsector. Kan er weinig over loslaten, heb een geheimhoudingsverklaring getekend.

Wordt dus gewoon lekker CakePHP proggen voor heel veel $$$ :D

Lekker hoor :) dat zijn de betere opdrachten!
 
Web applicatie voor in de zorgsector. Kan er weinig over loslaten, heb een geheimhoudingsverklaring getekend.

Wordt dus gewoon lekker CakePHP proggen voor heel veel $$$ :D

Inb4 mag je hem 1 gram morfine geven app
 
eerste 9 van het jaar binnen voor staats- en bestuursrecht, denk dat ik de politiek in ga lol
 
eerste 9 van het jaar binnen voor staats- en bestuursrecht, denk dat ik de politiek in ga lol
Is inderdaad iets voor assholes.

Alsjeblieft sla me niet in elkaar.
 
eerste 9 van het jaar binnen voor staats- en bestuursrecht, denk dat ik de politiek in ga lol
Volgende week woensdag tentamen bestuursrecht hier



schijtvak

had wel goed cijfer voor staatsrecht
 
ow



Ja, maar ben pas eerstejaars. B2 komt staats apart en B3 bestuur.
En ja, ben nu pas/weer eerstejaars.

Ik heb ook ooit een jaartje rechten gedaan. Staats en bestuursrecht was verschrikkelijk saai maar wel goed te leren. Maar chill cijfer hoor :) ben zelf ook in afwachting van m'n cijfers. Altijd leuk die tentamenweken.
 
ow



Ja, maar ben pas eerstejaars. B2 komt staats apart en B3 bestuur.
En ja, ben nu pas/weer eerstejaars.

ah oke. Ik heb gelukkig eerste jaar over kunnen slaan ivm vrijstellingen. Morgen tt materieel strafrecht, de laatste van de bachelor.

Mooi cijfer btw
 
ah oke. Ik heb gelukkig eerste jaar over kunnen slaan ivm vrijstellingen. Morgen tt materieel strafrecht, de laatste van de bachelor.

Mooi cijfer btw

Waar zit je? Materieel strafrecht is wel een van de leukste vakken. Succes
 
Waar zit je? Materieel strafrecht is wel een van de leukste vakken. Succes

Zit op de Erasmus. Thnx komt wel goed. Is inderdaad leuk alleen strafrecht doet iedere janlul wel dus ik ga er niet mee verder.
 
Zit op de Erasmus. Thnx komt wel goed. Is inderdaad leuk alleen strafrecht doet iedere janlul wel dus ik ga er niet mee verder.
dacht dat het merendeel 't civielrecht in ging ..

omdat vijfhonderdvierentachtigduizenddriehondertweeenzestig verschillende takken
 
Back
Naar boven